Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Solomio schreef op 03 juli 2013 @ 20:40:

[...]

Na 1 dag geef je het op?

Amateur.

Zoveel mogelijk bommen wegspelen, die leveren veel meer punten op. En dan nog mazzel hebben dat je aan het eind nog wat gestreepte over hebt, die speelt ie dan zelf nog weg.

Hahaa ja dit is echt al draaaaama voor mij hoor. Wel 1 hele dag vastzitten Dat gebeurde me tot nu toe niet gauw dus als ik na 10 pogingen nog niks heb bereikt dan ga ik al schelden en tieren. Dat wordt nog wat als ik ooit bij level 400 kom

Maar bedankt voor de tip!
quote:elastiekje__ schreef op 03 juli 2013 @ 21:29:

[...]

Hahaa ja dit is echt al draaaaama voor mij hoor. Wel 1 hele dag vastzitten Dat gebeurde me tot nu toe niet gauw dus als ik na 10 pogingen nog niks heb bereikt dan ga ik al schelden en tieren. Dat wordt nog wat als ik ooit bij level 400 kom

Maar bedankt voor de tip!

Herkenbaar. 97 was het eerste level waar ik vastzat zonder zelfs maar in de buurt van het vereiste aantal punten te komen. Toen wilde ik ook opgeven.

Inmiddels doet het me niets meer, of ik nou in het ene of in het andere level vastzit, ik blijf net zo vrolijk doorspelen.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Rua-Red schreef op 03 juli 2013 @ 21:01:

Heb ik ein-de-lijk (per ongeluk) 134 gehaald, is 135 nog een veel kutter level! Wie verzint die opdrachten? 6 verpakte snoepjes verzamelen, doe normaal!

Lotte wat bezielt jou om dit ruim 400 levels te spelen??

Oke oke ben al uitgejankt, bleek mee te vallen Dit biedt mij hoop voor vanavond! Ga nog maar even fanatiek scheldend spelen
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Rua-Red schreef op 03 juli 2013 @ 21:01:

Lotte wat bezielt jou om dit ruim 400 levels te spelen??
Wat is het hier stil, hebben jullie allemaal je laptop en/of tablet en/of smartphone aan barrels geslagen?

Ik ben inmiddels doorgedrongen tot level 420.
Ik moest nog 2 jelly's in level 213 en bijna, ik zeg bijna, had ik 5 extra zetten gekocht
Tjeeez, Lotte.....420..... en dan ook nog klagen hier?

quote:Lotte35 schreef op 04 juli 2013 @ 11:58:

Wat is het hier stil, hebben jullie allemaal je laptop en/of tablet en/of smartphone aan barrels geslagen?

Ik was hard aan het werk. In de rookpauzes snel een spelletje ccs spelen. Ik had hem net bijna! Ook echt nog maar 2 gelatine of zo.

Dapper doorproberen!
Vraagje over die laatste update...

Er staat dat er een melding verstuurd kan worden als de geheime zoektocht klaar is...

Iemand enig idee wat dit is??
Jeetje 420. Wat goed! Ik zit al 4 dagen bij 419 en ik kom amper in de buurt van wat ik moet halen. Hoe heb je dat gedaan?
Hier ook hard aan het werk.

Maar dat maakt niet uit want ik zit toch vast.

In level 102, je weet wel, dat level dat Lady-Voldemort zo achteloos haalde.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gewoon heel veel geluk gehad, Orchidee, ik kan er echt niet meer van maken. Vanmorgen had ik 'm al een keer bíjna, moest nog tien gele. Net weer, en toen kreeg ik, met nog twee zetten over, een gestreepte en een verpakte naast elkaar. Toen was het gebeurd!
quote:pearssy schreef op 04 juli 2013 @ 12:00:

Tjeeez, Lotte.....420..... en dan ook nog klagen hier?

Ja, waar haal ik de gore moed vandaan hè....?

In many ways, Candy Crush is just like real life, with 8 lessons we can use four our day-to-day lives.

1. Life is not always fair. Sometimes you get lucky with a good board, sometimes you don’t. Deal with it.

2. Persistence is the key to success. If you persist long enough, one of these days you are bound to get it right somehow. Or get lucky. Or both.

3. Ask friends for help when you need it. You’ll be surprised at how many are able and willing.

4. Help friends as much as you can. Life is all about give and take after all.

5. There will not always be friends who can help you out. It happens. Suck it up and wait.

6. You won’t always understand what’s going on. That’s fine, you’re not expected to.

7. Chocolate is evil. It will mess things up.

8. Life is equal parts fun and frustrating. It is full of challenges every step of the way, yet it can also be sweet and colorful!

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Lotte35 schreef op 04 juli 2013 @ 13:00:

Gewoon heel veel geluk gehad, Orchidee, ik kan er echt niet meer van maken. Vanmorgen had ik 'm al een keer bíjna, moest nog tien gele. Net weer, en toen kreeg ik, met nog twee zetten over, een gestreepte en een verpakte naast elkaar. Toen was het gebeurd!De eerste keer dat ik 419 speelde, zat ik er het dichtste bij. Dacht toen nog van.... ooohhh... die is 'makkelijk' te halen
quote:Lotte35 schreef op 04 juli 2013 @ 11:58:

Ik was ook - zowaar - aan het werk. Zit inmiddels op 140, lastig maar vind hem (nog) wel leuk.

Heb ook een aantal FB-vrienden ingehaald, die vastzaten op 134 (of zo), en dat was wel heel leuk. Jaja, ik ben nogal sneu.
Adventure, ik zit ook al 2 weken in 311 terwijl ik mensen om mij heen hoor 'dat-eigenlijk-helemaal-niet-zo-moeilijk-is'.. Ik heb nu een CC break...
Mijn telefoon is bijna leeg en ik heb geen lader bij me. En mijn collega's ook niet. Wat moet ik nu! Nu kan ik niet spelen in de trein. Wat moet ik dan doen? Naar buiten kijken?
Neeeeeeeee!

(eh tijdschriftje kopen voor in de trein?)
Rua, zelfs dat kan niet, er is geen kiosk hier op het station. Snif. Ik heb nu nog minder dan 6 %. Ik kan niet eens meer Solitaire spelen geloof ik.

Ik koop vanmiddag gelijk een oplader voor op het werk. Dit gebeurd me niet nog een keer. Ik wil niet verplicht ccs vakantie.
Tja dan zit er niets anders op dan iemand van zijn telefoon te beroven en op facebook in te loggen en zo te spelen.

Overmacht.
O jee Ratteke, heb je wel een jas bij je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven