Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
maandag 24 juni 2013 om 14:45
Ik denk dat 65 mijn ergste level was tot nu toe, vond het gewoon Echt Niet Leuk en uiteindelijk een lollyhamer gekocht.
79 en 97 waren voor mij wel oke. En 102 had ik in één keer.
Wat Akakia al zegt, soms zit je het met een half oog te spelen en dan heb je hem ineens!
Inmiddels op 120. Maar geen levens meer en mijn lunchpauze is inmiddels ook wel voorbij, dus vanavond weer...
Ik vraag me trouwens af of dit spelletje sommige mensen beter af gaat dan anderen. Mensen met beter ruimtelijk inzicht (?) of zo. Ik kan bijvoorbeeld maar moeilijk inschatten wat er gebeurt als ik een onderste rij weghaal, anderen kunnen dat wellicht makkelijker?
79 en 97 waren voor mij wel oke. En 102 had ik in één keer.
Wat Akakia al zegt, soms zit je het met een half oog te spelen en dan heb je hem ineens!
Inmiddels op 120. Maar geen levens meer en mijn lunchpauze is inmiddels ook wel voorbij, dus vanavond weer...
Ik vraag me trouwens af of dit spelletje sommige mensen beter af gaat dan anderen. Mensen met beter ruimtelijk inzicht (?) of zo. Ik kan bijvoorbeeld maar moeilijk inschatten wat er gebeurt als ik een onderste rij weghaal, anderen kunnen dat wellicht makkelijker?
maandag 24 juni 2013 om 19:27
Ik kan ook niet inschatten wat er gaat gebeuren Rua, maar mijn ruimtelijk inzicht is dan ook matig ontwikkeld
Ik heb level 117 gehaald, klagen hier helpt dus echt!
Ladida, goed gedaan! Nu lekker doorstomen tot 102, dat is dan ook weer een lastige!
Ik heb level 117 gehaald, klagen hier helpt dus echt!
Ladida, goed gedaan! Nu lekker doorstomen tot 102, dat is dan ook weer een lastige!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
maandag 24 juni 2013 om 21:02
maandag 24 juni 2013 om 21:04
maandag 24 juni 2013 om 22:08
maandag 24 juni 2013 om 22:43
quote:Ratteke schreef op 24 juni 2013 @ 22:08:
Ik snap het ook even niet meer hoor. Ik krijg de wereld aan kleurtjes bij elkaar maar om er dan 5 van te combineren... nee. Dat lukt me niet. Er moet een logica achter zitten, met een beetje mazzel met de kleurtjes die je dan krijgt.
Al met al, ik zit dus nog steeds vast in 202.
Bij 202 is het vooral een kwestie van goed opletten.
Kijk van welke kleur je veel snoepjes hebt. Speel dan met je gespikkelden zoveel mogelijk andere kleuren weg, dan wordt de kans dat je van die ene kleur een gespikkelde kunt maken groter.
Snap je?
Ik snap het ook even niet meer hoor. Ik krijg de wereld aan kleurtjes bij elkaar maar om er dan 5 van te combineren... nee. Dat lukt me niet. Er moet een logica achter zitten, met een beetje mazzel met de kleurtjes die je dan krijgt.
Al met al, ik zit dus nog steeds vast in 202.
Bij 202 is het vooral een kwestie van goed opletten.
Kijk van welke kleur je veel snoepjes hebt. Speel dan met je gespikkelden zoveel mogelijk andere kleuren weg, dan wordt de kans dat je van die ene kleur een gespikkelde kunt maken groter.
Snap je?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 25 juni 2013 om 13:36
quote:Rifkaa schreef op 25 juni 2013 @ 12:49:
Hoe doen mensen dat die 2 of 3 weken in een level vastzitten?
Ik zit nu voor de 3e dag vast in level 79 en heb nu al neiging om mijn tablet het raam uit te gooien!
Heb je niet gelezen dat de tablet-verkoop enorm gestegen is de laatste tijd?
Zo doen wij dat dus: tablet uit het raam en dan een nieuwe kopen.
Ik had net level 204 in twee pogingen. Dat is toch wel even lekker.
Ik zit nu voor de 3e dag vast in level 79 en heb nu al neiging om mijn tablet het raam uit te gooien!
Heb je niet gelezen dat de tablet-verkoop enorm gestegen is de laatste tijd?
Zo doen wij dat dus: tablet uit het raam en dan een nieuwe kopen.
Ik had net level 204 in twee pogingen. Dat is toch wel even lekker.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
dinsdag 25 juni 2013 om 21:37
quote:Rifkaa schreef op 25 juni 2013 @ 12:49:
Ik zit nu voor de 3e dag vast in level 79 en heb nu al neiging om mijn tablet het raam uit te gooien! Let maar op, over een tijdje is de wegwerptablet volledig ingeburgerd, en onbreekbare ramen ook, allemaal door CCS
Ik zit nu voor de 3e dag vast in level 79 en heb nu al neiging om mijn tablet het raam uit te gooien! Let maar op, over een tijdje is de wegwerptablet volledig ingeburgerd, en onbreekbare ramen ook, allemaal door CCS
dinsdag 25 juni 2013 om 22:29
Elastiekje, als je een gestreept snoepje horizontaal creëert, dan gaat ie omhoog en verticaal opzij. Kun je het een beetje sturen in wat je kunt gebruiken.
Ik ben nu in 345 en heb ontelbare keren gedacht dat ik nu ging stoppen omdat ik écht vast zat, maar dan ineens kwam ik er toch door. Mijn motto is ondertussen dus maar gewoon dom door spelen...
Ik ben nu in 345 en heb ontelbare keren gedacht dat ik nu ging stoppen omdat ik écht vast zat, maar dan ineens kwam ik er toch door. Mijn motto is ondertussen dus maar gewoon dom door spelen...
Life is too short to waste time matching socks
woensdag 26 juni 2013 om 08:57
Die wegwerptablet lijkt me wel wat!
Ideaal voor Candy Crushers! Ik geloof dat ik er dagelijks wel één zou verbruiken. In ieder geval zolang ik nog in level 79 zit!
Heb er al een paar keer zóóóó dichtbij gezeten, maar elke keer blijft die ene zelfde *&^$#$%^*%# jelly in het midden over!
Maar vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Dus onversaagd weer verder!
Ideaal voor Candy Crushers! Ik geloof dat ik er dagelijks wel één zou verbruiken. In ieder geval zolang ik nog in level 79 zit!
Heb er al een paar keer zóóóó dichtbij gezeten, maar elke keer blijft die ene zelfde *&^$#$%^*%# jelly in het midden over!
Maar vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Dus onversaagd weer verder!