Genant...en nu?

30-06-2013 22:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik had vandaag een date met echt de allermooiste man ooit..(vind ik dan)

Dit was ondertussen wel al date nr zoveel..was hiervoor altijd erg gezellig en we gingen nu dan met elkaar naar bed..

Alles ging fantastisch tot opeens...ik was hiervoor een aantal dagen ongesteld geweest..nu al een hele dag niet meer...sinds gisterochtend zegmaar...

Maar opeens midden in komt een hele lading bloed en hij zat echt helemaal onder..daar dan:(..

Ik schaam me echt heel diep...en hij was er echt heel lief over...

Maar pfff zit er wel mee..
quote:vivabc schreef op 30 juni 2013 @ 23:18:

en hij zijn rode hand... Ondanks dat ik me heel erg schaam vind ik deze wel grappig hahahaha
Een echte zeeman bevaart ook de Rode zee.
Idd, hier nog een.

En Spagtelputz, zelfs dat heb ik meegemaakt op een tropische vakantie. Als je lief dan nog van je houdt, dan weet je zeker dat het 'door dik en dun' is, hihihi!

TO, maak je geen zorgen. Als hij idd zo heeft gereageerd als je zegt dat hij deed, dan heb je goud in handen!

(Het is een mooie test, als je bevalt zal hij het ook zien en dan hoogstwaarschijnlijk nog de combi van de twee ook. Dus als hij het nu niet erg vindt, dan later ook niet...)

Veel geluk samen!
Doei Pippi Langkous!
quote:netniet schreef op 30 juni 2013 @ 23:27:

Een echte zeeman bevaart ook de Rode zee.Vind ik dus echt. Tenzij ik heel heftig bloed doen wij het gewoon, helpt mij ook tegen kramp. Al snap ik dat dat met een date net effe anders ligt.
Dit valt mee hoor. Ik heb wel gênantere situaties meegemaakt. En hij is gebleven!
Het klinkt als een fijne reactie, maar ik snap je erg goed. Had het zelf ook niet heel erg leuk gevonden.

Maar ach, goede seks is minstens een beetje smerig, nietwaar?

Komt vast weer helemaal goed!
quote:aarinda schreef op 30 juni 2013 @ 23:34:

Het klinkt als een fijne reactie, maar ik snap je erg goed. Had het zelf ook niet heel erg leuk gevonden.

Maar ach, goede seks is minstens een beetje smerig, nietwaar?

Komt vast weer helemaal goed!

Goeie seks was het dan weer wel...:)

Ben er echt een beetje van ondersteboven haha..maar dat heeft ook te maken met dat ik hem al sinds maart leuk vond..1e blik die we op elkaar wierpen..sindsdien niet veel gebeurt tot opeens paar weken geleden...en hij vind mij dus ook al sindsdien leuk..(wow!)
Een vriend van me werd tijdens sex (per ongeluk..eh..zegt ie :-)) ondergepoept.

Das pas shit.
De eerste keren met mijn vriend had ik ook iedere keer bloedverlies.

Vond dat toen ook best genant hoor. Maarja, ook mijn baarmoeder is blijkbaar een ongeleid projectiel.
ach meid de eerste keer had ik de nuavring in, op de verpakking stond dat je seks kan hebben met de ring in....niet met zijn formaat zijn wij achter gekomen na de hevige sekspartij ging het licht aan en zat het hele bed onder, handdoeken die we nog moesten gebruiken waren ook gesneuveld, nu zijn we getrouwd en ben ik in verwachting van hem ;) dus believe me, als het de juiste is, dan loopt hij niet weg voor een onnozel iets als een ongelukje, je bent toch wel meer dan dat?
Niks ergs aan. Door sex kan de boel beneden wat meer open gaan staan. Hoe oud is deze geweldige man? Toen ik een vriendje had van mijn leeftijd (rond 17) was deze er echt bang voor. Huidige vriend is flink wat ouder, die is van zoiets niet onder de indruk haha
weetniet
quote:willibrordfrequin schreef op 01 juli 2013 @ 03:57:

[...]

Hij heeft er in ieder geval een neukertje bij. Laat me raden, hij is ouder dan jij?En heeft wat te neuken, reageer je daarom zo gebeten?
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 30 juni 2013 23:12 Je kan niks verpesten. Dit soort dingen heb je niet in de handJoh...?
Begin de dag met een Lach :)
wat vervelend, ik heb dat ook ooit meegemaakt met iemand waar ik stapelgek op was. Hij reageerde erg geschrokken. Ik kan met dat nare gevoel zo nog voor de geest halen terwijl het heel lang geleden is. Wat geneerde ik me zeg!

Ik kan het nu allemaal rationeel benaderen maar ik ken je gevoel.. stom!
quote:willibrordfrequin schreef op 01 juli 2013 @ 03:57:

[...]

Hij heeft er in ieder geval een neukertje bij. Laat me raden, hij is ouder dan jij?

Misschien ziet hij het zo...dat kan... weet ik niet.

Als het uiteindelijk bij alleen seks blijft ben ik niet heartbroken ofzo..

Ja ik vind m erg leuk...maar dat zegt niet alles.

en ja hij is ouder dan ik...niet extreem veel overigens. (7 jr. mid.20 en begin 30)
quote:noah88 schreef op 01 juli 2013 @ 02:19:

Niks ergs aan. Door sex kan de boel beneden wat meer open gaan staan. Hoe oud is deze geweldige man? Toen ik een vriendje had van mijn leeftijd (rond 17) was deze er echt bang voor. Huidige vriend is flink wat ouder, die is van zoiets niet onder de indruk hahaDeze geweldige man is begin 30...en ik zelf midden 20...dus ja hij zal vast wel meer hebben meegemaakt als dit ja;)....na een nachtje slapen kan ik het ook IETS beter rationaliseren.
Gelukkig April! Komt vast allemaal goed!
Doei Pippi Langkous!
Nou, dan heb ik nog een verhaal voor je (om de schaamte te verzachten)

Een vriendin van mij had zo ook voor de eerste keer seks met haar nieuwe vriend.

Dus hij is haar lekker aan het verwennen met zijn handen. Zo lekker zelfs, dat ze tot een spuitend orgasme komt!

De lampen gaan weer aan.. En tot hun grote schrik, zijn hele muur onder de rode spetters!

En, meneer had nog geen week geleden alle muren gewit!

Ze zijn inmiddels 8 jaar samen en kunnen er nog altijd hard om lachen samen!
Hahaha ok als ik sommige verhalen lees dan geloof ik dat het meevalt bij mij...

Nouja we zullen het merken morgen..dan zie ik hem...
weetniet
quote:april88 schreef op 01 juli 2013 @ 13:11:

[...]

Deze geweldige man is begin 30...en ik zelf midden 20...dus ja hij zal vast wel meer hebben meegemaakt als dit ja;)....Dus zat ik ernaast?
Heb ik gezegd dat je er naast zat wbt leeftijd...
Ik heb het meegemaakt toen we bleven logeren bij zijn ouders thuis en we het pas door hadden toen ik opstond van het witte hoeslaken en netjes een afdruk zag van mijn onderkant in bloed.

Probeer dat maar eens uit te leggen aan schoonmoeder...
Hij heeft me net weer mee uitgevraagd..van t weekend wat eten en drinken...dus fiew...toch goed gekomen hahaha..en dan weet ik wel zeker dat ik niet ongesteld ben haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven