Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
AAAARGH 184, ik heb hem nu al zo vaak gespeeld, maar ik zie gewoon op geen enkele manier een oplossing in zicht. Normaal weet ik nog wel hoe ik het op moet lossen, en als je dan op 2 gelei na ofzo een level haalt dat geeft de burger moed. Ik heb al weet ik hoeveel snoepjes gecombineerd en ook met spikkels erin, het lukt gewoon niet

Stressed is just desserts spelled backwards
17 seconden?

Dank voor de uitleg Ratteke. Ik speel op de tablet en zie nu dat CCS daar ook automatisch wordt bijgewerkt. Kan ik gelukkig zelf niets verpesten, pffff.
Dat 17 seconden level had ik in 1x, geen idee hoe. Toen die 17 seconden om waren, en ik nog lang niet genoeg punten had, ging het spel een eigen leven leiden, met visjes enzo en toen had ik het gehaald.

Gisteren 213 op 1 gelatine na, 1 zet te weinig, dus vandaag weer optimistisch verder.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb hem ook al gehaald. Was uiteindelijk niet zo heel moeilijk. Nu tig gelatine wegspelen. Ook leuk. Alleen als verrassing kwam er onderin weer chocola tevoorschijn. Da's weer minder.
Aaaaaah, ik heb 417!!!

Mijn laptop mag vandaag op een sokkel in de woonkamer staan, ik ben zo blij!
Versieren met slingers zeg ik! En je zelf ook. Goed gedaan Lotte!
Gefeliciteerd Lotte!

Nog 1 uur, 55 minuten en 28 seconden.

Hoezo verslaafd?
quote:Maleficent schreef op 03 juli 2013 @ 08:46:

AAAARGH 184, ik heb hem nu al zo vaak gespeeld, maar ik zie gewoon op geen enkele manier een oplossing in zicht. Normaal weet ik nog wel hoe ik het op moet lossen, en als je dan op 2 gelei na ofzo een level haalt dat geeft de burger moed. Ik heb al weet ik hoeveel snoepjes gecombineerd en ook met spikkels erin, het lukt gewoon niet

[afbeelding]Ik heb even voor je gekeken. Voor je gaat spelen kijken of je zetten kan maken in dat veldje onderaan. Dan die zetten doen. Proberen om boven het bovenste blokje een gestreepte te krijgen. Als je streepjes/verpakte snoepjes hebt proberen die onderaan samen te laten komen. Nog mooier is een gespikkelde met een streepje combineren. Dan moet het lukken. Ik heb hier een dag of 2/3 over gedaan om hem te halen. Succes! Je kan het!
Dank jullie wel.

Ik zeg verder maar niets over level 418, wil de positieve sfeer niet bederven
Godverpielekes, 134 lukt me gewoon écht niet hè, ben meer tijd kwijt met het wachten op levens dan het spelletje zelf.

Lotte da's het ergste, de euforie van het halen van een level ben je bij het volgende level zo weer kwijt...
Hoera, ik ben aangeland bij level 102! Zojuist een paar keer gespeeld, om het strijdperk een beetje te verkennen. En ik heb het al gezien: weken en weken van grenzeloos spelplezier zullen mijn deel zijn. Rejoice!
En Lotte, jij ook gefeliciteerd met je Pyrrhusoverwinning .
quote:Ratteke schreef op 03 juli 2013 @ 10:58:

[...]

Ik heb even voor je gekeken. Voor je gaat spelen kijken of je zetten kan maken in dat veldje onderaan. Dan die zetten doen. Proberen om boven het bovenste blokje een gestreepte te krijgen. Als je streepjes/verpakte snoepjes hebt proberen die onderaan samen te laten komen. Nog mooier is een gespikkelde met een streepje combineren. Dan moet het lukken. Ik heb hier een dag of 2/3 over gedaan om hem te halen. Succes! Je kan het!Ik weet het Ratteke, dit doe ik ook steeds....
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Lotte35 schreef op 03 juli 2013 @ 10:58:

Dank jullie wel.

Ik zeg verder maar niets over level 418, wil de positieve sfeer niet bederven Dank je, je bent lief.
quote:Maleficent schreef op 03 juli 2013 @ 11:21:

[...]

Ik weet het Ratteke, dit doe ik ook steeds....Ohw... Dan weet ik het ook niet meer. Gewoon doorspelen? Even ccs vakantie?

Ik heb hem. Ik zat gewoon uit automatisme een beetje dom te klikken, met het idee dat het allemaal toch geen zin had. En ik heb hem.

Gefeliciteerd Lady-V!
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 juli 2013 @ 11:19:

Hoera, ik ben aangeland bij level 102! Zojuist een paar keer gespeeld, om het strijdperk een beetje te verkennen. En ik heb het al gezien: weken en weken van grenzeloos spelplezier zullen mijn deel zijn. Rejoice!

Pffff, aan jou is toch ook een groots actrice verloren gegaan hoor...

Maar ik lees dat je 'm hebt.

Ik zeg: chapeau!
Ik ben eindelijk door deze 15 levels heen, nu weer wachten op nieuwe tickets. Ik hoop dat de volgende levels wel wat leuker zijn want deze vond ik vaak wel erg irritant. Weet er iemand nog leuke levels in de tussentijd om te spelen? (Ga nu naar 216 toe)
Ik neem mijn woorden over 213 terug...
Die bommen zijn NIET leuk!

Ik krijg er de zenuwen van!
Bommen zijn stom. En chocola nog stommer.
Ik geloof dat ik de bommen nog stommer vind dan de chocola.

En die is al zo stom.
Levels met bommen én chocola, die zijn pas stom. Al viel het me mee dat een bom niet meer telt als ie chocola geworden is.
Goed. Week nummer drie in level 311. Grmbl. AAAAAAAAARGH!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven