Werk & Studie alle pijlers

Problemen met baas

24-06-2013 18:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment hebben we met het gehele team problemen met onze baas. Het idee is om alle dingen op één hoop te gooien en het met z'n allen te bespreken met de regiomanager.

Na veel ruzies en steeds maar over en weer geroddel zijn we het allemaal zat. Er is al vaker gepraat over al deze kwesties, maar uiteindelijk vervalt zij weer in haar oude gedrag.. telkens weer.



Nu heb ik advies nodig.. is het wel zo'n goed idee om dit te doen?

Alles opschrijven per persoon? En dan een groepsgesprek met de regiomanager aangaan?

De baas erbuiten laten? Baas erbij?



Groetjes,

Bespreken met regiomanager

Totaal aantal stemmen: 8

Ja, met baas erbij (25%)
Ja, zonder baas (50%)
Nee, niet doen! Geen stemmen
Anders, namelijk.. (25%)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het één op één doen. En het dan aan de regiomanager over laten of de baas erbij wordt betrokken.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij in gesprek met de regiomanager. En dan namens jezelf spreken.
Eens met fullhouse. Ik zou er geen heksenjacht van maken, iedereen tegen de manager.
Alle reacties Link kopieren
Ook eens met fullhouse
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eens met Fullhouse.
Alle reacties Link kopieren
Houd er rekening mee dat de regiomanager kan zeggen dat de problemen met de baas zelf moeten worden opgelost. Maar als de problemen heel groot zijn zal hij hier wel voor openstaan.



Of jullie het met z'n allen of alleen moeten doen, weet ik eigenlijk niet. Als jij bijv. degene bent die het woord doet, kan het in het slechtste geval ook tegen je werken, en de manager je zien als opruier. Houdt daar rekening mee.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut niet alleen met de regiomanager gaan praten.

Voor dat je het weet sta jij er helemaal alleen voor en weet de rest van je team opeens nergens van en heeft ook nergens problemen mee. Gevolg is dan dat jij er uit gewerkt gaat worden door je baas.



Collega's hebben vaak een grote bek in het roddelcircuit maar als het er op aan komt zijn ze laf en durven ze niets te zeggen.



Stuur een brief naar de regiomanager en laat die mede ondertekenen door je collega's. Geef aan welke problemen er zijn en dat jullie graag een gesprek willen en dat de regiomanager kan bepalen of baas daar wel of niet bij moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin, sugarmiss, jij hebt toch een probleem met je baas?

Dan ga je toch een gesprek aan met je Rayon manager?



Of durf jij alleen te klagen als de rest ook gaat?



Een brief laten ondertekenen is net zo goed een hetze vormen en dat vinden bazen/rayonmanagers nou niet zo leuk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou wel met je hele groep collega's de klacht indienen bij de manager, want je zou niet de eerste zijn die te kakken wordt gezet als opeens de enige die klaagt als jij het voortouw neemt. Terwijl de anderen alleen 'n grote bek hebben en met je meepraten als er geen leidinggevende bij is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou alleen nooit een gesprek aangaan en zeggen, ja maar iedereen heeft er last van

Ik zou een gesprek aangaan omdat IK een probleem heb met mijn baas, maar goed dat ben ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
/
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.

Ik heb eerder al contact opgenomen met de vertrouwenspersoon, toen ik er net werkte.

Deze vertelde mij dat ik het beste met onze leidinggevende (zo noem ik haar normaal ook, maar in dit topic even niet) kon gaan praten. Hier valt alleen niet mee te praten.



Ik denk dat als ik alleen ga praten met de regiomanager dat er dan niet veel uit voort komt. Misschien dat met z'n 2en of 3en wel een goed idee is.

Ik ben nog niet eens diegene die er het meest last van heeft (ook heel erg, maar niet zo erg als mijn andere collega's



Het gaat van kwaad tot erger, straks gaat het echt een keer mis.
quote:Summerdance schreef op 24 juni 2013 @ 19:05:

Ik zou alleen nooit een gesprek aangaan en zeggen, ja maar iedereen heeft er last van

Ik zou een gesprek aangaan omdat IK een probleem heb met mijn baas, maar goed dat ben ikEn ik.
quote:misha39 schreef op 24 juni 2013 @ 19:24:





Het gaat van kwaad tot erger, straks gaat het echt een keer mis.Wat gebeurt er dan?
Alle reacties Link kopieren
Oh een interventie! Met zijn allen klagen over 1!



Lijkt me niet professioneel. 1 Persoon laten praten en een verklaring die door alle mensen is ondertekend meenemen waarin hetzelfde in de brief staat is iets professioneler.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 24 juni 2013 @ 18:40:

Absoluut niet alleen met de regiomanager gaan praten.

Voor dat je het weet sta jij er helemaal alleen voor en weet de rest van je team opeens nergens van en heeft ook nergens problemen mee. Gevolg is dan dat jij er uit gewerkt gaat worden door je baas.



Collega's hebben vaak een grote bek in het roddelcircuit maar als het er op aan komt zijn ze laf en durven ze niets te zeggen.



Stuur een brief naar de regiomanager en laat die mede ondertekenen door je collega's. Geef aan welke problemen er zijn en dat jullie graag een gesprek willen en dat de regiomanager kan bepalen of baas daar wel of niet bij moet zijn.Mee eens, en was wat ik zo ongeveer ook probeerde te zeggen. Uiteindelijk zijn de meesten bang voor hun baan, als het erop aan komt, dus ik zou met een kleine delegatie gaan.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven