Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Kastanjez schreef op 28 juni 2013 @ 08:29:

Misschien moet ik het hele topic eerst eens doorlezen voor ik dit vraag (maar daar heb ik geen tijd voor want ik moet mijn leven halen!) maar wat zijn nou goede taktieken?

Ik zit dus in level 30 (jullie kijken vast op mij neer... ) en moet daar drie kersjes en drie kastanjes wegspelen. Vind het heel irritant dat de laatste kers/kastanje soms pas tevoorschijn komt als ik nog maar 10 zetten heb!

Nou, hier heb ik dus ook zeer lang op vastgezeten. Nu ben ik op 33 en hier kom ik dus niet door heen. Binnen 15 zetten moet je al die jelly weghebben. Dat lukt mij dus niet. Ik snap werkelijk niet hoe mensen zo ver kunnen komen hoor, petje af.

Maar ik speel op de Ipad, niet via facebook, zou dat veel uitmaken?
quote:blueridge73 schreef op 28 juni 2013 @ 10:14:

[...]

Nou, hier heb ik dus ook zeer lang op vastgezeten. Nu ben ik op 33 en hier kom ik dus niet door heen. Binnen 15 zetten moet je al die jelly weghebben. Dat lukt mij dus niet. Ik snap werkelijk niet hoe mensen zo ver kunnen komen hoor, petje af.

Maar ik speel op de Ipad, niet via facebook, zou dat veel uitmaken?

Volgens mij maakt het niet veel uit.

En het is echt gewoon puur een geluksspel (nou ja, een klein beetje goed kijken, maar ik kan echt geen zetten vooruit kijken).
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Level 33: onderin beginnen en bidden dat er boven per ongeluk ook bruikbare combinaties ontstaan. Ik had hem vrij snel, maar dat was echt meer geluk dan wijsheid.
quote:Solomio schreef op 28 juni 2013 @ 10:09:

[...]

Wat een genot. Helaas duurt dat maar kort, 87 staat alweer te popelen om je in zijn netten te verstrikken.Nee nee, 87 en 88 gingen van een leien dakkie!
Volgens mij maakt het geen verschil of je CCS speelt via Facebook of niet. Is gewoon beide hetzelfde spel.

Heb hier wel eens gelezen dat bepaalde levels makkelijker zijn te doen op laptop en andere weer makkelijker op tablet. Zou zelf het verschil niet weten. Ik speel het alleen op tablet.

En qua tactiek ga ik als het even kan meestal voor de combi spikkel met streep. Dan wordt er zoveel weggevaagd, dat doet het in vrijwel elk level goed. En voor de rest doe ik eigenlijk ook maar wat.
Tip! Er is 1 level, level 285, die je alleen op de laptop kunt halen. Dus niet via tablet of telefoon!

En zit nu al drie weken in 311....
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2013 @ 08:18:

Twee weken. Twee weken ben ik druk geweest met level 86, en vandaag heb ik hem gehaald. Ik ben er stil van.
Ja combinaties maken doet het altijd goed. En ik focus altijd het meest op de onderste rijen, dan valt de rest vanzelf.

Nog steeds op 123, het begint irritant te worden. Elke keer 1 of 2 jellies over. En het stomme is, ik heb extra moves gekregen van een aantal FB-vrienden, maar die pakt ie dus mooi niet in dit level (en je raakt ze wel kwijt als je ze aanvinkt).
Als je de extra moves op de laptop aan vinkt krijg je ze wel op je laptop. Via de tablet of telefoon niet.

Overigens geldt dat voor levens andersom. Die kun je het beste op je telefoon of tablet aanvinken, dan hou je ze en kun je ze daar ook gebruiken. Als je ze op je laptop aanvinkt vult hij tot 5 aan en ben je de rest kwijt.
Ik speel voornamelijk op mijn telefoon (soms op laptop) en die extra moves werkten voor andere levels wél op de telefoon, maar niet voor dit level. Zo raar.
Op mijn telefoon heb ik ze nog nooit gezien, vroeg me al af wat ik ermee moest met die extra moves...
Ik had net 208 bijna, zelfs dan ben ik tegenwoordig al blij, want bijna betekent dat het dus ook zomaar ineens helemaal kan zijn.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:adventure schreef op 28 juni 2013 @ 10:44:

