Mode & Beauty alle pijlers

Onhandelbaar haar

27-06-2013 07:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb krullen en ze staan echt alle kanten op.

Ik kan het pluizen enigszins tegen gaan door mijn haar onder de douche te borstelen en en het daarna uit te knijpen ipv met de handdok te drogen. Mijn lok pluist krult echt verschrikkelijk op als ik het in de ochtend niet fohn. (ik laat de lok niet aangroeien omdat ik anders zo'n bloot gezicht krijg)

Ik heb nooit hét middeltje gevonden om mijn haar te temmen. Nu ga ik binnenkort op vakantie en dan is stroom niet altijd voor handen. Weten jullie een manier om mijn haar, en dan in het speciaal mij lok voor, in toom te houden?
Biosilk?
Internagelaktisch
John frieda serum antipluis voor krullen kost 14,30 ongeveer. Aanbrengen op zeer nat haar bij mij werkt het goed.
Naar een goede kapper voor krullend haar gaan.

En dus wel je lok lang laten groeien, er bestaat niet zo iets als een bloot gezicht of je haar grens moet ergens boven op je hoofd stoppen.
Krulspul van de Etos.
Beste hannahmaria,

ik weet niet of je in de buurt van Zutphen woont maar dan raad ik jou aan eens een bezoek te brengen aan Hairstyling Manon. Hier knippen ze krullen en ook steil haar met de nieuwste curlsys methode. Je krul blijft lang zitten en je haar valt veel mooier. Kijk maar eens op de site [**]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2013 11:12
Reden: link naar comm website verwijderd.
% gewijzigd
1. Goede kapper zoeken. In amersfoort en amsterdam zitten de beste van nederland.

2. stoppen met chemische produkten

3. stoppen met chemische haarverf

4. stap over op no-poo
Of Google eens de curly girl methode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven