Genant...en nu?

30-06-2013 22:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik had vandaag een date met echt de allermooiste man ooit..(vind ik dan)

Dit was ondertussen wel al date nr zoveel..was hiervoor altijd erg gezellig en we gingen nu dan met elkaar naar bed..

Alles ging fantastisch tot opeens...ik was hiervoor een aantal dagen ongesteld geweest..nu al een hele dag niet meer...sinds gisterochtend zegmaar...

Maar opeens midden in komt een hele lading bloed en hij zat echt helemaal onder..daar dan:(..

Ik schaam me echt heel diep...en hij was er echt heel lief over...

Maar pfff zit er wel mee..
Leuk toch Fijn voor je TO!
Dankje fruitella! Ipv me rot te schamen voel ik me nu weer helemaal vlinderig!
Nou ja, niks ergs aan? Ik zou me ook doodgeneren, hoor! Zeker als je nog mar net met hem date. Ja, tuurlijk, kan gebeuren, maar dan nog...

Maar wat een een lieverd, dat hij zo reageert! Dat zit vast wel goed. Gauw vergeten, gebeurt je vast niet nog eens!
Bloedbad: Check

Net nieuw vriendje: Check

Schaamte: Check

Hij schrok wel een beetje, ik ook. Het leek of er iemand geslacht was in bed..

Het is nu 22 jaar en 3 kinderen later, hij liet zich niet afschrikken. (Ook niet door die bevallingen, terwijl hij echt slecht tegen bloed kan)
quote:neves schreef op 01 juli 2013 @ 23:17:

Nou ja, niks ergs aan? Ik zou me ook doodgeneren, hoor! Zeker als je nog mar net met hem date. Ja, tuurlijk, kan gebeuren, maar dan nog...

Maar wat een een lieverd, dat hij zo reageert! Dat zit vast wel goed. Gauw vergeten, gebeurt je vast niet nog eens!Ja gelukkig is t zon lieverd! En volgende x maar even nog paar daagjes extra wachten als ik net ongesteld ben geweest;)..
quote:Dokkie schreef op 01 juli 2013 @ 23:17:

Bloedbad: Check

Net nieuw vriendje: Check

Schaamte: Check

Hij schrok wel een beetje, ik ook. Het leek of er iemand geslacht was in bed..

Het is nu 22 jaar en 3 kinderen later, hij liet zich niet afschrikken. (Ook niet door die bevallingen, terwijl hij echt slecht tegen bloed kan)Leuk dit soort successtories!:) hopelijk kom ik ook zover;)
quote:april88 schreef op 01 juli 2013 @ 22:49:

Hij heeft me net weer mee uitgevraagd..van t weekend wat eten en drinken...dus fiew...toch goed gekomen hahaha..en dan weet ik wel zeker dat ik niet ongesteld ben haha

Zo dus ..wauw..blijken mannen dus net mensen!! Meid. ik ben in gekkere situaties gestrand. Het werkt het beste om dit gewoon bespreekbaar te maken. Geef mensen een kans om te reageren en...levensles...de meeste mensen zijn gewoon echt heel lief!!!

en oudere mensen..vrouwen..herkennen jouw situatie of kunnen zich er gewoon in inleven.
It's never too late start living!
quote:april88 schreef op 01 juli 2013 @ 23:23:

[...]

