Beppy ervaringen

30-06-2013 15:15 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je dit ook op de eerste dag van je menstruatie gebruiken? (redelijk veel bloedverlies)
Seks zonder beppy kan toch ook ?

En anders met, je merkt het vanzelf. Ieder lijf is anders dus wij kunnen jou niet vertellen of jouw partner er iets van merkt..
Zonder zie ik niet zitten.

En je hebt gelijk dat het natuurlijk voor iedereen anders is, maar toch fijn om wat ervaringen te horen.
ik heb ze hier liggen, nog niet uitgeprobeerd omdat ik een aantal drama topics voorbij heb zien komen wat betreft het eruit halen van die dingen
Eruit halen gaat makkelijk hoor. Als dat niet lukt heb je volgens mij een probleem met de vertrouwdheid van je eigen lichaam.

Ik ben niet zo diep, dus de Beppie is niks voor mij, je voelt m snel zitten. Ook lekt hij bij mij door zonder dat ie vol is. Maar ik verdraag sowieso geen tampons meer na mijn zwangerschappen, dus deze ook niet.

Seks niet geprobeerd, omdat ik ze zelf zo goed voel, kan het niet anders dan dat een man het ook voelt, iig met vingers. Dan liever even geen seks.
Ja je kan dat ook op de eerste dag gebruiken, daar zijn ze voor toch?

Alle merken die beweren dat je ze niet voelt..... mag je best wel wantrouwen...
Overigens ben ik niet zo diep tijdens menstuatie, dan zakt de baarmoeder een beetje. Is normaal schijnt.
Ja, je voelt het wel een beetje natuurlijk, maar niet vervelend ofzo. Mijn vriend heeft er geen problemen mee in ieder geval.

Ik ben er zelf mee opgehouden nadat ik een keer echt lang heb zitten graven naar dat ding, toen vond ik het niet zo leuk meer.
Ja, je voelt het wel een beetje natuurlijk, maar niet vervelend ofzo. Mijn vriend heeft er geen problemen mee in ieder geval.

Thanks voor je reactie.
Ik gebruik ze ook en ook gewoon op de eerste dagen. Man voelt het sponsje wel zitten maar heeft daar verder geen last van. Ook nog nooit doorgelekt maar ik leg er voor de zekerheid toch altijd een handdoekje onder voor het geval dat;)
Mijn ex-vriendjes hebben er nooit wat van gevoeld (zeiden ze) en waren toch wel redelijk groot tot groot geschapen.

Ik gebruikte ze ook op de hevigste dagen, dat hield het allemaal goed. Gewoon niet te lang van te voren indoen.

Uithalen kan wel een crime zijn, maar gehurkt en soms met een intiemdouche als hulpmiddel (het zakt wat naar beneden als het gevuld wordt) heb je hem er zo uit.
Hartstikke bedankt voor de info. Heb het nog nooit geprobeerd en mijn scharrel is komende week weer in het land (hij woont in het buitenland) en zou het wel erg jammer vinden als we het niet kunnen doen.
Ik vind het er uit halen ook heel simpel. Gewoon een beetje graaien met je (schone) vingers;)
Er uit halen is geen probleem, heb ook wel eens gehad dat we intiem waren geweest en ik in ene dacht o ja ik heb mijn beppie nog in.. En dat mijn partner niks van gemerkt had ... Dus ja

Als jè hevig ongesteld bent niet te lang van te voren in doen dat is de enigste tip die ik je kan geven!
Mijn ervaring is dat ik ze nergens kan vinden. Wilde ze laatst kopen omdat ik net een weekend weg ging tijdens 'die dagen', en geen tijd meer had om online te bestellen.
Het verwijderen van de tampon is als de eerste keer lenzen indoen. Je moet gewoon even oefenen, maar zoals wellieb ook al zegt, je kent je eigen lichaam het best. Ik bestel ze af en toe bij Beppy zelf op de website beppy.com. Volgens mij zijn ze ook bij erotiekwinkels en drogisten online te koop.
quote:betjebig schreef op 30 juni 2013 @ 22:01:

Mijn ervaring is dat ik ze nergens kan vinden. Wilde ze laatst kopen omdat ik net een weekend weg ging tijdens 'die dagen', en geen tijd meer had om online te bestellen.Ik heb ze vandaag gekocht bij Christine Le Duc. Vanmiddag eentje geprobeerd en kreeg 'm er gewoon weer uit, hahaha
quote:lilia86 schreef op 30 juni 2013 @ 16:17:

Thanks voor je reactie.´quote:lilia86 schreef op 30 juni 2013 @ 18:58:

Hartstikke bedankt voor de info. Heb het nog nooit geprobeerd en mijn scharrel is komende week weer in het land (hij woont in het buitenland) en zou het wel erg jammer vinden als we het niet kunnen doen.

Als je vriend er geen problemen mee heeft dan heb je het toch al eens geprobeerd?

En een scharrel, (open relatie dus?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven