Pabo super surprise box

29-06-2013 23:31 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg onlangs de vivabox 'only for lovers' kado. Hiermee kan je ook kiezen voor een erotisch pakje: super surprise box. Maar je hebt geen idee waar je je aan kan verwachten.

Heeft iemand toevallig deze box ? Ik wil vermijden dat het gewoon een box is vol dvdtjes waar we toch niet naar zullen kijken.

Grtz Milena
pinolover2 in "Wie heeft hem; the Super Sex Bombvan de ..."

http://forum.fok.nl/topic/715990/1/50

http://climaximaal.nl/201 ... -vibrator-de-lady-finger/

Gewoon even googelen.

Yvonne Kroonenberg heeft er eeuwen geleden ook een column over geschreven, is ergens op het forum terug te vinden, iets met een partner die dit voor collega bestelde.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Die reacties op het fokforum

Edit; die van het vivaforum zijn ook hilarisch! Haha!
quote:Snoesje666 schreef op 30 juni 2013 @ 00:39:

Gewoon even googelen.

Tsja, topics van 4 of 7 jaar geleden zijn niet zo actueel meer he, dus ik vind een nieuw topic wel kunnen.

Anyway, de pabo super suprise box heb ik niet, maar onlangs bij de pabo wel een bestelling gedaan voor een vriendinnetje waar je een gratis suprise box bij kreeg en dat was echt drie keer niets (mini glijmiddel, mini massageolie, een standjesdobbelsteen, twee van die vaginale ballen en een waardebon van 10 euro). Maar goed, dat was dan ook iets wat je er gratis bij kreeg.

Heb iets van twee jaar geleden wel eens met een vriendin bij de Christine leDuc (zelfde als pabo) ook een suprise box (niet die voor partners though) besteld. Moet zeggen dat dat best leuk was, al kon je wel duidelijk merken dat het allemaal restanten waren.

Ik had (even goed nadenken): toy cleaner, massage olie, setje rubberen cockringen (al zaten die veel te strak bij mijn ex, dus ik snapte er niets van), massage olie, een string, een vibrator (geen super goede, maar ik vond 'm echt prima), een soort vibrator met een raar trillend dolfijntje erop (raar ding was dat) weer van die kutballetjes en nog wat frummeltjes die ik alweer vergeten ben.

Vriendin had: toy cleaner, do not disturb kussentje, vibrator, een soort raar anaal/vaginaal martelwerktuig en de rest weet ik niet meer.

Ik denk dat als je nog niet zoveel aan seksspeeltjes hebt het best een leuke box is, met veel dingetjes om samen te proberen. Maar als je al het een en ander in je nachtkastje hebt liggen zou het wel eens een teleurstelling kunnen zijn denk ik. Succes, ben benieuwd of je hem uiteindelijk gaat bestellen!
De pabo is het zelfde als christine le duc site's, zelfde reclame zelfde indeling, zelfde prijzen.Alleen verschillende naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven