Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
Goh ik ben blijkbaar niet de enige die zich vol heeft gesnackt vandaag...
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog een beetje hoop met mijn auto. Ik dacht dat als de bobines vervangen zijn deze auto nog wel een ronde mee kon.

Blijkt dus dat de benzinepomp van de auto er gewoon mee opgehouden is. Kosten om dat alles te repareren is meer dan dit oude rammelbak waard is.

Goodbye hope and goodbye auto
Whaaaa...

Poes is net op de kattenbak geweest en het stinkt ...
Supergoomba: pek met veren voor je vriend

Lemoos jeetje das pech!

Verder: idd. is jarig zijn niet zo erg, kreeg nog bijna op mijn kop van een leidinggevende dat ik niks gezegd dat toen ik ging trakteren.

Echter ik ga er toch niet mee te koop lopen en schreeuwen dat ik jarig ben als ik binnenkom...
happy birthday monroe
happy birthday Missmonroe!!!

Jarig zijn is iets bijzonders, je krijgt er weer een jaartje bij en dat is niet iedereen gegund dus geniet er van!!
Dank!!!!

Ben wel erg verwend dit jaar, gister nog door vriend bij Sushitent, jammie!
Mijn nutteloze bericht van vandaag is dat mijn nutteloze berichtentopic dreigt te overlijden.

Vind ik niet leuk
ik heb een stijve nek.
Ik ben chagrijnig en heb koppijn
I am surrounded by morons
Heb net 30/45 minuten 'gemienmutst' (schoonmaken, wasje draaien, bed verschonen enz), ben ik best wel trots op..

Best wel erg eigenlijk, want nogal mien mutsig...:-$
ik haaaaaat mien mutsen...ik ben miss chaoooot! En stiekem haat ik het en wil ik een mien muts gen hebben zodat ik een mien mutsen huis heb. Zooo dat was even een confession op de zaterdagochtend.
en wat bedoel je met je bericht over het topic?
Dat ik hem moest uppen want hij stond helemaal op de 2e pagina en er had na mij gister niemand meer reageert.

Twee x achter mekaar reageren kan niet. Geen idee eigenlijk waarom...
Aan gebrek aan lekkere snacks, maar een stokbroodje met gebakken ei en spek gegeten...(smaakte wel hoor )

Oja, en radio speelt lekkere muziek :-)
Peren waterijsje zijn mn god echt de beste uitvinding ooit na een hele gestresste dag
Ik heb zere voeten van het dansen.
Ik wil ook een perenijsje
Ik heb mezelf vandaag huisarrest gegeven na iets te enthousiast te hebben gefeest afgelopen tijd.

Heb me ontzettend verveeld en kan ook niet slapen.
Ik heb raketjes. Dat dan weer wel
ik wil nu eigenlijk ook well een raketje en een perenijsje
Ik heb jeuk onder mijn voet, midden onder mijn voet. Krabben lukt niet want dat kriebelt
Je bent zelf een theepot
Ik ben weer thuis!
Die aso-kat is bijna de hele dag de hort op geweest! Vet ongezellig. En waarom slaapt ze al drie nachten niet bij mij?! We moeten maar snel eens een goed gesprek voeren over dat ze mijn te weinig aandacht geeft.

Oh ja, en ik had eerder naar bed moeten gaan.
quote:SuzanneSuus schreef op zondag 30 juni 2013 01:24 Ik heb jeuk onder mijn voet, midden onder mijn voet. Krabben lukt niet want dat kriebeltDat vind ik stiekem best grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven