Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Lieverds ik ga slapen.

Julie dadelijk ook een goede nachtrust.
Ik lees zóveel herkenbare dingen in jullie stukjes, echt ongelooflijk!!

Eens met Soleil: je kiest er niet voor om zo te zijn en zo te doen omdat je het zo leuk vindt ofzo.

Dat zit veel ingewikkelder in elkaar.

Ook herkenbaar van Iry: angst dat je hart het begeeft.

Of een hersenbloeding, daar ben ik ook als de dood voor.

En enorm bang om vriend, ouders of hondje te verliezen.
Ik ben banger om iemand om me te verliezen dan om zef dood te gaan. Ik heb altijd het idee dat dat toch niemand raakt of voor iemand iets uitmaakt. Is een beetje stom natuurlijk, maar zo heb ik dat altijd al gevoeld, al toen ik nog een kind was. Ik moet ook wel eens opletten, want ik flap zulke opmerkingen er ook gewoon uit tegenover vrienden of mijn ouders, en die kijken altijd heel verschrikt (waarna ik weer roep: ja, wat nou?). Tja, zoals ik zei, totaal geen angst voor de dood hier.
slaap lekker Iry! Ondanks dit zware onderwerp. Knijp je billen nog maar even samen om aan het eerdere luchtige onderwerp te denken, dan wordt het misschien toch nog grinniken
De sfeer kan inderdaad snel omslaan hè.

's Nachts nog erger dan overdag vind ik vaak.

Maar probeer de lach van net lekker mee naar bed te nemen Iry.

Slaap lekker meid!
Tja Soleil, m'n vriend flapt er dat ook weleens uit als ie niet zo lekker in z'n vel zit en dan ben ik NIET blij.

Want natúúrlijk maakt het heel veel mensen wel uit!

Maarja, peuter dat iemand maar eens aan z'n verstand als diegene dat op dat moment niet zo voelt.
Inmiddels begin ik al te gapen (ik had echt zoiets van: 'huh, NU al?' maar ik ben bezig met m'n ritme en de wekker staat inmiddels weer op 12 uur (in een week tijd 2 uur teruggegaan, best knap hè ) dus nu begrijp ik het wel.

Moet er nog even aan wennen om eerder onder de wol te gaan.
Nee, natuurlijk ben je dan niet blij. Maar ik bedoel er nooit zoveel mee eigenlijk. Het is echt een soort onverschilligheid bij mij, als het over dit onderwerp gaat. Zo van: ach, het maakt mij niet uit en de rest overleeft het wel. Die hebben elkaar en komen er wel overheen. Voor mijn gevoel is het dan wel erg voor mijn omgeving, maar is er niemand die echt specifiek om mij zou rouwen. Zoals een partner dat doet bedoel ik. Nou ja, ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik.

Ik had dit veel minder toen ik met mijn ex was trouwens. Want toen was ik er wel van overtuigd dat hij er kapot van zou zijn (hmm, wat kunnen dingen veranderen hè).

Het lijkt me wel heel naar als je vriend dat zegt trouwens. Daar schrik je van hè.
Ja, het is wel bedtijd hè. Ik probeer ook wel om op een gegeven moment naar bed te gaan,of ik nou slaap heb of niet. Of ik dan in slaap val maakt ook niet uit, maar ik móet op een gegeven moment iniedergeval gaan liggen van mezelf.
Wel goed trouwens dat je je wekker op een vast (en vroeger) tijdstip zet. Dat probeer ik ook maar na een slechte nacht slaap ik er nog wel eens doorheen. En verleg ik mijn tijden dus weer...
Liggen is in ieder geval rust en als het goed is komt de slaap dan vanzelf wel een keer.

Ik ga nu ook hoor, morgen 2 afspraken dus heb m'n energie nodig.

We spreken binnenkort wel weer verder, nu het topic weer 'leeft' kom ik zeker weer vaker langsgepiept.

Ik hoop dat het slapen zometeen lukt meid, en anders in ieder geval proberen wat te ontspannen en jezelf rust te gunnen.

