Is dit normaal?
dinsdag 25 juni 2013 om 12:08
Hoi,
Afgelopen weekend hadden we een feest, mijn neef (getrouwd, z'n vrouw was er ook) wilde met mij dansen. Dat vind ik prima, maar hij ging heel dicht op mij dansen en daarna tegen mij aan dansen van achter.
Ik dacht echt van huh?? Doe is normaal. Maakte maar gelijk een andere dans move en ging weg van hem.
Ben ik nou een tut? Of gaat mijn neef te ver. Ik voelde mij niet op mijn gemak iedergeval!
Afgelopen weekend hadden we een feest, mijn neef (getrouwd, z'n vrouw was er ook) wilde met mij dansen. Dat vind ik prima, maar hij ging heel dicht op mij dansen en daarna tegen mij aan dansen van achter.
Ik dacht echt van huh?? Doe is normaal. Maakte maar gelijk een andere dans move en ging weg van hem.
Ben ik nou een tut? Of gaat mijn neef te ver. Ik voelde mij niet op mijn gemak iedergeval!
dinsdag 25 juni 2013 om 12:59
Ligt er aan hoe mijn band met hem is en hoe zijn gedrag normaal gesproken is. Bij mijn ene neef zou het me namelijk niets verbazen als hij dat zou doen. Hij is gewoon zo,n losbol ook al heeft ie geen drank op . Maar als mijn andere neef dat zou doen dan zou ik me daar ook niet prettig bij voelen. Zijn karakter is er niet na om zoiets te doen en dat gedrag past ook niet bij hem. Ik vind het trouwens lastig om zoiets te verwoorden, want nu lijkt het net alsof mijn ene neef maar alles mag en kan bij mij en de andere niet terwijl dat niet zo is. Ze zijn allebei gelijk.