welk smoothy apparaat

29-06-2013 16:28 11 berichten
Welk apparaat raden jullie aan?

Ben op zoek, moet makkelijk schoon te maken zijn en ook niet te groot.
Alle reacties Link kopieren
http://www.fonq.nl/produc ... IDZwJa_ibgCFUJa3godqRsANg

alles in die serie is volgens mij wel goed. Er is al een topic van... kijk daar anders even. Daar heb ik ook gekeken toen ik op zoek was en daar kwam die van Philips uit.
Ik maak smoothies met een staafmixer. Flipflapflop, zo klaar en weer schoon.
quote:ratsmodee schreef op 29 juni 2013 @ 17:18:

Ik maak smoothies met een staafmixer. Flipflapflop, zo klaar en weer schoon. Dit dus. Je kan bij de hema al een goede staafmixer kopen als je er niet te veel geld aan wilt uitgeven.
Semper ubi sub ubi
Ik heb deze blender: http://www.princess.nl/nl/producten/3-a ... ender.html

Makkelijk schoon te maken omdat je alles los kunt halen. Wat ik altijd doe is na gebruik wat warm water en afwasmiddel erin doen en even aanzetten waardoor je het grootse vuil er zo al uit kunt gieten, scheelt echt een hoop.
Smoothies kun je eenvoudig maken in een blender. Ik heb er een van Kenwood die onderdeel is van een keukenmachine. Je kunt hem ook helemaal uit elkaar halen om schoon te maken.

Als je echt sap wilt, dan heb je niet veel aan een blender. Ik zou het allerliefst een slowjuicer willen, die van Vitamix en Versapers schijnen heel goed te zijn (maar helaas ook heel duur, dus die gaat er bij mij niet komen )
Ik zou ook voor een staafmixer gaan, dat is relatief goedkoop, neemt héél weinig ruimte in en is goed schoon te houden.

Mijn ervaring met blenders is dat je een redelijke moet kopen omdat hij anders niet goed maalt, bij een staafmixer kan je gewoon zelf kracht zetten en dat scheelt.

Zelf gooi ik alles in de Magimix keukenmachine, i.c.m. de blendermix (da's een plastic ring die je in de kom plaatst, geen losse blender). Dat maalt alles wel echt ontzettend fijn (vindt vriendlief het lekkerst), en is makkelijk schoon te maken, ik wil nooit meer een blender. Maar goed, dan heb je ook een aanslag op je aanrecht-ruimte en je portemonnee.
Een blender en staafmixer heb ik, maar als ik daarmee een smoothie maak, is het nog zo dik.

Wil er een die echt sap maakt. Of kan dat niet van groenten?
Ik denk dat je dan beter kan gaan voor een juicer maar ik hoor vooral verhalen dat die een ellende zijn om schoon te maken. Kan ook gewoon groente in.
Ik heb 1 van de action voor 10 euro. Hij doet z'n werk (zelfs bevroren fruit gaat ermee in!) en hij werkt nog altijd !
quote:momodoe schreef op 29 juni 2013 @ 19:05:

Een blender en staafmixer heb ik, maar als ik daarmee een smoothie maak, is het nog zo dik.

Wil er een die echt sap maakt. Of kan dat niet van groenten?Dan kun je beter een sapcentrifuge kopen, daar maak ik altijd wortelsap mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven