plekje baarmoedermond

woensdag 26 juni 2013 om 16:08
quote:annie2 schreef op 26 juni 2013 @ 15:58:
Tsja bij toeval, was er nou niet bepaald naar op zoek.
Ben de laatste tijd vrij veel bij de huisarts geweest, voel mij nogal bezwaard daar weer aan te komen.Leg eens uit, Annie want ik, en anderen, snappen echt niet hoe je bij toeval een plekje ontdekt in/op je baarmoederwond.
Tsja bij toeval, was er nou niet bepaald naar op zoek.
Ben de laatste tijd vrij veel bij de huisarts geweest, voel mij nogal bezwaard daar weer aan te komen.Leg eens uit, Annie want ik, en anderen, snappen echt niet hoe je bij toeval een plekje ontdekt in/op je baarmoederwond.

woensdag 26 juni 2013 om 16:25
woensdag 26 juni 2013 om 16:25
quote:LouisaVuitton schreef op 26 juni 2013 @ 16:08:
[...]
Leg eens uit, Annie want ik, en anderen, snappen echt niet hoe je bij toeval een plekje ontdekt in/op je baarmoederwond.
Maakt het uit hoe ze erachter is gekomen?
Hoe je trouwens niet uit te leggen Annie2.
En topic starter zou zeker naar huisarts gaan. Beter teveel dan te weinig.
[...]
Leg eens uit, Annie want ik, en anderen, snappen echt niet hoe je bij toeval een plekje ontdekt in/op je baarmoederwond.
Maakt het uit hoe ze erachter is gekomen?
Hoe je trouwens niet uit te leggen Annie2.
En topic starter zou zeker naar huisarts gaan. Beter teveel dan te weinig.

woensdag 26 juni 2013 om 16:31
quote:ellemiekje schreef op 26 juni 2013 @ 16:25:
Hoi annie,
Waarom ben je de afgelopen tijd veel bij de huisarts geweest? Ben je misschien onbewust ergens bang voor en is het geen nieuw plekje, maar let je er nu gewoon extra op?
Ellemiekje, bedankt voor je bericht!
Laatste keren bij de huisarts was voor cyste;s een mijn eierstok en meerdere malen menstruatie van 3 a 4 weken. Daar heb ik nu iets voor gekregen, al helpt dat nog niet geweldig.
Dus allemaal een beetje in dezelfde regio. Dus wat jij zeg zou misschien best kunnen.
Hoi annie,
Waarom ben je de afgelopen tijd veel bij de huisarts geweest? Ben je misschien onbewust ergens bang voor en is het geen nieuw plekje, maar let je er nu gewoon extra op?
Ellemiekje, bedankt voor je bericht!
Laatste keren bij de huisarts was voor cyste;s een mijn eierstok en meerdere malen menstruatie van 3 a 4 weken. Daar heb ik nu iets voor gekregen, al helpt dat nog niet geweldig.
Dus allemaal een beetje in dezelfde regio. Dus wat jij zeg zou misschien best kunnen.
woensdag 26 juni 2013 om 16:50
Nou mijn baarmoeder ligt ook niet diep maar meer aan de voorkant. Toen ik een lichte verzakking had voelde ik dat ook direct dus ik vind het niet raar dat je dat bij toeval ontdekt hebt hoor TO. Zou toch wel even langs de ha gaan met dat plekje want het hoort daar natuurlijk niet. Al kan het natuurlijk ook iets heel simpels en onschuldigs zijn maar dan weet je dat ook weer?

woensdag 26 juni 2013 om 18:09
quote:Orzoo schreef op 26 juni 2013 @ 17:55:
[...]
N.a.v. het topic waarin men zich afvroegt of je jezelf kunt toucheren tijdens je bevalling?
Daar zijn toch verloskundigen voor ?
Het holt wel achteruit zeg, met de gezondheidszorg.
[...]
N.a.v. het topic waarin men zich afvroegt of je jezelf kunt toucheren tijdens je bevalling?
Daar zijn toch verloskundigen voor ?
Het holt wel achteruit zeg, met de gezondheidszorg.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé