Lekker voor onderweg
vrijdag 28 juni 2013 om 20:50
De vakantie zit er weer aan te komen en we vertrekken s ochtends heel vroeg dus ik neem wat te eten mee voor onderweg voor het ontbijt en de lunch. Meestal doe ik eenvoudigweg broodjes met ham en kaas, soms ook eiersalade, maar misschien hebben jullie nog andere eenvoudige maar lekkere tips voor onderweg?
vrijdag 28 juni 2013 om 20:55
vrijdag 28 juni 2013 om 21:02
Broodjes met koud vlees; plakken gebraden kipfilet/ filetlapje/ bal gehakt/ rollade.
Bakjes met meloen en druiven.
Gekookt ei.
Maak je ijskast leeg en maak er een koude pasta salade van.
( kan van alles door; blokjes kaas, ham of kip, tomaat, selderij, olijven, sla, komkommer, appel, .... )
Yoghurtjes.
Bakjes met meloen en druiven.
Gekookt ei.
( kan van alles door; blokjes kaas, ham of kip, tomaat, selderij, olijven, sla, komkommer, appel, .... )
Yoghurtjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 28 juni 2013 om 21:03
Broodjes gezond, tomaat en komkommer en de mayo wel pas in de auto ertussen doen.
Pannenkoeken.
Koude wraps, is een topic met een ontelbare suggesties.
Stokbroodje/pistoletje met roomkaas en zalm.
In bakjes fruitsalade.
Gehaktballetjes.
Wat ik zelf nooit meer eet maar vroeger wel, ontbijtkoek of speculaas op brood.
Popcornwafels met kaas
Krentebollen met kaas
Mini quiches
Pannenkoeken.
Koude wraps, is een topic met een ontelbare suggesties.
Stokbroodje/pistoletje met roomkaas en zalm.
In bakjes fruitsalade.
Gehaktballetjes.
Wat ik zelf nooit meer eet maar vroeger wel, ontbijtkoek of speculaas op brood.
Popcornwafels met kaas
Krentebollen met kaas
Mini quiches
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 juni 2013 om 21:42
quote:janneke44 schreef op 28 juni 2013 @ 21:06:
Omelet bakken met spek en die koud op een broodje doen.Ja die vergat ik nog, lekker bakken met geraspte kaas. Of een soort frittata maken, dus je kan alles erdoor doen maar op brood vind ik ham, sjalot, kruiden, tomaat en ger.kaas lekker door de omelet.
Omelet bakken met spek en die koud op een broodje doen.Ja die vergat ik nog, lekker bakken met geraspte kaas. Of een soort frittata maken, dus je kan alles erdoor doen maar op brood vind ik ham, sjalot, kruiden, tomaat en ger.kaas lekker door de omelet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 juni 2013 om 23:30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juni 2013 @ 21:02:
Uuhhhh... heb jij een receptje om van een ijskast een salade te maken?? Trek de stekker uit het stopcontact, hak de deur aan blokjes en meng met farfalle en vinaigrette of zo? Sausje van freon erover? Lijkt me wel heeeeel spannend .
Uuhhhh... heb jij een receptje om van een ijskast een salade te maken?? Trek de stekker uit het stopcontact, hak de deur aan blokjes en meng met farfalle en vinaigrette of zo? Sausje van freon erover? Lijkt me wel heeeeel spannend .
zaterdag 29 juni 2013 om 11:14
zaterdag 29 juni 2013 om 11:16
quote:thee schreef op 28 juni 2013 @ 23:43:
Je kon de klok gelijk zetten op dit jaarlijkse topic in meervoud. Komen er hier vast nog wel meer en ook vast wel weer 1 op reizen....En elk jaar lees ik weer vol verbazing dat mensen echt met pastasalades en gehaktballetjes op reis gaan. Ik neem krentenbollen, sultana's, mueslirepen en ontbijtkoek mee voor tijdens het rijden. Als het tijd is om te lunchen/dineren, stoppen we en gaan we ergens eten.
Je kon de klok gelijk zetten op dit jaarlijkse topic in meervoud. Komen er hier vast nog wel meer en ook vast wel weer 1 op reizen....En elk jaar lees ik weer vol verbazing dat mensen echt met pastasalades en gehaktballetjes op reis gaan. Ik neem krentenbollen, sultana's, mueslirepen en ontbijtkoek mee voor tijdens het rijden. Als het tijd is om te lunchen/dineren, stoppen we en gaan we ergens eten.
zaterdag 29 juni 2013 om 11:17
quote:flint schreef op 29 juni 2013 @ 11:16:
[...]
En elk jaar lees ik weer vol verbazing dat mensen echt met pastasalades en gehaktballetjes op reis gaan. Ik neem krentenbollen, sultana's, mueslirepen en ontbijtkoek mee voor tijdens het rijden. Als het tijd is om te lunchen/dineren, stoppen we en gaan we ergens eten.Ja blijf dan thuis .
[...]
En elk jaar lees ik weer vol verbazing dat mensen echt met pastasalades en gehaktballetjes op reis gaan. Ik neem krentenbollen, sultana's, mueslirepen en ontbijtkoek mee voor tijdens het rijden. Als het tijd is om te lunchen/dineren, stoppen we en gaan we ergens eten.Ja blijf dan thuis .