Tip! Er is 1 level, level 285, die je alleen op de laptop kunt halen. Dus niet via tablet of telefoon! Dit kan bijna niet kloppen, want een collega van mij is al bijna bij level 400, en heeft bij mijn weten nog nooit op de laptop gespeeld. Maar ik zal het haar voor de zekerheid nog even vragen.
Ik zit inmiddels op level 82. Mijn moeder is boos dat zij twee weken over level 79 heeft gedaan en ik het in 1 (wel frustrerende) ochtend heb uitgespeeld Nu zit de hele familie rond dezelfde levels vast.

Ik voorzie een familie-rel.
quote:Rua-Red schreef op 28 juni 2013 @ 10:46:

Ja combinaties maken doet het altijd goed. En ik focus altijd het meest op de onderste rijen, dan valt de rest vanzelf.

Oh ja, dat doe ik ook vaak, focussen op de onderste rijen. Of bovenin de uiterste hoekjes, die blijven ook vaak over.

Gister had ik trouwens voor het eerst een combinatie van twee spikkelballen. Best spectaculair!
quote:Solomio schreef op 28 juni 2013 @ 10:54:

Ik had net 208 bijna, zelfs dan ben ik tegenwoordig al blij, want bijna betekent dat het dus ook zomaar ineens helemaal kan zijn. Ja, dat kan echt. En dan zit je eerst vijf minuten verdwaasd naar je scherm te staren voordat het juichen een aanvang kan nemen.
quote:Rifkaa schreef op 28 juni 2013 @ 11:00:

[...]

Oh ja, dat doe ik ook vaak, focussen op de onderste rijen. Of bovenin de uiterste hoekjes, die blijven ook vaak over.

Gister had ik trouwens voor het eerst een combinatie van twee spikkelballen. Best spectaculair!Net een disco feestje dan he
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2013 @ 10:39:

Level 33: onderin beginnen en bidden dat er boven per ongeluk ook bruikbare combinaties ontstaan. Ik had hem vrij snel, maar dat was echt meer geluk dan wijsheid.Dank voor de tip, nu ga ik geloof ik toch nog maar eens weer verder spelen. Ik had ook bijna mijn Ipad het raam uit gesmeten, maar dat helpt ook niet echt.
quote:Solomio schreef op 28 juni 2013 @ 10:10:

[...]

Dat je 'nog maar' bij level 30 bent, soit, we zijn allemaal ooit begonnen.

Maar dat je nog denkt dat er tactiek aan te pas komt, ja, dat vind ik wel een beetje dom.

Vooral veel geluk heb je nodig. ( wou eigenlijk mijn tong uitsteken, maar die smiley is er niet )
Moest nog 1 snoepje.. kt level 65
quote:Lotte35 schreef op 28 juni 2013 @ 10:57:

[...]

Dit kan bijna niet kloppen, want een collega van mij is al bijna bij level 400, en heeft bij mijn weten nog nooit op de laptop gespeeld. Maar ik zal het haar voor de zekerheid nog even vragen.Nou, ik zat daar al een tijdje vast en ging youtuben, toen ik het level op de laptop deed had ik hem in 1 keer. Misschien toeval, maar hier is de link level 285
I feel your pain Redband, mijn meest gehaatte level was ook 65.
Voor Redband:

quote:Rua-Red schreef op 28 juni 2013 @ 11:33:

I feel your pain Redband, mijn meest gehaatte level was ook 65.Ik twijfel tussen 79 en 86. Maar ik heb begrepen dat me nog heel wat moois te wachten staat, dus het kan nog veranderen.
quote:adventure schreef op 28 juni 2013 @ 11:33:

Nou, ik zat daar al een tijdje vast en ging youtuben, toen ik het level op de laptop deed had ik hem in 1 keer. Misschien toeval, maar hier is de link level 285

Dat is dan inderdaad toeval.

Ik had het omgekeerd met level 313.

Lukte me niet op de laptop, ik stond op het punt het busje met de hekken te bestellen. Toen schafte ik een iPad aan, en haalde 313 in één keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven