Hebben keepers inderdaad de langste?

24-06-2013 14:57 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst een etentje met een groepje en daar was iemand overtuigd dat binnen een voetbalelftal de keeper te herkennen is (onder de douche) aan de langste lul. Zijn er mensen hier die dat uit ervaring kunnen bevestigen? Ik heb de groep beloofd dit op het vivaforum na te vragen, de plek waar al je vragen beantwoord worden!
Ik heb altijd begrepen dat de keeper de grootste lul is.
quote:slempie schreef op 24 juni 2013 @ 15:08:

Ik heb altijd begrepen dat de keeper de grootste lul is.

Wat een onzin dit.Mogen hier dan alleen dingen gevraagd worden die zinnig zijn?
Uit ervaring bevestigen? Om een significante relatie tussen piemellengte en teamrol te kunnen vinden moet je toch een behoorlijk aantal (complete!) voetbalteams naakt gezien hebben gok ik zo. Dus ik voorspel dat er weinig mensen zijn die dit 'uit ervaring', maar betrouwbaar, zullen kunnen bevestigen.

Verder: wat een flauwekul. Wat denk je zelf?
quote:lilaloes schreef op 24 juni 2013 @ 15:10:

[...]

Mogen hier dan alleen dingen gevraagd worden die zinnig zijn?Ik was te snel zie ik!
quote:ellemiekje schreef op 24 juni 2013 @ 15:14:

Uit ervaring bevestigen? Om een significante relatie tussen piemellengte en teamrol te kunnen vinden moet je toch een behoorlijk aantal (complete!) voetbalteams naakt gezien hebben gok ik zo. Dus ik voorspel dat er weinig mensen zijn die dit 'uit ervaring', maar betrouwbaar, zullen kunnen bevestigen.

Verder: wat een flauwekul. Wat denk je zelf?Zelf heb ik geen idee, want ik heb voor zover ik weet geen keepers in bed gehad. En ik vind het geen flauwekul, ik ben gek op dit soort wetenschap.
Wetenschap.
Keepers zijn wel vaak relatief lang (als in, gewoon lichaamslengte) vergeleken bij andere spelers en aangezien bij lange mannen gemiddeld vaak alles langer is zou het kunnen.

Maar bij amateursteams wordt de keeper dan weer niet geselecteerd op lengte, dus daar gaat mijn theorie.
Keeper is meestal sowieso de langste speler. Maar ik zou zeggen: stap zondag eens een kleedkamer binnen.
Een langer lichaam zegt niet over lengte penis. maar, als men het echt wil: je bent een lange lul als je dat wil zijn.....
Ik heb 1 keeper in mijn bed gehad, die had een heel beschaafd formaat penis.

Zou het nog uitmaken dat de man in kwestie keeper was toen hij een jaar of 11 was?

Misschien is de penis nadat hij ophield met keepen in de 30 jaar erna niet meer gegroeid.

Ik zal het navragen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Wat een onzin! Alsof lange mannen geen kleintjes kunnen hebben. En donkere mannen hebben zeker allemaal minstens 25cm? Afkomst doet er niet toe, lengte ook niet en teamrol al helemaal niet.
Het zal wel toeval zijn maar de twee professionele tennissers die ik ooit heb gedate hadden in vergelijking met andere mannen absoluut de grootste.
Hoe moet ik me de selectieprocedure dan voor me zien als een team een nieuwe keeper nodig heeft? Ik wil me er best voor aanmelden overigens, om de selectie te doen!
quote:missy_Acy schreef op 24 juni 2013 @ 15:23:

Keeper is meestal sowieso de langste speler. Maar ik zou zeggen: stap zondag eens een kleedkamer binnen. Niet een maar meerdere anders kan TO nooit een vergelijkend warenonderzoek doen natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
* Noteert Louba als fluff-girl voor het onderzoek *
Ik zal bij m'n volgende gangbang eens opletten als ze de tenues nog aan hebben...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 24 juni 2013 @ 15:43:

Ik zal bij m'n volgende gangbang eens opletten als ze de tenues nog aan hebben...
quote:missy_Acy schreef op 24 juni 2013 @ 15:23:

Keeper is meestal sowieso de langste speler. Maar ik zou zeggen: stap zondag eens een kleedkamer binnen.

JAAA!!!

Missy, aanstaande zondag gaan we op pad.
Ja, dat klopt inderdaad. Hangt wel van de sport af. De keeper bij blaasvoetbal heeft meestal een klein stokkie ..
Do4e meer eens plaatjes Googlen op de volgende woorden; naked team. En ga dan op zoek naar de keeper.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

De kuisere versie.
O yeah, Yv! Jij regelt vervoer en ik t speelgoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven