Genant...en nu?
zondag 30 juni 2013 om 22:41
Hai allemaal,
Ik had vandaag een date met echt de allermooiste man ooit..(vind ik dan)
Dit was ondertussen wel al date nr zoveel..was hiervoor altijd erg gezellig en we gingen nu dan met elkaar naar bed..
Alles ging fantastisch tot opeens...ik was hiervoor een aantal dagen ongesteld geweest..nu al een hele dag niet meer...sinds gisterochtend zegmaar...
Maar opeens midden in komt een hele lading bloed en hij zat echt helemaal onder..daar dan:(..
Ik schaam me echt heel diep...en hij was er echt heel lief over...
Maar pfff zit er wel mee..
Ik had vandaag een date met echt de allermooiste man ooit..(vind ik dan)
Dit was ondertussen wel al date nr zoveel..was hiervoor altijd erg gezellig en we gingen nu dan met elkaar naar bed..
Alles ging fantastisch tot opeens...ik was hiervoor een aantal dagen ongesteld geweest..nu al een hele dag niet meer...sinds gisterochtend zegmaar...
Maar opeens midden in komt een hele lading bloed en hij zat echt helemaal onder..daar dan:(..
Ik schaam me echt heel diep...en hij was er echt heel lief over...
Maar pfff zit er wel mee..
zondag 30 juni 2013 om 22:43
zondag 30 juni 2013 om 22:45
zondag 30 juni 2013 om 22:48
Ja die condoom had die wel om ja..maar goed zn hand zat daarna ook onder en ik weet niet hoe t overal kwam..maar in mijn hoofd was t echt wel heeeel veel
Zn reactie was overigens kan toch gebeuren..is de natuur..maak je er niet druk om...
En hij zei ook nog tot de volgende x en met een afscheidszoen..
Detail...hij werkt binnen mijn bedrijf..dus moet m iedere dag onder ogen komen...daarom is collega daten misschien niet zo slim
Zn reactie was overigens kan toch gebeuren..is de natuur..maak je er niet druk om...
En hij zei ook nog tot de volgende x en met een afscheidszoen..
Detail...hij werkt binnen mijn bedrijf..dus moet m iedere dag onder ogen komen...daarom is collega daten misschien niet zo slim
zondag 30 juni 2013 om 22:52
zondag 30 juni 2013 om 23:13
quote:spagtelputz schreef op 30 juni 2013 @ 22:54:
Ken beuren meid. Beter dan diarree.
Dán mag je je schamen..
Nee serieus bij sex komen lichaamssappen vrij.. kan toch gebeuren? Het probleem is zo groot als je het zelf in je hoofd maakt. Hij reageerde relaxt, samen om lachen en hoppa op naar de volgende date
Ken beuren meid. Beter dan diarree.
Dán mag je je schamen..
Nee serieus bij sex komen lichaamssappen vrij.. kan toch gebeuren? Het probleem is zo groot als je het zelf in je hoofd maakt. Hij reageerde relaxt, samen om lachen en hoppa op naar de volgende date