Genant...en nu?
zondag 30 juni 2013 om 22:41
Hai allemaal,
Ik had vandaag een date met echt de allermooiste man ooit..(vind ik dan)
Dit was ondertussen wel al date nr zoveel..was hiervoor altijd erg gezellig en we gingen nu dan met elkaar naar bed..
Alles ging fantastisch tot opeens...ik was hiervoor een aantal dagen ongesteld geweest..nu al een hele dag niet meer...sinds gisterochtend zegmaar...
Maar opeens midden in komt een hele lading bloed en hij zat echt helemaal onder..daar dan:(..
Ik schaam me echt heel diep...en hij was er echt heel lief over...
Maar pfff zit er wel mee..
Ik had vandaag een date met echt de allermooiste man ooit..(vind ik dan)
Dit was ondertussen wel al date nr zoveel..was hiervoor altijd erg gezellig en we gingen nu dan met elkaar naar bed..
Alles ging fantastisch tot opeens...ik was hiervoor een aantal dagen ongesteld geweest..nu al een hele dag niet meer...sinds gisterochtend zegmaar...
Maar opeens midden in komt een hele lading bloed en hij zat echt helemaal onder..daar dan:(..
Ik schaam me echt heel diep...en hij was er echt heel lief over...
Maar pfff zit er wel mee..
zondag 30 juni 2013 om 23:28
Idd, hier nog een.
En Spagtelputz, zelfs dat heb ik meegemaakt op een tropische vakantie. Als je lief dan nog van je houdt, dan weet je zeker dat het 'door dik en dun' is, hihihi!
TO, maak je geen zorgen. Als hij idd zo heeft gereageerd als je zegt dat hij deed, dan heb je goud in handen!
(Het is een mooie test, als je bevalt zal hij het ook zien en dan hoogstwaarschijnlijk nog de combi van de twee ook. Dus als hij het nu niet erg vindt, dan later ook niet...)
Veel geluk samen!
En Spagtelputz, zelfs dat heb ik meegemaakt op een tropische vakantie. Als je lief dan nog van je houdt, dan weet je zeker dat het 'door dik en dun' is, hihihi!
TO, maak je geen zorgen. Als hij idd zo heeft gereageerd als je zegt dat hij deed, dan heb je goud in handen!
(Het is een mooie test, als je bevalt zal hij het ook zien en dan hoogstwaarschijnlijk nog de combi van de twee ook. Dus als hij het nu niet erg vindt, dan later ook niet...)
Veel geluk samen!
Doei Pippi Langkous!
zondag 30 juni 2013 om 23:39
quote:aarinda schreef op 30 juni 2013 @ 23:34:
Het klinkt als een fijne reactie, maar ik snap je erg goed. Had het zelf ook niet heel erg leuk gevonden.
Maar ach, goede seks is minstens een beetje smerig, nietwaar?
Komt vast weer helemaal goed!
Goeie seks was het dan weer wel...
Ben er echt een beetje van ondersteboven haha..maar dat heeft ook te maken met dat ik hem al sinds maart leuk vond..1e blik die we op elkaar wierpen..sindsdien niet veel gebeurt tot opeens paar weken geleden...en hij vind mij dus ook al sindsdien leuk..(wow!)
Het klinkt als een fijne reactie, maar ik snap je erg goed. Had het zelf ook niet heel erg leuk gevonden.
Maar ach, goede seks is minstens een beetje smerig, nietwaar?
Komt vast weer helemaal goed!
Goeie seks was het dan weer wel...
Ben er echt een beetje van ondersteboven haha..maar dat heeft ook te maken met dat ik hem al sinds maart leuk vond..1e blik die we op elkaar wierpen..sindsdien niet veel gebeurt tot opeens paar weken geleden...en hij vind mij dus ook al sindsdien leuk..(wow!)
maandag 1 juli 2013 om 02:09
ach meid de eerste keer had ik de nuavring in, op de verpakking stond dat je seks kan hebben met de ring in....niet met zijn formaat zijn wij achter gekomen na de hevige sekspartij ging het licht aan en zat het hele bed onder, handdoeken die we nog moesten gebruiken waren ook gesneuveld, nu zijn we getrouwd en ben ik in verwachting van hem
dus believe me, als het de juiste is, dan loopt hij niet weg voor een onnozel iets als een ongelukje, je bent toch wel meer dan dat?
maandag 1 juli 2013 om 02:19
maandag 1 juli 2013 om 09:44
maandag 1 juli 2013 om 13:10
quote:willibrordfrequin schreef op 01 juli 2013 @ 03:57:
[...]
Hij heeft er in ieder geval een neukertje bij. Laat me raden, hij is ouder dan jij?
Misschien ziet hij het zo...dat kan... weet ik niet.
Als het uiteindelijk bij alleen seks blijft ben ik niet heartbroken ofzo..
Ja ik vind m erg leuk...maar dat zegt niet alles.
en ja hij is ouder dan ik...niet extreem veel overigens. (7 jr. mid.20 en begin 30)
[...]
Hij heeft er in ieder geval een neukertje bij. Laat me raden, hij is ouder dan jij?
Misschien ziet hij het zo...dat kan... weet ik niet.
Als het uiteindelijk bij alleen seks blijft ben ik niet heartbroken ofzo..
Ja ik vind m erg leuk...maar dat zegt niet alles.
en ja hij is ouder dan ik...niet extreem veel overigens. (7 jr. mid.20 en begin 30)
maandag 1 juli 2013 om 13:11
quote:noah88 schreef op 01 juli 2013 @ 02:19:
Niks ergs aan. Door sex kan de boel beneden wat meer open gaan staan. Hoe oud is deze geweldige man? Toen ik een vriendje had van mijn leeftijd (rond 17) was deze er echt bang voor. Huidige vriend is flink wat ouder, die is van zoiets niet onder de indruk hahaDeze geweldige man is begin 30...en ik zelf midden 20...dus ja hij zal vast wel meer hebben meegemaakt als dit ja;)....na een nachtje slapen kan ik het ook IETS beter rationaliseren.
Niks ergs aan. Door sex kan de boel beneden wat meer open gaan staan. Hoe oud is deze geweldige man? Toen ik een vriendje had van mijn leeftijd (rond 17) was deze er echt bang voor. Huidige vriend is flink wat ouder, die is van zoiets niet onder de indruk hahaDeze geweldige man is begin 30...en ik zelf midden 20...dus ja hij zal vast wel meer hebben meegemaakt als dit ja;)....na een nachtje slapen kan ik het ook IETS beter rationaliseren.
maandag 1 juli 2013 om 14:31
Nou, dan heb ik nog een verhaal voor je (om de schaamte te verzachten)
Een vriendin van mij had zo ook voor de eerste keer seks met haar nieuwe vriend.
Dus hij is haar lekker aan het verwennen met zijn handen. Zo lekker zelfs, dat ze tot een spuitend orgasme komt!
De lampen gaan weer aan.. En tot hun grote schrik, zijn hele muur onder de rode spetters!
En, meneer had nog geen week geleden alle muren gewit!
Ze zijn inmiddels 8 jaar samen en kunnen er nog altijd hard om lachen samen!
Een vriendin van mij had zo ook voor de eerste keer seks met haar nieuwe vriend.
Dus hij is haar lekker aan het verwennen met zijn handen. Zo lekker zelfs, dat ze tot een spuitend orgasme komt!
De lampen gaan weer aan.. En tot hun grote schrik, zijn hele muur onder de rode spetters!
En, meneer had nog geen week geleden alle muren gewit!
Ze zijn inmiddels 8 jaar samen en kunnen er nog altijd hard om lachen samen!