Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
2 dagen mooi weer en ik heb een ENERGIE.
quote:Aminah schreef op 07 juli 2013 @ 11:30:

[...]

En al helemaal niet aan de kook
quote:Orzoo schreef op 07 juli 2013 @ 11:29:

Ik kan weer niet tegen de kou (alles onder de 14 graden vind ik ruk en heb ik last van). Heeft TO toch de betere deal in nederland.Pssst Orzoo, daar mag je niet over zeuren van een zeker iemand. Tis maar dat je het weet
quote:Orzoo schreef op 07 juli 2013 @ 11:31:

2 dagen mooi weer en ik heb een ENERGIE.

Ik ook! In de winter en herfst ben ik niet vooruit te branden maar nu ren ik als een mesjoggene heen en weer.

Ah, wat een heerlijkheid!
Yasmijn ergens tussen de 23 en 35 is perfect. Maar onder de 14 krijg ik er echt last van. Dus 14-23 gaat wel.
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 11:21:

En omdat jullie dat vinden is het zo?

Het is ontzettend lang koud, nat, guur, winderig geweest. Tot ver in juni. Dat is weer waarbij jij welvaart en dat is je van harte gegund. En nu is het even mooi weer. Hollands weer kennende is dat maar kort. En een paar weken, als het al zo lang duurt is kort, vergeleken bij de lange, veel en veel langere koude periode.

Nogmaals, ik ben ook geen zonaanbidder. Heel heet weer maakt me niet happy, om het mild uit te drukken, maar ik kan goed begrijpen dat anderen het erg fijn vinden en vieren dat het eindelijk zomer is. Het is tenslotte veel langer koud, fris, bewolkt en dergelijke dan dat het warm en zonnig is.

Dat kan jij vast ook begrijpen.

En als jij zo veel last hebt van de warmte dan is verhuizen een optie. Woningruil bijvoorbeeld. Er zijn vast veel koelere huizen in Nederland dan het jouwe en er zijn vast zonliefhebbers die hun koude woning met jou willen ruilen.
Yasmijn ik was vanochtend om 6.10 al wakker en tegen 7.15 al driftig aan het huishouden
quote:Slofje schreef op 07 juli 2013 @ 11:30:

[...]

ai horrorZie je wel dat 't een horrordag is....
668, the neighbour of the Beast
quote:Aminah schreef op 07 juli 2013 @ 11:30:

[...]

En al helemaal niet aan de kook Ik heb -horror- gister een curry gemaakt. Hoop dat ie een beetje mild is .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Eleonora schreef op 07 juli 2013 @ 11:34:

[...]

Het is ontzettend lang koud, nat, guur, winderig geweest. Tot ver in juni. Dat is weer waarbij jij welvaart en dat is je van harte gegund. En nu is het even mooi weer. Hollands weer kennende is dat maar kort. En een paar weken, als het al zo lang duurt is kort, vergeleken bij de lange, veel en veel langere koude periode.

Nogmaals, ik ben ook geen zonaanbidder. Heel heet weer maakt me niet happy, om het mild uit te drukken, maar ik kan goed begrijpen dat anderen het erg fijn vinden en vieren dat het eindelijk zomer is. Het is tenslotte veel langer koud, fris, bewolkt en dergelijke dan dat het warm en zonnig is.

Dat kan jij vast ook begrijpen.

En als jij zo veel last hebt van de warmte dan is verhuizen een optie. Woningruil bijvoorbeeld. Er zijn vast veel koelere huizen in Nederland dan het jouwe en er zijn vast zonliefhebbers die hun koude woning met jou willen ruilen.Dat dan weer niet
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2013 @ 11:35:

[...]

Ik heb -horror- gister een curry gemaakt. Hoop dat ie een beetje mild is .Kun je hem niet in de vriezer leggen en vanavond als ijsje opeten
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 11:11:

Oeh, vakantie! Waar zit je Leo?

Ik moet nog elf dagen wachten

Can't wait!Ik ben in een werkelijk schitterend Duits huisjes park. Tussen bloemen en bomen, bossen en bergen, geurige weitjes en strakblauwe luchten. Ben zo happy.....
quote:Orzoo schreef op 07 juli 2013 @ 11:34:

Yasmijn ik was vanochtend om 6.10 al wakker en tegen 7.15 al driftig aan het huishouden

Hahahaa, ik dus ook!

Gisteravond hier in de tuin een etentje gehad met vrienden waarbij het koele gerstenat rijkelijk gevloeid heeft.

Toch vroeg wakker met veel energie en de laatste rommel opgeruimd.

En nu lig ik heerlijk in een ligstoel in de soleil!
Het is mij ook gauw te warm, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Je kan vaak wel goed afkoelen in de schaduw bij de plas hier, daar waait het vaak wel een beetje.Alleen slecht voor mijn hooikoorts
quote:Eleonora schreef op 07 juli 2013 @ 11:39:

[...]

Ik ben in een werkelijk schitterend Duits huisjes park. Tussen bloemen en bomen, bossen en bergen, geurige weitjes en strakblauwe luchten. Ben zo happy.....

Leo!!! Wat zalig! Doe es foto op FB!

O die geurige weitjes en bergen en bloemen!! Ik kom eraan!
Oh heerlijk Leo. Geniet er maar van, het is je meer dan gegund .

Edit: ja, foto!
quote:yasmijn schreef op 07 juli 2013 @ 11:40:

[...]

Leo!!! Wat zalig! Doe es foto op FB!

O die geurige weitjes en bergen en bloemen!! Ik kom eraan!

Doe ik!

En...leukkkkk kom maar!
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 11:35:

[...]

Zie je wel dat 't een horrordag is....

komt niet meer goed. Kat zat net voor de deur een lekker muisje op te peuzelen. Das pas horror

Leo, jouw vakantieplekkie klinkt geweldig
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 11:42:

Oh heerlijk Leo. Geniet er maar van, het is je meer dan gegund .

Edit: ja, foto!

Ja, ik zet er een op mijn tijdlijn!

En dank je wel.....deze keer vind ik ook wel dat ik het verdiend heb.
Ik begrijp dat het niet leuk is als je gezondheid dusdanig is dat je niet tegen warmte kan. Maar een medaille heeft 2 kanten. Ik heb astma en heb het met de regen vreselijk benauwd gehad. Bij deze temperaturen heb ik eindelijk minder last.

Zoveel mensen, zoveel wensen en aangezien we het weer niet in de hand hebben moeten we ons er naar voegen.
quote:Eleonora schreef op 07 juli 2013 @ 11:43:

[...]

Doe ik!

En...leukkkkk kom maar!Ik woon vlak aan de grens dus ik kan er over niet al te lange tijd zijn, hahaha
quote:Eleonora schreef op 07 juli 2013 @ 11:44:

[...]

Ja, ik zet er een op mijn tijdlijn!

En dank je wel.....deze keer vind ik ook wel dat ik het verdiend heb. Dat vind ik ook! Geniet ervan!
Ik vind Duitsland heerlijk

Welke regio zit je?

Wij zijn vorig jaar naar Zuid-Dld geweest, Zwarte Woud, Bodensee, München. Heerlijke vakantie geweest.

Dit jaar is het Denemarken
668, the neighbour of the Beast
Gadverdamme stelletje zeikerds
Wat is het weer wat

TO een "vervelende dag" was een betere titel geweest, overdrijven is ook een vak.

Bij de titel horrordag verwacht ik iets als;

-parner ervan door met een ander

-kind kwijt

-slechte diagnose vanuit het ziekenhuis

-dierbare die is overleden

-baan kwijt

-huis in de fik

-betrokken bij ernstig ongeluk

-een (natuur)ramp

oid.

Zelf heb ik niets met deze te warme temperaturen, maar er zijn ergere dingen.

Daarbij zijn er zeker als je vrij bent, genoeg mogelijkheden om het aangenamer voor jezelf te maken.

Toen ik nog in een flat onder een plat dak woonde, ging ik gewoon ergens op de wind onder een boom zitten of in de schaduw van een groot gebouw.

Voor in huis een simpele losse airco.

Wat ben ik blij dat niemand het weer helemaal in de hand heeft, want wat zouden er dan altijd een onenigheden over het weer zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven