neus chantal janzen
vrijdag 28 juni 2013 om 11:22
Gister was chantal te gast bij het programma van linda de mol.
Daar werden beelden getoond van voordat ze echt bekend werd/of net was. Haar neuspunt zag er echt breder uit (zelfs mn moeder viel het op) en daarbij vielen haar sproeten veel meer op. Maar goed dat kan nu goede make-up zijn zodat ze wat minder opvallen.
Dacht altijd dat ze puur natuur was maar ik denk toch echt dat ze een nose job heeft gedaan.
Wat ik met dit topic wil? Gewoon een koffieautomaten gesprek zoals zoveel topics hier.
Daar werden beelden getoond van voordat ze echt bekend werd/of net was. Haar neuspunt zag er echt breder uit (zelfs mn moeder viel het op) en daarbij vielen haar sproeten veel meer op. Maar goed dat kan nu goede make-up zijn zodat ze wat minder opvallen.
Dacht altijd dat ze puur natuur was maar ik denk toch echt dat ze een nose job heeft gedaan.
Wat ik met dit topic wil? Gewoon een koffieautomaten gesprek zoals zoveel topics hier.
vrijdag 28 juni 2013 om 13:50
Leuke vrouw die een mooi gezicht heeft en een open uitstraling. Ik kan als enig minpunt bedenken dat ik het zo jammer vind dat ze haar mooie blauwe ogen altijd zo'n dikke zwarte rand geeft, dat maakt zo hard bij haar verder heel lichte haren en huid.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 28 juni 2013 om 14:00
quote:noreservations schreef op 28 juni 2013 @ 13:51:
[...]
Dat bedoel ik, jaloersmakend knap/schattig.
Kunnen de meeste vrouwen niet tegen.
Ik vind George Clooney gewoon een leuke man.
Ik trek haar ook erg slecht. Heeft niks met jaloezie te maken, er zijn namelijk genoeg knappe/ schattige vrouwen die ik wel kan handelen en zeer kan waarderen. Zoveel zelfs, dat ik ze niet eens kan opnoemen.
George Clooney vind ik ook niet bijzonder. Ben ik daar dan ook jaloers op?
[...]
Dat bedoel ik, jaloersmakend knap/schattig.
Kunnen de meeste vrouwen niet tegen.
Ik vind George Clooney gewoon een leuke man.
Ik trek haar ook erg slecht. Heeft niks met jaloezie te maken, er zijn namelijk genoeg knappe/ schattige vrouwen die ik wel kan handelen en zeer kan waarderen. Zoveel zelfs, dat ik ze niet eens kan opnoemen.
George Clooney vind ik ook niet bijzonder. Ben ik daar dan ook jaloers op?
vrijdag 28 juni 2013 om 14:10
quote:noreservations schreef op 28 juni 2013 @ 13:28:Wat ik wel weet is dat Chantal Janzen zo jaloersmakend schattig/knap is, dat m'n vrouw enthousiast riep bij Jongens tegen de Meisjes:"Ze heeft geen kont! Ha!"Bah, wat een sneue opmerking en al even sneu dat jouw vrouw de behoefte heeft om zo'n opmerking te maken.
vrijdag 28 juni 2013 om 14:14
vrijdag 28 juni 2013 om 21:09
vrijdag 28 juni 2013 om 23:29