Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Maar soms lees ik ook hele lieve of verstandige dingen natuurlijk.

Daar zijn wij maar mooi een voorbeeld van, toch, met ons eigenste topicje
quote:_Soleil_ schreef op 04 juni 2008 @ 03:43:

[...]

Ja, inderdaad. Ik ben zelf ook best een felle en niet altijd even subtiel, maar wat ik hier soms lees Vooral omdat het tegen mensen is die je niet kent en waarvan je dus ook niet weet wat vor impact het op diegene heeft.

precies.....weet je wat ik dan vaak denk?...

wat hebben mensen jouw dan aangedaan dat jij zo reageert?? Vast niet zo leuk....
Wat jullie noemen vind ik ook een prettig idee.

hoewel ik ook op het forum niet het achterste van mijn tong laat zien (nog niet en misschien wel nooit)

Al zou ik herkend worden staat hier niet echt iets opmerkelijks te lezen van mij.
Maar soms vind ik ook wel dat er over-begripvol gereageerd wordt. Er was nu een topic van een meisje wier vriend een paar weekjes weg was en die zich daardoor eenzaam voelde. Toen dach ik echt: come on, geef jezelf een schop onder je kont! En daar komen dan ineens hele lieve e begripvolle reacties op. Ik reageer dan maar niet, want dan ben ik zo onaardig tussen alle aardige berichten

Terwijl bij andere topics ik denk: pff, wat heb jij het even moeilijk, arm meisje, er dan ineens hele harde reacties zijn. Zo van: je moet niet zo in een slachtofferrol kruipen of je moet het toch echt zelf doen etc.

Dat snap ik dan niet. Maar dat zal wel aan mij liggen ofzo
Ik vind sommige reactie ook veel te hard.

Hoewel ik dat misschien ook eens zou kunnen doen,want ik kan ook best fel zijn.

maar sommige doen het echt structureel,dat vind ik echt opmerkelijk.
Ach,sommige topics zijn ook te zot voor woorden,maar dan denk ik,je hoeft toch niet perse iets te zeggen.
quote:claire123 schreef op 04 juni 2008 @ 03:46:

[...]

precies.....weet je wat ik dan vaak denk?...

wat hebben mensen jouw dan aangedaan dat jij zo reageert?? Vast niet zo leuk....

Hmm ja, zo had ik er nog niet over nagedacht, maar daar kun je wel eens gelijk in hebben.

Soms denk ik dat juist degene die zo hard reageren (of ook fijn: met alleen oneliners waar niemand iets mee kan) zelf de meest onzekeren zijn. Die overschreeuwen hun eigen problemen en onzekerheid. Of halen graag een ander naar beneden om zich zelf beter te voelen. Zeg dan niks, denk ik dan.
sommige menesen doen dat....in mijn ogen....omdat zij geen liefde kennen.....

dat denk ik dan maar....

maar soms kook ik wel eens hoor maar dan schrijf ik dat ook.

ik kan slecht tegen onrecht!
Tsja,in dat topic vond ik dat ook opvallend.

Maarre,ik ben ook heel verdrietig als vriend weg is,en die gaat maar soms een paar dagen!

Ik ben dan ook een watje.

nee daar zitten andere redenen achter( en ook wel watje)
quote:_Soleil_ schreef op 04 juni 2008 @ 03:50:

[...]

Hmm ja, zo had ik er nog niet over nagedacht, maar daar kun je wel eens gelijk in hebben.

Soms denk ik dat juist degene die zo hard reageren (of ook fijn: met alleen oneliners waar niemand iets mee kan) zelf de meest onzekeren zijn. Die overschreeuwen hun eigen problemen en onzekerheid. Of halen graag een ander naar beneden om zich zelf beter te voelen. Zeg dan niks, denk ik dan.nou ja ik weet niet of dat echt klopt maar dat denk ik wél.....
quote:iry schreef op 04 juni 2008 @ 03:48:

Ik vind sommige reactie ook veel te hard.

Hoewel ik dat misschien ook eens zou kunnen doen,want ik kan ook best fel zijn.

maar sommige doen het echt structureel,dat vind ik echt opmerkelijk.

Ja,ik kan ook fel zijn hoor, daar niet van. Maar ik vind het niet altijd nodig. En we zijn hier toch allemaal onbekenden van elkaar, dus ik vind dat je er ook mee uit moet kijken.

Soms verkies ik dan ook om gewoon niet te reageren, als ik een topic echt debiel vind of ik weet dat het er me te fel aan toe gaat of de sfeer staat me niet aan.

En het valt mij inderdaad ook op dat sommigen structureel zo zijn ja.
Misschien trekken die irl nooit hun mond open?

tsja,ik zie toch meestal een mens achter de pc zitten.

en over het algemeen is m ijn doel niet mensen kwetsen
Je mag ook wel verdrietig zijn of je vriend missen (had ik met ex ook heel erg), maar je moet dan ook tegen jezelf kunnen zeggen dat je je een beetje aanstelt of dat het allemaal niet zo erg is als dat het lijkt toch?
lief zijn voor jezelf = ook lief zijn ( begrip vol) voor een ander...maakt de wereld toch veel mooier vind ik....
Ik houd ook niet zo van felle discussies.

\maar als ik erin terecht kom,tsja, dan is dat maar zo.

Of soms gaat het er zo achterlijk aan toe,dat ik het niet kan laten.

maar heb dat ook wel geleerd hier hoor.

In het begin,reageerde ik vaker op ,in mijn ogen stomme opmerkingen.

nu denk ik vaak,laat maar.
niet zoet sappig...gewoon reeeel zijn....hoe wil je zelf behandeld worden???
Inderdaad, hoe wil je zelf behandeld worden.

Iedereen mag ook zeggen wat hij denkt natuurlijk, maar soms schrik ik van de manier waaróp.
Het was ook wel een beetje overdreven inderdaad.

Maar ach,ieder mens beleeft dingen anders en heeft een ander referntie kader toch
maar iry en soleil trouwens ook ....jullie gevn jullie mening maar wel zuiver en mét een reden.....Dat waardeer ik heel erg in mensen....ook al ben je het soms niet eens met elkaar dat mag ook.
Hmmm, ik moet zo eens een poging gaan doen tot slapen. Zal wel weer een drama worden, want het is hier bloedheet in huis...
slaap toch lekker ( mocht dat mogelijk zijn) soleil!!!
Ja ik probeer meestal wel iets zinnig te zeggen,maar echt niet altijd hoor.

soms ben ik gewoon een sarcastische stemming. (meestal zit ik dan niet lekker in mijn vel)

maar dan blijf ik wel uit de buurt van gevoelige topics
quote:iry schreef op 04 juni 2008 @ 03:58:

Het was ook wel een beetje overdreven inderdaad.

Maar ach,ieder mens beleeft dingen anders en heeft een ander referntie kader toch

Is ook weer zo. Waarschijnlijk irriteerde dat topic me ook een beetje door mijn eigen situatie. Maar goed, daarom was ik ook zo verstandig om mijn mond te houden

Het was ook maar een voorbeeld hoor, dat topic.

Het verbaast me gewoon soms dat er zulke enorme verschillen zitten tussen hoe er op bepaalde topics gereageerd wordt en ik heb nog niet kunnen opmaken waar dat verschil vandaan komt.
Ik moet ook echt gaan slapen,sjonge al 4 uur!

Als vriend nu wakker wordt is hij een beetje boos denk ik.

( alsof dat helpt,want daar word ik alleen maar opstandig van)

Truste soleil!!
sarcastisch kan ik ook helemaal waarderen...maar mijn vrienden weten dat van mij...

dit forum is soms lastig te pijlen....alhoewel ik dat niet bij jullie heb....ik vind het parachtig en lachen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven