Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Pff, heb nog maar 1 ticket nodig. Duurt lang!
quote:adventure schreef op 05 juli 2013 @ 13:05:

Tip voor 285, probeer hem op je laptop, daar is hij makkelijkermmmm....waarom vraag ik me af. Maar een tip is een tip! Ik ga het op de laptop proberen, bedankt!
quote:poppetje2610 schreef op 05 juli 2013 @ 13:36:

Ikzit al weken bij lvl65 vast!! Iemand tipsNet als bij vele andere levels moet je bij 65 ook veel geluk hebben. Zelf heb ik er zeker 50 keer over gedaan. Vorige week kwam mijn buurman wanhopig met zijn Ipad aanzetten op level 65 en haalde ik het in 2 keer. Richt je vooral op de combinaties. Vooral het gestreepte met verpakte snoepje is erg fijn.
Level 65 is inderdaad een crime!

Bij mij was het 2x de combi spikkel met streep die me er uiteindelijk doorheen sleepte. Door die combi worden ook veel van die rottige hoekjes weggespeeld.

Pfffff, blij dat ik zo kan gaan werken. Wat een irritant rotspel is het toch eigenlijk. Waarom doen we onszelf dit toch aan?
Ik zit nu in level 132 en die vind ik helemaal niet leuk 1 combi maken van een spikkel en een streep en een combi maken van een spikkel en een verpakte en volgens mij komen er nog meer van zulke levels aan.

Je hebt ook 50 zetten en dat duurt dan zo lang als je het totaal niet voor elkaar krijgt om spikkelbommen te maken
Level 65 vond ik een van de ergste, sterkte!

Kan iemand me vertellen hoe ik level 180 aan moet pakken? Is de tactiek om die hele bommen zooi beneden weg te spelen (is dat mogelijk? !) Of moet je een doorgang door de bommen maken en dan de kersen en noten er heen schuiven? Daar heb ik trouwens zon hekel aan he, kersen opschuiven, lukt me nooit.
Ik haaaaat dit spel. En dat weten de buren nu ook, vrees ik. Ik had nog maar 1 heel lichtgrijs blokje gelatine in 350 en nog 6 zetten en toch lukte het niet.
Life is too short to waste time matching socks
Ik heb m al, gauw genoeg na het posten, het helpt echt!! De tactiek? De bommenzooi weg knallen zonder dat je weet wat je doet.
Ik kan hier posten wat ik wil, maar ik krijg die kloterige jelly echt niet weg
Ik vind 140 niet leuk meer
quote:Rua-Red schreef op 05 juli 2013 @ 21:43:

Ik vind 140 niet leuk meer Idem. Toen ik em op mijn eigen account speelde heb ik er niet zo lang vastgezeten. Denk ik, want dat zou ik onthouden hebben.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:pearssy schreef op 05 juli 2013 @ 21:35:

Ik kan hier posten wat ik wil, maar ik krijg die kloterige jelly echt niet weg En mijn positieve berichten hebben me ook niet geholpen, dus dat hoef je ook niet te proberen.
YES ik hem 'm Solo! 2 spikkels en twee streep/verpakte combies. Nu op tickets wachten dus kan weer wat IRL'en.
quote:Rua-Red schreef op 05 juli 2013 @ 22:32:

YES ik hem 'm Solo! 2 spikkels en twee streep/verpakte combies. Nu op tickets wachten dus kan weer wat IRL'en.Hier ook. Vandaag is blijkbaar een goede dag voor level 140.
133 is een tering onmogelijk level. HIj lijkt echt wel te doen, maar is het niet.

Rua, hoe ben jij erlangs gekomen?

Ladida, 132 is ruk, maar 133 nog meer. Be prepared!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Rua-Red schreef op 05 juli 2013 @ 23:42:

Helaas is dat mijn 'reserve'account.

Op mijn echte account zit ik nog steeds vast in level 213. Net wel weer een keer op 1 gelatine'tje na, maar ja, wat heb je daaraan?
417 is stom, stom, stom !!!
quote:charp schreef op 05 juli 2013 @ 11:57:

[...]

Bibbis, bedoel je 285? Met die drie blokken onderin, losstaand van het speelveld? Ik krijg het niet voor elkaar en ben onderhand echt woest op die stomme vissen die niet eens naar die blokjes omkijken. Volgens mij doe ik echt iets verkeerd. Tips welkom....Ja, dat is een vreselijk level en dan opeens heb je hem, ik die eigenlijk nooit scheld doe dat bij CCS wel, ik hou het wel netjes hoor, kutdrop, pleur op met je chocola, die kant op stomme blinde vis Nu heb ik die ronddraaiende idiote dingen in mijn veld die mijn roze engelse droppen stelen die ik zo leuk vind ... BLIJF van mijn engelse drop af riep ik net: computer uit, richting tuin met een boek met echte blz en relaxen vandaag, geen CCS meer.
Ik beken schuld ik heb een paar zetten gekocht om een level te halen. Naar welke praatgroep moet ik nu?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Bibbis schreef op 06 juli 2013 @ 11:44:

[...]

BLIJF van mijn engelse drop af riep ik net

Relax ze!

Hier een heel CCS-vrij weekend. Weliswaar noodgedwongen vanwege het wachten op uitdagingen, maar toch, even helemaal niet erg.
quote:Akakia schreef op 05 juli 2013 @ 23:46:

133 is een tering onmogelijk level. HIj lijkt echt wel te doen, maar is het niet.

Rua, hoe ben jij erlangs gekomen?

Ladida, 132 is ruk, maar 133 nog meer. Be prepared!Eens! Ik wil eigenlijk ook wel eens in de quotes komen, maar wil het wel netjes houden. 133 is echt een poeplevel
Ja 133 is kutterdankut (al was 134 lastiger voor mij). Zit nu op 145 en begin langzaamaan dichterbij 147 te komen, waar ik ook veel te veel rotberichten over gelezen heb...
Yep helaas, 65 en 147 zijn tot nu toe de levels waar ik n paar weken vastzat, dus good luck. Ach, wie weet haal jij ze in n paar pogingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven