Stoute badkamer spelletjes
maandag 1 juli 2013 om 13:17
Hallo meiden,
Ik ben net nieuwe op dit forum gekomen om eigelijk om jullie hulp te vragen
Ik heb nu sinds 1.5 jaar een hele leuke vriend, hijs wat jonger als mij en ik ben eigelijk zijn eerste echte vriendin zeg maar.
Onze relatie gaat echt goed en we zijn erg gelukkig.
Nu we al een tijdje met elkaar gaan worden er steeds leuke ideeen bedacht om ons seks leven nog leuker te maken, nu hebben we bijvoorbeeld al een heel leuk lingerie setje gekocht om het wat spannender te maken en een voorbinddildo om de rollen is om te draaien
etc.
Nu hadden we het er is over om is iets "ruiger" te gaan, dus een beetje soft - sm zeg maar.
Nu hebben we bedacht om de seks is lekker te verplaatsen naar de douche (zonder dat die aan staat
) maar gewoon is lekker gek doen daar 
We hebben bedacht om hem vast te binden aan de douche met handboeien (die we inmiddels al gekocht hebben) etc.
Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog tips voor bijvoorbeeld lingerie? Het liefst een beetje kinky
en pumps met een enorme hoge hak niet al te duur (Hij vind hakken onwijs opwindend) en eventueel nog tips wat ik met hem kan doen als we in de douche aan de gang gaan? 
Alvast bedankt voor jullie reacties en hopelijk krijg ik een aantal leuke tips!
Groetjes,
TheSecret x
Ik ben net nieuwe op dit forum gekomen om eigelijk om jullie hulp te vragen
Ik heb nu sinds 1.5 jaar een hele leuke vriend, hijs wat jonger als mij en ik ben eigelijk zijn eerste echte vriendin zeg maar.
Onze relatie gaat echt goed en we zijn erg gelukkig.
Nu we al een tijdje met elkaar gaan worden er steeds leuke ideeen bedacht om ons seks leven nog leuker te maken, nu hebben we bijvoorbeeld al een heel leuk lingerie setje gekocht om het wat spannender te maken en een voorbinddildo om de rollen is om te draaien
Nu hadden we het er is over om is iets "ruiger" te gaan, dus een beetje soft - sm zeg maar.
Nu hebben we bedacht om de seks is lekker te verplaatsen naar de douche (zonder dat die aan staat
We hebben bedacht om hem vast te binden aan de douche met handboeien (die we inmiddels al gekocht hebben) etc.
Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog tips voor bijvoorbeeld lingerie? Het liefst een beetje kinky
Alvast bedankt voor jullie reacties en hopelijk krijg ik een aantal leuke tips!
Groetjes,
TheSecret x
maandag 1 juli 2013 om 13:23
quote:Louba schreef op 01 juli 2013 @ 13:19:
Ik denk alleen maar na dit verhaal: glij niet uit onder de douche met handboeien vast aan de douche, want hoe ga je het de loodgieter uitleggen Haha, nou het idee is dat we niet daadwerkelijk gaan douchen maar gewoon in een droge douch ons ideetje uitwerken
Ik denk alleen maar na dit verhaal: glij niet uit onder de douche met handboeien vast aan de douche, want hoe ga je het de loodgieter uitleggen Haha, nou het idee is dat we niet daadwerkelijk gaan douchen maar gewoon in een droge douch ons ideetje uitwerken
maandag 1 juli 2013 om 13:27
quote:thesecretx schreef op 01 juli 2013 @ 13:17:Nu hadden we het er is over om is iets "ruiger" te gaan, dus een beetje soft - sm zeg maar. Nu hebben we bedacht om de seks is lekker te verplaatsen naar de douche (zonder dat die aan staat
) maar gewoon is lekker gek doen daar
We hebben bedacht om hem vast te binden aan de douche met handboeien (die we inmiddels al gekocht hebben) etc. Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog tips voor bijvoorbeeld lingerie? Het liefst een beetje kinky
en pumps met een enorme hoge hak niet al te duur (Hij vind hakken onwijs opwindend) en eventueel nog tips wat ik met hem kan doen als we in de douche aan de gang gaan? ;)Gut, je kunt wel kinky handboeien kopen en vervolgens in diezelfde winkel geen geile lingerie en hakken vinden?
Tuuuuuurlijk
Fap ze.
Tuuuuuurlijk
Fap ze.
maandag 1 juli 2013 om 13:28
quote:thesecretx schreef op 01 juli 2013 @ 13:23:
[...]
Haha, nou het idee is dat we niet daadwerkelijk gaan douchen maar gewoon in een droge douch ons ideetje uitwerken Ik snap de lol er niet van. Het enige punt van seks in de badkamer is toch juist de warme douche enzo. Probeer gewoon eens lekkere seks onder de douche in plaats van al die rare fratsen. bewaar die voor de midlife crisis.
[...]
Haha, nou het idee is dat we niet daadwerkelijk gaan douchen maar gewoon in een droge douch ons ideetje uitwerken Ik snap de lol er niet van. Het enige punt van seks in de badkamer is toch juist de warme douche enzo. Probeer gewoon eens lekkere seks onder de douche in plaats van al die rare fratsen. bewaar die voor de midlife crisis.
maandag 1 juli 2013 om 13:36
quote:Louba schreef op 01 juli 2013 @ 13:30:
Ja, lekker inzepen en jij hem dan met je hele lijf om hem kronkelen en andersom. Zonder water kun je ook gewoon elke ruimte in huis proberen. Keukentafel, wc, aanrecht.... In de tuin/balkon...Wel oppassen voor schimmelinfecties. Dreft in je doos lijkt me niet fijn.
Ja, lekker inzepen en jij hem dan met je hele lijf om hem kronkelen en andersom. Zonder water kun je ook gewoon elke ruimte in huis proberen. Keukentafel, wc, aanrecht.... In de tuin/balkon...Wel oppassen voor schimmelinfecties. Dreft in je doos lijkt me niet fijn.
maandag 1 juli 2013 om 13:36
quote:thesecretx schreef op 01 juli 2013 @ 13:34:
Jammer dat dit forum niet is waar ik op gehoopt had.
Merk alweer dat hier alleen maar eenzame gedrochten zitten die andere hun post afkraken zodat ze zich weer wat beter kunnen voelen
erg jammer weer..Eenzaam gedrocht? Neehoor...wij vinden gewone seks nog wel leuk
Jammer dat dit forum niet is waar ik op gehoopt had.
Merk alweer dat hier alleen maar eenzame gedrochten zitten die andere hun post afkraken zodat ze zich weer wat beter kunnen voelen
maandag 1 juli 2013 om 13:40
maandag 1 juli 2013 om 13:41
quote:juniper213 schreef op 01 juli 2013 @ 13:39:
Sex verplaatsen naar douche, maar deze mag niet aanstaan. Ehm, wat voegt de locatie dan toe aan het geheel vraag ik me af?Als je een een beetje aftandse sociale huurwoning douche hebt (jeweetwel, met schimmel en rare roestvlekken waar de wbv niks aan wil doen) voelt het misschien een beetje ghetto ofzo?
Sex verplaatsen naar douche, maar deze mag niet aanstaan. Ehm, wat voegt de locatie dan toe aan het geheel vraag ik me af?Als je een een beetje aftandse sociale huurwoning douche hebt (jeweetwel, met schimmel en rare roestvlekken waar de wbv niks aan wil doen) voelt het misschien een beetje ghetto ofzo?
maandag 1 juli 2013 om 13:50
Hoe oud ben je Secret?
Volgens mij begrijp je het concept kinky niet helemaal...
in lingerie op hakken in een droge douche gaan staan met een paar handboeien is niet echt kinky...nattigheid moet erbij! Vunzigheid moet erbij! Kom op zet je dirty mind eens aan! Anders is het alleen maar hilarisch wat met ijzerwaar zwaaien.
Volgens mij begrijp je het concept kinky niet helemaal...
in lingerie op hakken in een droge douche gaan staan met een paar handboeien is niet echt kinky...nattigheid moet erbij! Vunzigheid moet erbij! Kom op zet je dirty mind eens aan! Anders is het alleen maar hilarisch wat met ijzerwaar zwaaien.