Ja gelukkig is t zon lieverd! En volgende x maar even nog paar daagjes extra wachten als ik net ongesteld ben geweest;)..Waarom? De meeste mannen hebben er niet zo'n veel problemen mee
Je bent zelf een theepot
Meen je dat? Ik ken ze niet, hoor. En al zou hij het niet erg vinden, voor mij hoeft het ook niet.
Bijna al mijn vriendjes hadden er geen moeite mee. Mijn huidige vriend vind het niet anders dan op een ander moment.
27 mensen vinden dit leuk.
Mijn vriendje kwam één van de eerste dates (we lagen op de bank te friemelen) met een rood snuitje tussen mijn benen vandaan om te vragen of ik soms ongesteld was. Eh, nee! Natuurlijk niet, dan had ik dat gemeld! Ik schaamde me kapot, hij bleef kalm en lachte erom. Ik heb bij heftig vinger- en neukwerk ook wel eens wat bloedverlies. Nu nog steeds een setje en hij heeft heel duidelijk gemaakt dat dat bloed hem niets uitmaakt. Dus als ik ongesteld maar hitsig ben, leggen we er een handdoekje onder of doen het onder de douche. Schaamte is allang weg gelukkig!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:SuzanneSuus schreef op 02 juli 2013 @ 07:28:

[...]

Waarom? De meeste mannen hebben er niet zo'n veel problemen meeIk snapte heel die tijd dat schaamtegevoel al totaal niet. Je weet toch ook wel als man, dat vrouwen menstrueren? Wie moet zich schamen voor de natuur? Moet een man zich dan ook schamen als hij spuit? Nee toch. Als een vrouw me toelaat om intiem te zijn, in welk soort relatie dan ook, dan hoeft ze zich voor mij niet te generen om haar vrouwelijkheid.
haha dat heb ik vroeger ook gehad. Echt verschrikkelijk!! Mijn date werd geloof ik niet goed en ik wist dus niet hoe snel ik daar weg moest komen haha. Ja nu kan ik er om lachen, maar toen echt niet![...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-07-2013 11:54
Reden: Spam
% gewijzigd
quote:neves schreef op 02 juli 2013 @ 08:10:

Meen je dat? Ik ken ze niet, hoor. En al zou hij het niet erg vinden, voor mij hoeft het ook niet.Ja, dat meen ik. Anders zou ik het niet opschrijven
Je bent zelf een theepot
quote:Geroldine schreef op 01 juli 2013 @ 04:20:

[...]

En heeft wat te neuken, reageer je daarom zo gebeten?Scherp
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Met een ex was het ook een keer best bijzonder..... in het heetst van de strijd, heb ik kennelijk met mijn nagel of zo een snee in zijn eikel veroorzaakt.... Bloederige bende joh En toen dachten we nog dat ik ongesteld was geworden.

Tot hij ging douchen. T bleef bloeden! Mooi niet mjn bloed dus
quote:Ster__ schreef op 30 juni 2013 @ 22:45:

Heb ik ook weleens gehad, shit happens..

En zal toch wel meevallen aangezien je het met condoom deed, toch?Nou TO, liever bloed dan dát toch?
Wat leuk dat je een nieuwe date hebt, TO!
Doei Pippi Langkous!
quote:Sopsi schreef op 03 juli 2013 @ 16:23:

[...]

Nou TO, liever bloed dan dát toch? Hahahaha ja dat sowieso!
quote:ronja_de_roversdochter schreef op 03 juli 2013 @ 17:55:

Wat leuk dat je een nieuwe date hebt, TO!Dankjewel! Ben ook echt superblij! Nog maar paar daagjes..nu al mn leukste kleren en lingeriesetje aan het uitzoeken haha
ja wel ff hier komen melden hoor hoe het is gegaan enzo!!! veuls te leuk dit
Zal ik doen! Beloofd:)
Even tussentijdse update! Net uit eten geweest was fantastisch!! Van 6 tot net zitten praten..heel gezellig..gaan nu wat drinken nog:)!
yesss!!!! is de schaamte nu wel een beetje voorbij? hij vindt je echt leuk hoor!
Ja de schaamte is helemaal voorbij! Rest van de update...diner was erg gezellig! Daarna bij hem thuis wat gaan drinken...film opgezet...en mindblowing sex gehad..dit x zonder bloed..toen nog paar uur nagepraat..en hij heeft me daarna thuisgebracht..ik mocht wel blijven slapen, maar moest zelf om half 9 alweer ergens zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven