Nutteloze berichtentopic
donderdag 4 juli 2013 om 13:19
Kroket, kroket en nog eens kroket. Ik kan dit woord gewoon niet meer zien!!
Ik wil een kroket op brood of bolletje met een beetje mosterd en het dan opeten!!!!
Heb net abrikozencakejes gekocht en boterkoekblokjes. Yumyumyum!
En ja en is een oude model van twingo. Dingetje rijdt prima!
Straks er lekker mee scheuren op de Duitse snelwegen
Ik wil een kroket op brood of bolletje met een beetje mosterd en het dan opeten!!!!
Heb net abrikozencakejes gekocht en boterkoekblokjes. Yumyumyum!
En ja en is een oude model van twingo. Dingetje rijdt prima!
Straks er lekker mee scheuren op de Duitse snelwegen
donderdag 4 juli 2013 om 20:48
Hihihi dat betekend inderdaad pantoffels/sloffen .
Vriendlief had gekookt, een heerlijk gebakken visje met frietjes, die ik niet opkreeg, gloeiene gloeiende.
Oww en met bloemkool...... met kaassaus........ Daar heb ik normaal gesproken een hekel aan (trauma van vroeger), maar gek genoeg was het eigenlijk best wel lekker.
Nou ja vriend speelt vals, het visje was al kant en klaar, oww en hij is kok
Hihihi wel veel eet-mededelingen hier....
Vriendlief had gekookt, een heerlijk gebakken visje met frietjes, die ik niet opkreeg, gloeiene gloeiende.
Oww en met bloemkool...... met kaassaus........ Daar heb ik normaal gesproken een hekel aan (trauma van vroeger), maar gek genoeg was het eigenlijk best wel lekker.
Nou ja vriend speelt vals, het visje was al kant en klaar, oww en hij is kok
Hihihi wel veel eet-mededelingen hier....
vrijdag 5 juli 2013 om 20:16
Hahaha idd, geen eetmededelingen, ga het bijna missen.
Ik kan het bijna niet laten omdat vriendje erg lekker gekookt heeft net maar voorruit, zal jullie er niet mee pesten, hihihi.
Hier vandaag niet koud, maar ook niet echt veel zon, boehoe...
Vriend moet hele weekend werken, we hebben geen kids, ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit weekend, maar vind het idee dat ik het hele weekend lekker voor mezelf heb niet heel erg verkeerd.
Moet nog een stapel boeken uitlezen, komt vast wel goed ..
Probleem nu: ik heb best zin in koffie, zit boven en vraag me af hoe ik die koffie hier ga krijgen...
Zucht, wat heb ik toch een zwaar leven
Ik kan het bijna niet laten omdat vriendje erg lekker gekookt heeft net maar voorruit, zal jullie er niet mee pesten, hihihi.
Hier vandaag niet koud, maar ook niet echt veel zon, boehoe...
Vriend moet hele weekend werken, we hebben geen kids, ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit weekend, maar vind het idee dat ik het hele weekend lekker voor mezelf heb niet heel erg verkeerd.
Moet nog een stapel boeken uitlezen, komt vast wel goed ..
Probleem nu: ik heb best zin in koffie, zit boven en vraag me af hoe ik die koffie hier ga krijgen...
Zucht, wat heb ik toch een zwaar leven
zaterdag 6 juli 2013 om 11:00
zaterdag 6 juli 2013 om 22:34