Ziekjes.... :(
maandag 8 juli 2013 om 16:49
maandag 8 juli 2013 om 16:53
Hallo,
Allereerst zou ik je naam uit je post halen, want je bent, in combinatie met je nickname, niet anoniem meer.
Daarnaast heb ik een vraag: ben je seksueel actief (geweest)? Zo ja: doe een zwangerschapstest.
Zo nee: ga langs de dokter als dit blijft aanhouden. Misschien is het iets simpels als een lage bloeddruk, maar laat je in elk geval onderzoeken.
Allereerst zou ik je naam uit je post halen, want je bent, in combinatie met je nickname, niet anoniem meer.
Daarnaast heb ik een vraag: ben je seksueel actief (geweest)? Zo ja: doe een zwangerschapstest.
Zo nee: ga langs de dokter als dit blijft aanhouden. Misschien is het iets simpels als een lage bloeddruk, maar laat je in elk geval onderzoeken.

maandag 8 juli 2013 om 17:22
maandag 8 juli 2013 om 17:29
Ik hoop voor je dat je zwangerschapstest negatief is. Maar dan heb je dat in elk geval uitgesloten.
Het beste test je met ochtendurine. Bij kruidvat heb je 2 testen voor 5 euro. Die zijn goedkoop en goed. Moet je morgenochtend even in een bekertje plassen. Zorg dat deze schoon is zonder zeepresten. Een wegwerp plastic bekertje is hier heel goed geschikt voor.
En als je niet zwanger bent, ga dan naar de huisarts. Succes!!
Het beste test je met ochtendurine. Bij kruidvat heb je 2 testen voor 5 euro. Die zijn goedkoop en goed. Moet je morgenochtend even in een bekertje plassen. Zorg dat deze schoon is zonder zeepresten. Een wegwerp plastic bekertje is hier heel goed geschikt voor.
En als je niet zwanger bent, ga dan naar de huisarts. Succes!!
maandag 8 juli 2013 om 17:37
Nou, beste allemaal na idd 2 zwangerschapstesten te hebben gekocht en van de stress niet te kunnen w88 tot morgen ochtend heb ik slecht nieuws blijk inderdaad zwanger te zijn en volgens de test al 12 weken?! ivm het slikken van de pil niks van gemerkt weet nu echt niet meer wat ik moet doen zoo radeloos...

maandag 8 juli 2013 om 17:55
quote:Rara70 schreef op 08 juli 2013 @ 17:51:
In een half uur naar de winkel en terug, en 2 keer gepiest over het staafje??
Djees, wat zijn ze vlot in Noorwegen.
In een half uur naar de winkel en terug, en 2 keer gepiest over het staafje??
Djees, wat zijn ze vlot in Noorwegen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 8 juli 2013 om 19:17
quote:l.rovers schreef op 08 juli 2013 @ 17:37:
heb ik slecht nieuws blijk inderdaad zwanger te zijn en volgens de test al 12 weken?! ivm het slikken van de pil niks van gemerkt weet nu echt niet meer wat ik moet doen zoo radeloos...
Stond er niet 1-2 weken??
(ik rek dit topic graag nog tot vrijdagmiddag)
heb ik slecht nieuws blijk inderdaad zwanger te zijn en volgens de test al 12 weken?! ivm het slikken van de pil niks van gemerkt weet nu echt niet meer wat ik moet doen zoo radeloos...
Stond er niet 1-2 weken??
(ik rek dit topic graag nog tot vrijdagmiddag)