Nutteloze berichtentopic
maandag 24 juni 2013 om 17:40
Zo. Heb een fotolijstje. Die ik wilde hadden ze natuurlijk niet meer dus heb een goudkleurig lijstje gekocht en ben er nog blij mee ook. Ik vraag me alleen wel af waarom ik altijd aan de verkeerde kassa ga staan.
Nu mijn babyfoto maar eens inlijsten, ik heb daar een heel snoezig armbandje om.
Zo. Ik ben ingelijst.
Nu maar eens een mooi plekje uitzoeken.
Nu mijn babyfoto maar eens inlijsten, ik heb daar een heel snoezig armbandje om.
Zo. Ik ben ingelijst.
Nu maar eens een mooi plekje uitzoeken.
maandag 24 juni 2013 om 23:19
dinsdag 25 juni 2013 om 14:16
First things first. Ik heb me aangemeld in Duitsland. Zoals alles er nu naar uit ziet wordt het contract voor m'n nieuwe woning getekend binnen nu en 1,5 week
(mondeling is het al bevestigd) Ik kijk er zo naar uit! Tot die tijd blijf ik nog gewoon in NL werken totdat ik iets gevonden heb daar.
Wat zal ik blij zijn zeg als ik bij dit bedrijf weg ben. Al dat gezeik telkens hier.
Zo dit wilde ik even kwijt.
Wat zal ik blij zijn zeg als ik bij dit bedrijf weg ben. Al dat gezeik telkens hier.
Zo dit wilde ik even kwijt.
dinsdag 25 juni 2013 om 16:21
woensdag 26 juni 2013 om 00:36
Het mag in de krant, maar ik kan niet slapen.
Alhoewel was in slaap gevallen, werd weer wakker en toen ging ik me druk maken om iets onbenulligs en nou kan ik niet meer slapen, boehoeoeoe.
En als er de komende zomer nog iemand over het weer gaat zeiken.... nou..... dan....... geen idee wat ik ga doen maar irritant ga ik het zeker vinden....
Alhoewel was in slaap gevallen, werd weer wakker en toen ging ik me druk maken om iets onbenulligs en nou kan ik niet meer slapen, boehoeoeoe.
En als er de komende zomer nog iemand over het weer gaat zeiken.... nou..... dan....... geen idee wat ik ga doen maar irritant ga ik het zeker vinden....
woensdag 26 juni 2013 om 16:00
woensdag 26 juni 2013 om 17:49