Waarom gek op Mac?
dinsdag 2 juli 2013 om 16:26
Dat vraag ik me zo af. Je kan me echt 's nachts wakker maken voor Mc Donalds, al zolang ik me kan herinneren. Ik weet dat t gewoon vies fabriekvoer is en normaal houd ik daar helemaal niet van. Ik houd juist van een goed en net restaurant en vers eten.
Ik ga denk ik 1 keer per kwartaal maar altijd als ik die M zie, zou ik naar binnen willen voor een big mac. Ik ben nu wel zwanger en dat maakt t erger maar anders zou ik dat ook willen denk ik...
Maar de Mac blijft mijn zwaktebod. Is dat nou psychisch (slecht dus lekker) of zit er iets in wat t onweerstaanbaar maakt? Ik houd wel van zout en daar zit er genoeg van in....
Ik ga denk ik 1 keer per kwartaal maar altijd als ik die M zie, zou ik naar binnen willen voor een big mac. Ik ben nu wel zwanger en dat maakt t erger maar anders zou ik dat ook willen denk ik...
Maar de Mac blijft mijn zwaktebod. Is dat nou psychisch (slecht dus lekker) of zit er iets in wat t onweerstaanbaar maakt? Ik houd wel van zout en daar zit er genoeg van in....
dinsdag 2 juli 2013 om 19:49
Als klein meisje verheugde ik me altijd al op McDonald als ik en mijn moeder in het centrum gingen shoppen. Ik keek er de hele dag naar uit. Ik hoefde geen Happy Meal, ik wilde gewoon een Big Mac. Ik heb inmiddels ook alle andere burgers getest maar ik vind de Big Mac nog steeds de lekkerste en dat zal altijd zo blijven. Wij gaan er ook zo weinig mogelijk heen, ik denk tussen de 4 en de 6 keer per jaar.
Verdorrie, ik heb net m'n eten op en ik zou zo een Big Mac lusten... het water loopt me in de mond
Verdorrie, ik heb net m'n eten op en ik zou zo een Big Mac lusten... het water loopt me in de mond
dinsdag 2 juli 2013 om 19:51
Whahaha the hungry Jack, wat een grappige naam Nien...
Maarre....Mac is vies, en vies is nu soms eenmaal gewoon lekker.
Het eten valt als een zompige klomp op je maag, je moet flink boeren (is echt zo) en je broekriem moet een gaatje wijder en na een uur of 2 heb ik meestal alweer trek omdat ik zo slecht gegeten heb..
Maarre....Mac is vies, en vies is nu soms eenmaal gewoon lekker.
Het eten valt als een zompige klomp op je maag, je moet flink boeren (is echt zo) en je broekriem moet een gaatje wijder en na een uur of 2 heb ik meestal alweer trek omdat ik zo slecht gegeten heb..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 2 juli 2013 om 19:56
In Italië was ik in een soort MacDonalds maar dan alleen met pasta's (en Italiaanse desserts) dat was echt zo heerlijk dat het maar goed is dat we DAT niet in Nederland hebben, dan zou ik echt tonnetje rond zijn
http://www.rana.it/ristoranti/it/vivi-l ... enza/menu/
Een menu was net zo duur als bij de Mac, maar echt zo lekker.
http://www.rana.it/ristoranti/it/vivi-l ... enza/menu/
Een menu was net zo duur als bij de Mac, maar echt zo lekker.
Grief is just love with nowhere to go
dinsdag 2 juli 2013 om 19:56
quote:lenteweer schreef op 02 juli 2013 @ 18:44:
[...]
ohhh waar koop je die? Ik heb nooit een versie gehad die er echt op lijkt!
Trouwens wel goed van ons dat we t zoo lekker vinden (velen dan) en zoo weinig gaan
Ik heb nu American Fritessaus van C1000 maar ook de Madsauce vind ik erg lekker.
En bedankt voor dit topic, nu heb ik ZOOOO'N zin in een MacKroket!
[...]
ohhh waar koop je die? Ik heb nooit een versie gehad die er echt op lijkt!
Trouwens wel goed van ons dat we t zoo lekker vinden (velen dan) en zoo weinig gaan
Ik heb nu American Fritessaus van C1000 maar ook de Madsauce vind ik erg lekker.
En bedankt voor dit topic, nu heb ik ZOOOO'N zin in een MacKroket!
dinsdag 2 juli 2013 om 19:57
dinsdag 2 juli 2013 om 20:28
quote:elninjoo schreef op 02 juli 2013 @ 17:41:
In Hongkong hadden ze bij de Mac 'n superlekkere garnalen burger met echt grote garnalen (in z'n geheel) er in en sweet chili saus erbij.
Wat ik wel weer gek vind is dat we in Nederland 'echte' Amerikaanse fritessaus hebben, terwijl ze dat in Amerika helemaal niet op 't menu hebben.In Amerika is de mayo tenminste wel gratis. En hebben ze geen oer-hollandse groenteburger, maar een triple quarterpounder.
In Hongkong hadden ze bij de Mac 'n superlekkere garnalen burger met echt grote garnalen (in z'n geheel) er in en sweet chili saus erbij.
Wat ik wel weer gek vind is dat we in Nederland 'echte' Amerikaanse fritessaus hebben, terwijl ze dat in Amerika helemaal niet op 't menu hebben.In Amerika is de mayo tenminste wel gratis. En hebben ze geen oer-hollandse groenteburger, maar een triple quarterpounder.
dinsdag 2 juli 2013 om 21:21
Milkshakes en cappuccino. (niet tegelijkertijd) haal ik het liefste bij de Mac. Vooral onderweg langs de snelweg in Frankrijk.
We hebben ook wel eens zo'n busreisje gemaakt waar de chauffeur je altijd wil dumpen bij een AC, daar krijgt hij bonuspunten voor.
Nou, de groeten, ik ga dan mooi naar de MacDrek zoals die door de buschauffeur werd genoemd. Niets is zo ranzig als een AC-restaurant.
We hebben ook wel eens zo'n busreisje gemaakt waar de chauffeur je altijd wil dumpen bij een AC, daar krijgt hij bonuspunten voor.
Nou, de groeten, ik ga dan mooi naar de MacDrek zoals die door de buschauffeur werd genoemd. Niets is zo ranzig als een AC-restaurant.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"