Tot later!
quote:_Soleil_ schreef op 31 mei 2008 @ 02:50:

Wel goed trouwens dat je je wekker op een vast (en vroeger) tijdstip zet. Dat probeer ik ook maar na een slechte nacht slaap ik er nog wel eens doorheen. En verleg ik mijn tijden dus weer...

Dat gebeurt mij dus ook héél vaak, dus wederom herkenning.

Maar nu ga ik echt hoor : welterusten!
De slaap komt vast wel, want afgelopen nacht kwam die niet, dus die heb ik overgeslagen

Welterusten nachtpaars en tot snel! En een fijne dag morgen!
Kom hier ook nog even zwaaien. Vertellen dat Milaan echt super top was ondanks de regen, geen spekken gebruikt maar wel heel erg veel gelachen! Italianen... kan nu zeggen..niet mijn type man! Heb er werkelijk niet eentje gezien die ik ook maar een heel klein beetje aantrekkelijk vond. Ga toch meer voor het viking type denk ik

Dus.... en nu vroeg naar bed! Hoest verder met iedereen?
Hoi Ikke! Fijn dat Milaan leuk was! Jammer van de regen. Heb je wel veel van de stad gezien?

Haha, tja, Italianen... Toen ik in het buitenland woonde, waren er héél veel Italianen daar. Ik dacht toen ik ze net ontmoet had, dat ze allemaal homo waren Ik bleek er naast te zitten (hoewel ik over een aantal nog steeds mijn twijfels heb, haha. Meestal zit ik er niet naast met deze dingen nl ).
Oke oke...weer anderhalf uur later en vroeg naar bed is dus niet gelukt. Het heeft hier ook nog niet geonweerd dus ik drijf mijn bed nog uit van de benauwdigheid.... Maargoed. Toch maar proberen zo.

En jah..die Italianen... Homo, 1.60, iel, rare blik in hun ogen...nou ja...wat zal ik zeggen?? haha..echt niet voor mij gemaakt zeg maar!

Ja, we hebben wel heel veel gezien en gelopen tussen de regen door. De eerste dag was zonnig dus we begonnen in ieder geval goed. Daarna een hop on/hop off tour gedaan in de regen dan zagen we in ieder geval nog wat zonder helemaal zeiknat te worden en maar gewoon binnen cocktails gedronken ipv buiten. Smaakten er niet minder om kan ik zeggen
Heeej allemaal...

tja ik kreeg telefoon...vandaar dat ik ineens weg was

Was wel weer lachen!! Die Iry komt soms ook met leuke tv programma`s op de proppen en tja...de rest hebben we kunnen lezen...

Straks krijgen mensen geen AD meer voorgeschreven tegen depressies maar een curcus..."AarsStimulatie" Zie het al voor me hoe de huisarts je een recept AS geeft mét nauwkeurige instructies... en dan met de woorden...we kijken het even aan en we evalueren het over 3 weken...

Zo dat moest ik nog even kwijt...

Hey ikke!! Fijn dat je het toch leuk hebt gehad!!! Ondanks de regen en de "homo" achtige en zeer kleine mannen
Haha Ikke, je beschrijft de Italianen wel ongeveer zoals ik het ook zag in het begin. Maar ik moet ook even wat goeds over ze zeggen hoor: ze kunnen fantastich goed feesten. We hadden geen goed feest als de Italianen niet waren geweest Dansen, zingen, midden in de nacht pasta koken (en opscheppen en eten), klappen, lachen, kortom lol. En ze doen allemaal heerlijk de wc bril naar beneden Nu ken ik wel meer mannen die dat doen, maar ik ging toen nog veel met horkerige Hollandse studentjes om en die deden dat blijkbaar niet, dus het viel me toen op Nou ja, da zet ook iets over mij hè, da ik zoiets merk

Hoi Claire! Hmm, Iry kijkt wel rare tv programma's volgens mij

Hoe is het met je? Was het een leuk telefoontje laatst (het was al best laat toch en dan komen meestal niet de leukste telefoontjes, vandaar dat ik het even vraag).

Iry, heb je het onweer overleefd (ik las dat je het eng vond op een ander topic. En dat jullie ook nog even in het donker zaten). Hier was het ook bar en boos. Ik ben eigenlijk nooit bang geweest voor onweer, maar nu ik weer alleen woon vind ik het eigenlijk niet zo prettig. Slaat nergens op, want ik was vroeger zonder ex ook niet bang. Maar ja, je psyche kan blijkbaar rare fratsen uithalen. Ik merk de laatste tijd vaker dat ik dingen niet prettig vind, waar ik vroeger geen problemen mee heb (alleen thuis zijn als ik rare geluiden hoor 's nachts bijv. Voor mijn ex keek ik niet op of om en nu word ik een beetje nerveuzig soms. Stom hè). Misschien komt dat ook we gewoon omdat ik wat ouder ben en me iets meer bewust ben van "gevaren". Daar had ik al jong ding / studentje nooit zo'n last van
quote:_Soleil_ schreef op 04 juni 2008 @ 01:05:

Hoe is het met je? Was het een leuk telefoontje laatst (het was al best laat toch en dan komen meestal niet de leukste telefoontjes, vandaar dat ik het even vraag).

Nou nu je het vraagt...Nee niet erg leuk...Het was een vriendin zij is terminaal ziek. Ze heeft kanker en er is niets meer aan te doen. Heb haar heel lang niet gezien...nu hebben we zins een paar maanden weer contact. Soms heeft ze het heel moeilijk en dan belt ze me soms.

Heel erg allemaal maar ik vind het wél fijn om er voor haar te kunnen zijn ( voor zover dat kan). heb ook gezegt dat ze me echt altijd mag bellen en gelukkig doet ze dat soms.

Ik zag dat jullie het over de dood hadden... dan komt het wel erg dichtbij...

Maar gelukkig hebben we ook veel lol...dat maakt het voor ons allebei wel wat draagelijker. we doen ook leuke dingen samen...heel bijzonder en bewust doe je dat dan.
Nou moe! Ik kijk bijna nooit tv!

Ik zet hem gewoon aan als achtergrond en tsja,op een later tijdstip komen de meest rare programa's op tv,haha!

Kan best zijn hoor Soleil dat je naarmate je ouder wordt je meer bewust raakt van de gevaren.

En dan krijg je ook een sneeuwbaleffect,angsten volgen op angsten namelijk.

Ik ben gewoon van nature een schijtluis voor van alles en nog wat,altijd geweest.

Claire,ik heb smakelijk gelachen die avond!!

Misschien moeten wij die aarsstimulatietherapie(ast!! )

Maar snel op de markt brengen.

Ik zie een "gat"in de markt

Ikke,die italianen...ook niet mijn "cup of tea"

Maar fijn dat je het leuk hebt gehad.

Ik heb de onweer overleefd.

Maar ik draai wel een beetje door.

Heb vandaag met vriend besproken of we misschien een bliksem afleider moeten plaatsen.

Kosten zo'n 1000 euries!

Vriend vroeg zich serieus af of ik ook niet een beetje kortsluiting in mijn hoofd heb gekregen door de onweer.
Zijn antwoord was trouwens:

Nee en zit niet zoveel op internet te lezen
quote:iry schreef op 04 juni 2008 @ 01:46:

Claire,ik heb smakelijk gelachen die avond!!

Misschien moeten wij die aarsstimulatietherapie(ast!! )

Maar snel op de markt brengen.

Ik zie een "gat"in de markt

Ja wanneer gaan we een plan van aanpak op papier zetten?? vind het een goed idee!
Oei claire,lees nu pas je laatste post.

Wat heftig zeg.

En zwaar ook.

Wat ontzettend lief dat je er bent voor haar.

Veel mensen weten er niet mee om te gaan en vermijden juist contact.

Wat fijn dat jij dat niet doet voor je vriendin. Ze zal een maatje hard nodig hebben in deze trieste situatie.

Goed dat jullie ook lol hebben samen,dat haalt de druk af en toe een beetje van de ketel.

Ik wens jou en je vriendin veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Tsja...dat moeten we inderdaad snel doen!

Want als anderen "lucht" van deze doorbraak krijgen kunnen we wel naar onze roem fluiten,haha!
Er zit dus wel "druk'"achter!!

(haha,veel woorden krijgen een dubbele betekenis)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven