Gezondheid alle pijlers

plekje baarmoedermond

26-06-2013 15:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij toeval ondekte ik net een klein hard plekje op mijn baarmoedermond.

Is dat iets om direct mee naar de huisarts te gaan of kan ik beter een paar weken afwachten?
hoe ontdek je zoiets?
En dan ook nog bij toeval.
Zelfde vragen als hierboven heb ik,

Maar verder zou ik natuurlijk even langsgaan,

Waarom niet?
Tsja bij toeval, was er nou niet bepaald naar op zoek.

Ben de laatste tijd vrij veel bij de huisarts geweest, voel mij nogal bezwaard daar weer aan te komen.
quote:annie2 schreef op 26 juni 2013 @ 15:58:

Tsja bij toeval, was er nou niet bepaald naar op zoek.

Ben de laatste tijd vrij veel bij de huisarts geweest, voel mij nogal bezwaard daar weer aan te komen.Leg eens uit, Annie want ik, en anderen, snappen echt niet hoe je bij toeval een plekje ontdekt in/op je baarmoederwond.
En bovendien zijn wij geen artsen dus kunnen wij je niet adviseren wel/niet je huisarts te bezoeken.
Een hard plekje kan een poliepje zijn. Een soort bolletje.
Blijkbaar ligt mijn baarmoedermond laag ofzo kwam het tegen tijdens mastruberen.

Maar blijkbaar is dat erg raar.
Jeetje, jullie kunnen je toch wel bedenken hoe je dit bij toeval ontdekt? Rara wat doe je op die plek...
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Hoi annie,

Waarom ben je de afgelopen tijd veel bij de huisarts geweest? Ben je misschien onbewust ergens bang voor en is het geen nieuw plekje, maar let je er nu gewoon extra op?
quote:Evelyn82 schreef op 26 juni 2013 @ 16:21:

Jeetje, jullie kunnen je toch wel bedenken hoe je dit bij toeval ontdekt? Rara wat doe je op die plek...Nou, een baarmoedermond ligt best die dus ik vind het bijzonder. Ik heb hem echt nog nooit aangeraakt.
quote:LouisaVuitton schreef op 26 juni 2013 @ 16:08:

[...]

Leg eens uit, Annie want ik, en anderen, snappen echt niet hoe je bij toeval een plekje ontdekt in/op je baarmoederwond.

Maakt het uit hoe ze erachter is gekomen?

Hoe je trouwens niet uit te leggen Annie2.

En topic starter zou zeker naar huisarts gaan. Beter teveel dan te weinig.
quote:Evelyn82 schreef op 26 juni 2013 @ 16:21:

Jeetje, jullie kunnen je toch wel bedenken hoe je dit bij toeval ontdekt? Rara wat doe je op die plek...

Ja jeetje??? Zeg dat dan gewoon!

Tijdens het mastruberen enz enz !
quote:ellemiekje schreef op 26 juni 2013 @ 16:25:

Hoi annie,

Waarom ben je de afgelopen tijd veel bij de huisarts geweest? Ben je misschien onbewust ergens bang voor en is het geen nieuw plekje, maar let je er nu gewoon extra op?

Ellemiekje, bedankt voor je bericht!

Laatste keren bij de huisarts was voor cyste;s een mijn eierstok en meerdere malen menstruatie van 3 a 4 weken. Daar heb ik nu iets voor gekregen, al helpt dat nog niet geweldig.

Dus allemaal een beetje in dezelfde regio. Dus wat jij zeg zou misschien best kunnen.
quote:Luthien71 schreef op 26 juni 2013 @ 16:27:

[...]

Ja jeetje??? Zeg dat dan gewoon!

Tijdens het mastruberen enz enz !Leek mij nou niet bepaald van belang hoe ik erachter kwam.
Nou mijn baarmoeder ligt ook niet diep maar meer aan de voorkant. Toen ik een lichte verzakking had voelde ik dat ook direct dus ik vind het niet raar dat je dat bij toeval ontdekt hebt hoor TO. Zou toch wel even langs de ha gaan met dat plekje want het hoort daar natuurlijk niet. Al kan het natuurlijk ook iets heel simpels en onschuldigs zijn maar dan weet je dat ook weer?
Ik zou met zoiets altijd even langsgaan bij de huisarts.

Niet over twijfelen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En jullie konden dat echt zelf niet bedenken? Hoe kinderachtig.

En TO: ik zou er inderdaad even mee langs de huisarts gaan.
Ja tuurlijk konden we dat zelf wel bedenken, maar waarom niet gewoon zeggen. Tis een forum waar niemand je kent.
Waarom wel zeggen? Het is toch niet relevant voor de vraag?
Tja... als je een hard plekje in je neus ontdekt hoef je er toch ook niet bij te zeggen dat je in je neus peutert?
Hhhh laat maar!
quote:LouisaVuitton schreef op 26 juni 2013 @ 15:18:

hoe ontdek je zoiets?N.a.v. het topic waarin men zich afvroegt of je jezelf kunt toucheren tijdens je bevalling?
quote:Orzoo schreef op 26 juni 2013 @ 17:55:

[...]

N.a.v. het topic waarin men zich afvroegt of je jezelf kunt toucheren tijdens je bevalling?

Daar zijn toch verloskundigen voor ?

Het holt wel achteruit zeg, met de gezondheidszorg.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven