Gedoe met Efteling kaartjes
maandag 1 juli 2013 om 12:54
Ik heb net 2 Efteling kaartjes besteld en het geld is van mijn rekening afgehaald, maar ik heb de betalingsbevestiging in mijn mailbox niet ontvangen. Wel van mijn bank (daar vroeg ik om), maar niet van de Efteling zelf. De Efteling site zegt dat ik het opnieuw moet proberen, maar dat wil ik liever niet doen omdat ik anders dubbel betaal. Ik heb dus maar de Efteling gebeld, daar zeiden ze dat ik moest afwachten. Wel vreemd dat de site dan zegt dat ik opnieuw moet betalen. Hebben meer mensen deze ervaring met het bestellen van Efteling kaartjes? Ik ga nu afwachten en hopen dat ik alsnog die kaartjes heb. Maar wat een gedoe
Some flies are too awesome for the wall
maandag 1 juli 2013 om 13:00
maandag 1 juli 2013 om 13:03
quote:sprokkelientje schreef op 01 juli 2013 @ 13:00:
Ik zou elke dag een mail sturen en om de dag bellen, minimaal een aangetekende brief die kant op doen als het langer dan 1 week duurt.
Heb teveel slechte ervaringen op dat gebied om rustig af te gaan zitten wachten.Ben ook niet van plan rustig af te wachten. Ze zei dat het binnen een uur in mijn inbox zou staan. Ik geef ze tot morgen en dan ga ik ze eindeloos lastigvallen. Heb al vakantie dus tijd zat
Ik zou elke dag een mail sturen en om de dag bellen, minimaal een aangetekende brief die kant op doen als het langer dan 1 week duurt.
Heb teveel slechte ervaringen op dat gebied om rustig af te gaan zitten wachten.Ben ook niet van plan rustig af te wachten. Ze zei dat het binnen een uur in mijn inbox zou staan. Ik geef ze tot morgen en dan ga ik ze eindeloos lastigvallen. Heb al vakantie dus tijd zat
Some flies are too awesome for the wall
maandag 1 juli 2013 om 14:10
quote:femselien schreef op 01 juli 2013 @ 13:03:
[...]
Ben ook niet van plan rustig af te wachten. Ze zei dat het binnen een uur in mijn inbox zou staan. Ik geef ze tot morgen en dan ga ik ze eindeloos lastigvallen. Heb al vakantie dus tijd zat you go girl...
[...]
Ben ook niet van plan rustig af te wachten. Ze zei dat het binnen een uur in mijn inbox zou staan. Ik geef ze tot morgen en dan ga ik ze eindeloos lastigvallen. Heb al vakantie dus tijd zat you go girl...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.