Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Pff heb afgelopen week 2 keer level 1 ripped gedaan, daarna 3 rustdagen genomen omdat het niet lekker uitkwam met werk. Ik heb nu een week vakantie en moet echt weer aan de slag, maar kan me er niet toe zetten Hoe houden jullie die motivatie toch vol!
Nou zeg, vanmorgen ben ik bij een consulent geweest die een geavanceerde weegschaal heeft. Ik had voordat ik met shredden begon alles genoteerd. Gewoon om te zien hoe het met vet/spier en vocht percentage zat.

Ik ging er euforisch heen, ben immers 2 kilo minder en flink gesport dus ik had een geweldig resultaat verwacht.

Maar wtf, mijn vetpercentage was 1% gestegen, en had volgens dat apparaat 2 kilo aan spier verloren, ik zeg dat ding werkt niet. Hoe kan ik spier verliezen terwijl ik sport en vet bijkomen?

Kwam ze met allerlei vage pillen en eiwitshakes aan, dat was volgs haar de reden. Te weinig eiwit waardoor ik door sport juist spier kwijtraak.

Nou ik weet wel beter, broeken zakken af en zie echt een beginnende sixpack.
gewoon niet doen

nooit meer op een geavanceerde weegschaal staan

het is een grof schandaal dat "professionals" die dingen nog gebruiken. Ze zijn onbetrouwbaar.

Ze meten alleen je onderste helft en vooral vocht
wat is dat voor rare consulent? eentje die bijverdient met poeders en shakes zeker???

Ik kan me daar zo over opwinden hè.
Vandaag heb ik de Befit extreme ab workout level drie gedaan:

http://m.youtube.com/watch?v=9O5okInhp20

Murdoch ik challenge je. Go your gang met de plank-janks. Love it.

Tip Befit Go lijkt op shred, voor als je variatie zoekt
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 juni 2013 @ 14:02:

[...]

Shred is net zo slecht voor je. Als je wilt blijven volleyballen ga er dan niet iets bij doen dat ook heel belastend is. Kies dan voor fietsen/ zwemmen of bijv. pilatesOp dit moment is het seizoen voorbij. Er is geen training en er zijn geen wedstrijden. Dus ik doe niet beiden, dat is inderdaad vragen om problemen ;)
Eens met meds, ik kan inmiddels geen hoog vet% hebben want zelfs de horizontale lijnen op mijn buik zijn zichtbaar, maar van zo een rare weegschaal ga ik bijna huilen want die meet nog steeds de bijna 30% vet waar ik ooit mee ben begonnen (gemeten met zo een klem op diverse plaatsen op het lichaam meerdere metingen dus was redelijk plausibel).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik snap niet dat zo'n deskundige geen plooimeting doet. Wat een prutsers
Nou ik hecht er geen waarde aan, ze verkoopt ook shakes en allerlei voedingstabletten etc. Ik zei al tegen haar, om nu die spieren terug te krijgen moet ik zeker je eiwit shakes gaan gebruiken. Eh jah.. Nou nee ga ik niet doen.

Het is een weegschaal die dmv stroom etc alles opmeet.

Ik vertrouw die dingen dus niet, kijk ik weet dat ik spier inlever omdat ik afval, maar 2 kilo en vet erbij?? Echt niet, mijn benen en vooral armen zijn duidelijk gespierder. En kleding zit zeker losser dus moet echt vet kwijt zijn.

Ik ga straks lekker de BeFit workout doen, level 1, die is zwaar genoeg voor me
waarom ga je dan naar zo'n troela?
Het is een kennis, het was vrijblijvend. Ben er een aantal weken geleden geweest en had gevraagt of ik na een aantal weken terug mocht komen, kijken of er wat veranderd zou zijn.
gewoon mee ophouden en haar vertellen dat ze haar werk niet goed doet
Ik heb weer geshred. Pfff.. Ging moeizaam, te lang niet gedaan. Deze week dus wat beter proberen vol te houden ;)
@ Momodoe, ik heb ook zo'n weegschaal die vet% en zo meet.

Ik was gisteren 63,6 kilo, vet% 32, H2O 47 en spier 38%

Vanmorgen 63,8 (met dank aan de m&m's en het glaasje wijn) en toen was mijn vet% ineens 38 en de spier 33%. Er klopt dus gewoon geen bal van. Ik kijk er ook niet meer naar.
Niemand gesport? Echt niet?
Ik wel vanmorgen.

Billy blanks tai bo cardio. Was leuk, alleen kan ik het tempo niet bijhouden. Sws kan ik niet goed volgen hoe sommige oefeningen precies moeten. Dan doe ik maar wat.

Was ook wel moe.
tuurlijk heb ik gesport. IJzerwerk
Ik ga vanaf morgen weer meedoen dames.
goed zo geeltje!
Ik heb gisteren gezwommen (50 banen) en vanmorgen 26/30 gedaan.

Hallo, ik heb niet alles teruggelezen (sorry!).. Maar ik heb vandaag weer shred level 1 gedaan. Ik ga hem wel weer helemaal opnieuw doen.

Soms ben ik er even niet, dat heeft niets te maken met jullie trouwens he, maar ik heb beetje issues. Maar moet toch proberen niet te verzanden in depressies maar bezig blijven dus ik ga er weer tegenaan. Ik ben nog steeds 10 kg kwijt (dus 3 aangekomen) probeer het positief te bekijken.

Ik vond het wel weer heel zwaar.
Welkom terug Yellow

Ik ga vanmorgen voor de 6w6p. Moet me nog even aankleden en kind uitzwaaien en dan ga ik ervoor!

Daarna de bovenverdieping poetsen en rapporten voor mijn klas schrijven. Dan hopelijk nog wat tijd om in de tuin te rommelen.
Hoe was de 6w6p gegaan Miep?

Ik heb dag 2 level 1 gedaan net. Het ging wel goed. Was wel zwaar nog vond ik, de cardio hield ik slecht vol vond ik. Maar heb iig weer iets productiefs gedaan vandaag dus dat is goed.
Goed zo, Yellow. Je kunt het!

Ik ga nu even Rippen.
Goed zo Yellow, gewoon weer oppakken. Toch grappig om te zien dat je zo snel resultaat kunt opbouwen, gewoon nog even doorzetten en dan gaat het straks weer net zo makkelijk als eerder.

Ik heb net de 6de keer (denk ik) level 3 gedaan. Pfff... pittig hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven