Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Levels met bommen èn chocola. Bommen die in chocola veranderen. Oh joy, dat het bestaat! Ik kan niet wachten...

Adventure, respect dat je je laptop/tablet/smartphone nog niet het raam uit hebt gesmeten! Hou vol, ooit ga je hem halen!
Stom stommer stomst

Drop - chocola - bommen

Of nee, toch andersom. Chocola is stommer dan bommen.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Oh wat erg, Adventure Ik geloof dat mijn langste level 5 dagen duurde en toen heb ik lollyhamers gekocht. Ik denk niet dat ik het zo lang vol kan houden hoor, drie weken... Alhoewel, mijn huidige level 134 zou ook wel eens lang kunnen duren, kom nog niet eens in de buurt van het target...

Waar ben jij nu, Akakia?
131 volgens mij. Of 130. In ieder geval is het een stom level
quote:Pucker schreef op 03 juli 2013 @ 13:00:

Weet er iemand nog leuke levels in de tussentijd om te spelen?Nee.
quote:Lotte35 schreef op 03 juli 2013 @ 18:56:

[...]

Nee.Eensch. Ze zijn allemaal stom. Ik ben nu bij level 105. Die is ook stom.
Het is echt ernstig. Heb me zelfs over laten halen om zetten bij te kopen, maar helaas nog niet gelukt. Geld weggegooid
Adventure

Ik zat dus in level 132. Net uitgespeeld, ging ineens (bijna) vanzelf. Nu 133, maar ik heb goede hoop dat ik die wel weg weet te spelen vanavond. Dan kan ik mijn borst dus natmaken voor 134 begrijp ik Rua?
Tss nog steeds geen tickets gekregen. Soms heb ik ze allemaal binnen 5 minuten en nu is het al uren geleden.
Tering kriebel, ik krijg het schompes van level 213.....
Na één dag vastzitten in level 97 geef ik de moed op Het lukt niet! Ik krijg max. 80.000 punten als ik véél spikkelballen, gestreepte snoepjes en zakjes heb (en combineer), meer is gewoon niet mogelijk. Ik wil niet meeheeer
Stiekje:

Rotspel ook!
Mocht je toch de geest nog krijgen: een spikkelbol gecombineerd met een verpakt snoepje levert véél punten op!
Hebben jullie de Candy Crush sokken al besteld?

Stressed is just desserts spelled backwards
Na ruim een maand in 125 was ik zo blij dat het daarna weer even lekker door ging. Helaas zit ik nu alweer een paar dagen vast bij 133. Nog bij lange na niet tot het eind gekomen, dus ik vrees ook hier weer langdurig geëmmer ;-(
Oh jee betje, en ik schreef eerder deze avond nog dat ik, net aanbeland in 133, die deze avond wel even weg zou spelen.

Zullen we dat dan allebei gewoon doen vanavond? Deal?
quote:Solomio schreef op 02 juli 2013 @ 12:44:

Inmiddels 213 hier. Zo'n level waar niet echt moeilijkheden in zitten.

Behalve dan dat je gewoon twee keer zoveel zetten nodig hebt als dat je er krijgt.Ik breek even in hoor om te klagen.213 is echt een kutlevel! Ik zit er inmiddels 2 weken in en kom elke keer zetten tekort! Aaaaarggggg!!! Klagen op facebook helpt trouwens ook, maar mijn vrienden (die niet allemaal cc hebben) zien me weer aankomen. Dan maar even hier dus! Ik heb er flink genoeg van momenteel!
He mijn smiley op het eind van mijn vorige berichtje staat er niet. Dit is echt een hilarisch topic hoor. Heerlijk om te lezen. Ik ga nu maar even koffie halen en dan weer op de tablet spelen. Levens op pc zijn nu op. Duim!
Ik heb nooit echt lang vastgezeten maar nu ben ik bang dat level 350 me de baas blijft. Ziet er op het oog best te doen uit maar je krijgt 2 bommen op vrij onbereikbare plekken.

Als iemand me wil toevoegen op Facebook om extra zetten of levens te krijgen, vind ik dat trouwens okee.
quote:elastiekje__ schreef op 03 juli 2013 @ 20:00:

Na één dag vastzitten in level 97 geef ik de moed op Het lukt niet! Ik krijg max. 80.000 punten als ik véél spikkelballen, gestreepte snoepjes en zakjes heb (en combineer), meer is gewoon niet mogelijk. Ik wil niet meeheeer

Na 1 dag geef je het op?

Amateur.

Zoveel mogelijk bommen wegspelen, die leveren veel meer punten op. En dan nog mazzel hebben dat je aan het eind nog wat gestreepte over hebt, die speelt ie dan zelf nog weg.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Ach Stiek, blijf toch lekker in 97. Het wordt alleen maar rotter .
Op het FB-account van mijn jongste speel ik ook CCS, daar zit ik al gezellig een poosje in level 140.

Meer mensen die dat ook zo'n fijn level vinden waar ze weken in willen blijven hangen?
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar

Heb ik ein-de-lijk (per ongeluk) 134 gehaald, is 135 nog een veel kutter level! Wie verzint die opdrachten? 6 verpakte snoepjes verzamelen, doe normaal!

Lotte wat bezielt jou om dit ruim 400 levels te spelen??

Oke oke ben al uitgejankt, bleek mee te vallen
quote:Maleficent schreef op 03 juli 2013 @ 20:05:

Hebben jullie de Candy Crush sokken al besteld?

[afbeelding]

Nee, maar heb wel mijn nagels laten doen. Moet ze korthouden uiteraard, anders speelt het niet lekker op de telefoon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven