Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
donderdag 4 juli 2013 om 16:46
donderdag 4 juli 2013 om 18:43
quote:pearssy schreef op 04 juli 2013 @ 16:31:
O jee Ratteke, heb je wel een jas bij je?
Gelukkig wel. Kon ik mijn trilhanden mooi in verbergen. Maar! Ik heb het volgehouden. Thuis gekomen hond uitgelaten (dat nog wel ) laptop aan, mobiel aan de lader en spelen!
Helaas 213 nog niet gehaald. Wel een paar keer bijna.
Gelukkig wel. Kon ik mijn trilhanden mooi in verbergen. Maar! Ik heb het volgehouden. Thuis gekomen hond uitgelaten (dat nog wel ) laptop aan, mobiel aan de lader en spelen!
donderdag 4 juli 2013 om 18:43
quote:pearssy schreef op 04 juli 2013 @ 16:31:
donderdag 4 juli 2013 om 19:35
quote:Ratteke schreef op 04 juli 2013 @ 18:43:
[...]
Gelukkig maar
Hier ook steeds 2, 3, of 4 jelly's over op 213
[...]
Gelukkig maar
Hier ook steeds 2, 3, of 4 jelly's over op 213
donderdag 4 juli 2013 om 19:54
donderdag 4 juli 2013 om 20:28
quote:pearssy schreef op 04 juli 2013 @ 20:02:
Kunnen we dit topic niet afsplitsen?
Topic 1 kun je klagen t/m level 100
Topic 2 kun je klagen t/m level 200
Topic 3 kun je klagen t/m level 300
Topic 4 kun je klagen t/m level 400
Topic 5 kun je klagen vanaf 400 en verder.
Topic 6 voor de positivo's die niet klagen.
Kunnen we dit topic niet afsplitsen?
Topic 1 kun je klagen t/m level 100
Topic 2 kun je klagen t/m level 200
Topic 3 kun je klagen t/m level 300
Topic 4 kun je klagen t/m level 400
Topic 5 kun je klagen vanaf 400 en verder.
Topic 6 voor de positivo's die niet klagen.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 4 juli 2013 om 20:53
donderdag 4 juli 2013 om 20:55
donderdag 4 juli 2013 om 21:36
quote:Bibbis schreef op 04 juli 2013 @ 19:54:
geloof niet dat ik die ronddraaiende dingen leuk vind, chocolade is erg, drop is ook erg, bommen zijn stom maar deze rare dingen ???
Belachelijk gedoe hè?
Ze kúnnen ook in je voordeel werken, want soms vagen ze ook bommen weg. Maar meestal zie je de meest prachtige combinaties gewoon voor je ogen in rook opgaan.
Goed trouwens, dat je 410 in drie dagen had! Ik heb er een week over gedaan, vond 'm echt onwijs moeilijk.
geloof niet dat ik die ronddraaiende dingen leuk vind, chocolade is erg, drop is ook erg, bommen zijn stom maar deze rare dingen ???
Belachelijk gedoe hè?
Ze kúnnen ook in je voordeel werken, want soms vagen ze ook bommen weg. Maar meestal zie je de meest prachtige combinaties gewoon voor je ogen in rook opgaan.
Goed trouwens, dat je 410 in drie dagen had! Ik heb er een week over gedaan, vond 'm echt onwijs moeilijk.
donderdag 4 juli 2013 om 21:57
donderdag 4 juli 2013 om 22:07
donderdag 4 juli 2013 om 22:38
quote:Pucker schreef op 04 juli 2013 @ 21:23:
Heb je de app al verwijderd en opnieuw erop gezet?Hoi, ja heb hem verwijderd opnieuw gedownload, gekoppeld aan fb en op de tab moet ik op level 1 beginnen, terwijl ik op de laptop met mijn oude level gelukkig door kan gaan.
Heb je de app al verwijderd en opnieuw erop gezet?Hoi, ja heb hem verwijderd opnieuw gedownload, gekoppeld aan fb en op de tab moet ik op level 1 beginnen, terwijl ik op de laptop met mijn oude level gelukkig door kan gaan.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
donderdag 4 juli 2013 om 22:39
quote:Lotte35 schreef op 04 juli 2013 @ 22:13:
Maar nu ben ik even de draad kwijt. Moet dat nou een positieve of een negatieve compilatie zijn? Want in dat eerste geval ben ik bang dat ik alleen jou kan citeren....Gewoon een negatieve compilatie. Waar ik dan niet in voorkom, dat was mijn doel.
Maar nu ben ik even de draad kwijt. Moet dat nou een positieve of een negatieve compilatie zijn? Want in dat eerste geval ben ik bang dat ik alleen jou kan citeren....Gewoon een negatieve compilatie. Waar ik dan niet in voorkom, dat was mijn doel.
Everything will be fine. Just not for you.
vrijdag 5 juli 2013 om 07:55
quote:niccifrench schreef op 04 juli 2013 @ 22:38:
[...]
Hoi, ja heb hem verwijderd opnieuw gedownload, gekoppeld aan fb en op de tab moet ik op level 1 beginnen, terwijl ik op de laptop met mijn oude level gelukkig door kan gaan.Ik had dat op de mobiel. Aan en uit zetten was bij mij de oplossing. Geen idee of dat dat ook bij de tablet werkt. Succes.
[...]
Hoi, ja heb hem verwijderd opnieuw gedownload, gekoppeld aan fb en op de tab moet ik op level 1 beginnen, terwijl ik op de laptop met mijn oude level gelukkig door kan gaan.Ik had dat op de mobiel. Aan en uit zetten was bij mij de oplossing. Geen idee of dat dat ook bij de tablet werkt. Succes.