Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
Pf, zet m in een kinderbadje en stel je niet zo aan.
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 09:44:

[...]

Want jij weet hoe het is om niet tegen de warmte te kunnen?

Jezus mensch, het wordt 24 graden, geen 36.

Ga in de schaduw zitten, neem en biertje, lees een boek, en chill out.

Of ga in het zwembad liggen.

Wat een geneuzel zeg.
668, the neighbour of the Beast
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:46:

[...]

Het wordt zo'n 25 graden, geen 40 De verwachtingen van 25 graden zijn in de schaduw, in de zon kan je er vaak 10 graden bijtellen.
Dan bid ik om deze periode zeker een week of drie te houden zo. Genoeg kutweer gehad de afgelopen maanden.

En warm?? 25 graden! Dat is lekker.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Toen mijn man nog niet de juiste medicatie had voor zijn hart had hij het ook benauwd op een dag met deze temperaturen. Dus (terug) naar een arts zou ik zeggen.

En investeer in een airco en wees bij dat het geen werkdag is en je lekker op de bank kan hangen of zoek een plek uit waar wel airco is.

Wij gaan lekker spetteren in de havenspeeltuin van Plaswijckpark, eindelijk zomer!!!
voor mij mag het nog wel wat warmer worden ook..en dan heerlijk aan het water liggen.... HEERLIJK!! maar erg vervelend als je man niet tegen de warmte kan. idd alles dicht ventilatoren aan en je koest houden helpt wel.
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 09:47:

[...]

Jij vind dat we 1 week mooi weer hebben, maar niet iedereen vind dit mooi weer. Ik zit vandaag thuis dan valt het wel mee. Maar morgen zit ik weer op mijn werk (in Eindhoven, daar is het altijd nog een paar graden heter) en zie er nu al tegenop.

Ook ik heb het benauwd met die hitte. En doordat ik niet zweet kan mijn lichaam de warmte niet kwijt en krijg ik vaak de klachten van een hitteslag/zonnesteek. Koorts, hoofdpijn, rillingen. Lekker hoor, dat 'mooie' weer <not>.Jullie mooie weer heeft van eind augustus tot eind juni geduurd!!!???
Ik hou ook niet van kou en word daar rillerig van. Beetje jammer voor mij dus dat we 200 dagen mijn 'horror' weer hebben en slechts 14 jouw 'horror' weer Daantje.

Het is een weekje.. Jeetje!
27 mensen vinden dit leuk.
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 09:47:

[...]

Jij vind dat we 1 week mooi weer hebben, maar niet iedereen vind dit mooi weer. Ik zit vandaag thuis dan valt het wel mee. Maar morgen zit ik weer op mijn werk (in Eindhoven, daar is het altijd nog een paar graden heter) en zie er nu al tegenop.

Ook ik heb het benauwd met die hitte. En doordat ik niet zweet kan mijn lichaam de warmte niet kwijt en krijg ik vaak de klachten van een hitteslag/zonnesteek. Koorts, hoofdpijn, rillingen. Lekker hoor, dat 'mooie' weer <not>.Je weet toch wel Daantje dat je MOET genieten van dit weer! Ongeacht of je er ziek van wordt.....
Jezus...als jullie geen normale antwoorden kunnen geven op de vraag van TO open dan lekker een eigen topic over het 'mooie' weer. Ik mag ook niet op topics over het 'mooie' weer komen klagen, blijf dan hier ook lekker weg.
Dan blijven ze toch uit de zon? Appeltje eitje. Ik ben gek op deze temperatuur, maar hoef ook niet in de zon hoor.
Een stukje fietsen geeft denk ik meer verkoeling dan binnen zitten.

Er is trouwens al een goedlopend topic van ' lotgenoten', misschien vind je daar meer aansluiting?
quote:De verwachtingen van 25 graden zijn in de schaduw, in de zon kan je er vaak 10 graden bijtellen.Dan ga je toch niet in de zon zitten, als je daar niet van houdt?
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:49:

Ik hou ook niet van kou en word daar rillerig van. Beetje jammer voor mij dus dat we 200 dagen mijn 'horror' weer hebben en slechts 14 jouw 'horror' weer Daantje.

Het is een weekje.. Jeetje!Tellen is ook een vak, voorlopig duurt het nog zeker 2 weken. En ja....ik heb het ook wel eens koud. Ik kan de verwarming aanzetten, lekker heet kopje thee, vest en pantoffels aan enz enz enz. Legio mogelijkheden om het warm te krijgen. Als het te heet is, wat doe je dan? Zo weinig mogelijk kleren aan, alles dichthouden en de ventilator aan. Als je het dan nog heet hebt, houdt het op.
Normale antwoorden? Stelt TO op een normale manier een vraag dan?
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:50:

[...]

Dan ga je toch niet in de zon zitten, als je daar niet van houdt?Ik woon in een appartement met een plat dak. Hoe houd ik daar de zon vanaf? Mag jij mij even uitleggen.
Daarbij, hoe meer jullie je er over opwinden, hoe warmer jullie het krijgen. Binnen blijven met deuren en ramen dicht zodat vrolijk zonnig nederland ook een dagje geen last heeft van de weerzeikerds. Opgelost.
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:51:

Normale antwoorden? Stelt TO op een normale manier een vraag dan?Ja, want voor veel meer mensen zijn dit horrordagen.
Een paar graden heter dan waar Daantje??
quote:luni schreef op 07 juli 2013 @ 09:49:

Een stukje fietsen geeft denk ik meer verkoeling dan binnen zitten.

Er is trouwens al een goedlopend topic van ' lotgenoten', misschien vind je daar meer aansluiting?Ik wil hem niet vermoorden, maar deze periode door helpen
quote:luni schreef op zondag 07 juli 2013 09:49 Een stukje fietsen geeft denk ik meer verkoeling dan binnen zitten.

Er is trouwens al een goedlopend topic van ' lotgenoten', misschien vind je daar meer aansluiting? Ik hou van donker en heb last van een zomerdepressie
Tellen is een vak...? Voorlopig is het twee dagen lekker. De rest valt nog maar te bezien.

Investeer in een airco. Klaaaaar!
quote:adorabull schreef op 07 juli 2013 @ 09:52:

Daarbij, hoe meer jullie je er over opwinden, hoe warmer jullie het krijgen. Binnen blijven met deuren en ramen dicht zodat vrolijk zonnig nederland ook een dagje geen last heeft van de weerzeikerds. Opgelost.Ik 'zeik' alleen over het weer als het warmer dan 22 graden is, want net als de man van TO krijg ik het ook benauwd. Verder hoor je mij niet. Sterker nog: ik geniet als het regent en koud is.
quote:Daantje1970 schreef op zondag 07 juli 2013 09:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ster__ in "Horrordag"" class="messagelink">Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:50</a>:</b>

[...]

Dan ga je toch niet in de zon zitten, als je daar niet van houdt?</div></blockquote>Ik woon in een appartement met een plat dak. Hoe houd ik daar de zon vanaf? Mag jij mij even uitleggen. Ramen open en gordijnen dicht.
Als je geen oplossing wil Daantje, moet je niet klagen. Je kan op legio manieren uit de zon blijven. De deur uit gaan en naar een museum, bijvoorbeeld. Onder een parasol op het terras. Etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven