Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de krokettenbehoefte die iedereen nu heeft?! Ik zit werkeloos thuis dus eet alles waar ik op dat moment zin in heb;)
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
ik heb net een stukje chocoladecake op, het was heerlijk!! ( bedankt collega)
Kroket, kroket en nog eens kroket. Ik kan dit woord gewoon niet meer zien!!

Ik wil een kroket op brood of bolletje met een beetje mosterd en het dan opeten!!!!

Heb net abrikozencakejes gekocht en boterkoekblokjes. Yumyumyum!

En ja en is een oude model van twingo. Dingetje rijdt prima!

Straks er lekker mee scheuren op de Duitse snelwegen
ik kan er geen chocola van maken!
quote:pitchperfect schreef op 04 juli 2013 @ 12:18:

Sorry voor de krokettenbehoefte die iedereen nu heeft?! Ik zit werkeloos thuis dus eet alles waar ik op dat moment zin in heb;)Tu mange ma patouffle aussi ??
Ik begrijp wel een beetje Frans, maar patouffle? Geen idee
Getver, ik lust geen pantoffels !
Ik heb net een appel/rozijn-cake gebakken, als bedankje voor een vriendin dat ze voor mijn kat gezorgd heeft de afgelopen dagen, maar hij ruikt zo lekker en nu wil ik hem stiekem zelf opeten.
whahahahaha pinkelot ik lig in een deuk om je apk afspraak!!

Geen kroket voor mij vandaag, wel croissants en later een broodje carpaccio. Nu even eten koken, pasta zonder kroket.
Hihihi dat betekend inderdaad pantoffels/sloffen .

Vriendlief had gekookt, een heerlijk gebakken visje met frietjes, die ik niet opkreeg, gloeiene gloeiende.

Oww en met bloemkool...... met kaassaus........ Daar heb ik normaal gesproken een hekel aan (trauma van vroeger), maar gek genoeg was het eigenlijk best wel lekker.

Nou ja vriend speelt vals, het visje was al kant en klaar, oww en hij is kok

Hihihi wel veel eet-mededelingen hier....
Word er kriegel van dat mijn man al mijn levens van Candy crush steeds opmaakt en ik niet kan spelen... en als hij dan nog verder komt!!! Niet dus...
Moonlight: ik ga je de tip van het jaar geven .

Pleur die Candy crush app uit je FB, heb ik een paar weken terug gedaan. Heerlijk! stom rotspel, hihihi....
Gelukkig heb ik dat spel nooit gespeelt! Wat ik tegenwoordig wel soms doe is Wordon
Zo geen eet mededeling! Maar een ik zit lekker buiten in de zon met de kinders op bed mededeling!
Geniet er van pitch, ik ga zo de kinders weer op school brengen en dan even ongestoord van het zonnetje genieten !

Moet eerst nog wel even de cavia's verschonen...
Geniet van de zon kokolientje, kan je die cavia's niet naar morgen verschuiven;)
Neuh, ze stinken dus het moet echt. Kunnen ze lekker op het gras in de ren, was het gisteren te koud voor. Kan ik gezellig naar ze kijken
Hahaha idd, geen eetmededelingen, ga het bijna missen.

Ik kan het bijna niet laten omdat vriendje erg lekker gekookt heeft net maar voorruit, zal jullie er niet mee pesten, hihihi.

Hier vandaag niet koud, maar ook niet echt veel zon, boehoe...

Vriend moet hele weekend werken, we hebben geen kids, ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit weekend, maar vind het idee dat ik het hele weekend lekker voor mezelf heb niet heel erg verkeerd.

Moet nog een stapel boeken uitlezen, komt vast wel goed ..

Probleem nu: ik heb best zin in koffie, zit boven en vraag me af hoe ik die koffie hier ga krijgen...

Zucht, wat heb ik toch een zwaar leven
De postbode is nog niet langs gefietst.
Eigenlijk zou ik nu de ramen moeten zemen achter nu er nog schaduw op staat, maar heb geen zin..... Neem nog een kopje thee en ga mij er maar toe zetten denk ik. Mijn vriend heeft gisteren de hele tuin gesnoeid en onkruid weggehaald dus is het wel redelijk dat ik ook eens wat ga doen.
Ik verveel mij eigenlijk best wel een beetje...

Uhhmm Saartje, je zegt dat je vriend de hele tuin gedaan heeft, wat wil jij dan nog doen, de hele straat of de tuin van de buren ??
saartje je mag mijn tuin wel ff doen hoor :D

ik heb vanaaf heerlijk gebbqd och wat kan dat toch lekker zijn.

En morgen ga ik lekker naar het strand.

Nu ff op bank tv kijken en verstand op nul.

Ohh ik heb helemaal geen kroket meer gegeten deze week!!!!
tjeeemig er is niks leuks op tv!!
Pfff, loop net met een bus poedersuiker richting de woonkamer om poedersuiker op mijn popcorn te doen. Loop daarbij een beetje in gedachten verzonken met die bus te schudden, blijkt de dop er niet goed op te zitten, hele kamer onder de poedersuiker :(
grrr leuke aktie blabla nu kan je op zaterdagavond aan de poets...that sucks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven