Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:elastiekje__ schreef op 25 juni 2013 @ 22:19:

Waar ik ook geen !@#&@&*&@&# van snap is waarom die gestreepte snoepjes soms omhoog vliegen en soms opzij. Soms zet ik ze zo naast elkaar dat ik wil dat ie opzij gaat (en wat me dan ook logisch lijkt) en dan vliegt ie omhoog. Waaaaarom?!!

Je kunt het ook aan de snoepjes zelf zien.

Horizontaal gestreepte snoepjes vliegen opzij. Verticaal gestreepte snoepjes omhoog.
En we zitten weer vast. Level 165. Ik lees dat klagen helpt dus dat doen we dan maar. Mijn ergste tot nu toe waren 65 en 147, daar zat ik echt weken vast. Hopelijk gaat deze toch wat sneller.

Wie weet trouwens om de hoeveel tijd het spel een nieuwe episode maakt? Mijn doel is om aan het einde te komen. Maar als je weken vast zit wordt dat denk ik lastig.
Hihi gewoon dom doorspelen is ook mijn motto. Ik heb ook het idee dat als je het maar vaak genoeg probeert, het spel op een gegeven moment denkt: Hier, haal het maar. Dan krijg je ineens een paar keer achter elkaar super goeie snoepjes en knalt alles.
@Bibbis, heb jij 410 al?

Wat een dráák van een level zeg!

Ik heb 'm!!!

In de allerlaatste zet en met maar 1 ster, maar what the heck!

Nu 80 nog "even" spelen en dan weer wachten op de uitdagingen. Dit keer helemaal niet erg. Even verplicht wat afkicktijd is nu niet zo verkeerd geloof ik.
En nu maar hopen dat één van de uitdagingen niet bestaat uit het nogmaals spelen van level 79.
quote:Rifkaa schreef op 26 juni 2013 @ 12:18:

En nu maar hopen dat één van de uitdagingen niet bestaat uit het nogmaals spelen van level 79.

Sorry. Als dat de uitdaging zou zijn, moet je dan 79 alleen maar nog een keer spelen, of moet je het ook daadwerkelijk halen?

In dat laatste geval zou ik toch een verbinding met FB overwegen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Nee, ook daadwerkelijk halen.

Maar gelukkig nog 78 kansen op andere levels (zoals bijvoorbeeld 65 ) als uitdaging.
Wat ben ik blij met mijn FB.
Nou, als de uitdagingen echt bestaan uit 65 of 79, dan ga ik ook verbinding maken met Facebook!

Maar tot nu toe bestonden de uitdagingen vooral uit vrij makkelijke levels. Het enige vervelende is dat je er steeds 24 uur op moet wachten, maar dat vind ik nu geloof ik niet zo erg.
Heeeej.... nu ik weet dat er een topic over CCS is, ga ik het nog veel leuker vinden om het te spelen!

Wel een newbie hoor, pas bij level 33 ofzo (moet thuis ff kijken). I'll be back!
Welkom Kastanjez, we horen je wel weer als het moeilijker wordt.

Mag ik dan ook nog ff FLINK klagen over 202? Ik hoop dat het helpt en dat ik straks in de trein gewoon dat klerelevel haal. Volgens mij is deze op de mobiel ook weer moeilijker. Volgens mij moet ik dan 6 stippels maken i.p.v. 5 op de laptop. IK KLAAG DUS! Hoor je het CCS?!?!?!! Ik wil verder
Ja, 147 vond ik ook erg. Drie weken aan geknutseld. Maar uiteindelijk is het gelukt.
odi et amo
We horen je hoor ratteke!

Ik heb niet veel gespeeld de afgelopen 2 dagen, zit dus nog steeds op 123. Vind het geen vervelend level op zich, maar zou wel lekker zijn om er nou eens doorheen te komen! En dan *bibber* op naar de beruchte 125...
Het werkt potverdorie écht! Ik heb 'm gehaald! Blij blij blij blij blij blij blij!
Het werkt potverdorie écht! Ik heb 'm gehaald! Blij blij blij blij blij blij blij!
Dubbelblij Ratteke.
Hahaha, ja he? Ik heb af en toe de forumhik. 203 ook al gehaald. 204 is iets lastiger.
quote:Ratteke schreef op 26 juni 2013 @ 18:33:

Hahaha, ja he? Ik heb af en toe de forumhik. 203 ook al gehaald. 204 is iets lastiger.

Lekker hè, als er dan weer eentje vlot gaat.

Ik ben inmiddels bij 207.
Jazeker. Vooral als je zoooooooo lang over een level hebt gedaan.

Jij bent ook al weer lekker opgeschoten. Eens kijken of we Lotte in kunnen halen.
Oeps... het was pas level 29 (maar ik kan nog jaaaren verder begrijp ik??)... Bij jullie meeschrijven heeft me wel geluk gebracht trouwens, want ik heb het zojuist in één keer gehaald terwijl ik over geen eerder level zo lang heb gedaan!
(ik vraag me nu trouwens af of je verschillende varianten hebt van CCS? Ik weet niet zeker of ik wel 'saga' heb...)
quote:Ratteke schreef op 26 juni 2013 @ 19:02:

Eens kijken of we Lotte in kunnen halen.

Nou, be my guest.

Nog altijd in level 410, wat een kutlevel!
Bij mijn weten is er maar 1. CCS op facebook. Waar speel je op? Mobiel, laptop, tablet?
quote:Lotte35 schreef op 26 juni 2013 @ 19:37:

[...]

Nou, be my guest.

Nog altijd in level 410, wat een kutlevel!Ooooh, koekie! Nog maar een level of 200 te gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven