Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben moe. En ik vind het best stom om op zaterdag om elf uur naar bed te gaan.

Maar ik doe het al weken, in het weekend om 11 uur naar bed. Nogal suf.

Maar ik heb het goede excuus dat ik zwanger ben en elke ochtend om zes uur wakker word om te plassen. En daarna niet meer kan slapen.

Welterusten!
Ik heb vandaag nieuwe ijsjes ontdekt!

Witte chocolade-ijsjes met bosvruchtenvulling, jammie!

Heb maar meteen twee dozen gekocht :p
Tralalala
ik ben al vanaf vier uur wakker. Ik wil slapen!
Ik heb net mijn vingernagels weer gefrenchmanicuurd. Het ziet er nu uit alsof ik lange nepnagels heb

Dat was ook precies de bedoeling.
quote:_blabla_ schreef op 06 juli 2013 @ 22:38:

Pfff, loop net met een bus poedersuiker richting de woonkamer om poedersuiker op mijn popcorn te doen. Loop daarbij een beetje in gedachten verzonken met die bus te schudden, blijkt de dop er niet goed op te zitten, hele kamer onder de poedersuiker :(

sorry dit vind ik even heel grappig...

Pop: ik ben helemaal geen avondmens, ik blijf uiteraard soms wel eens op maar lig er regelmatig ook op dat tijdstip in. Heerlijk!

Of ik nog iets nutteloos te melden heb: Ik ben erg slecht in niks doen, waarom toch (zie andere topic)
Ik kijk nu the blue lagoon.
bleeeeeeehhhh stomme jeugd-film, hihihi...
Zoooo balen om op kantoor te zitten met dit prachtige weer
Ja vond ik ook vanmorgen.

Het is hier momenteel een klein feestje, ik woon zo ongeveer met de betuwe in mn achtertuin en heb gister een kilo verse kersen uit de kersenboomgaard weten te scoren. Vriend is er niet zo gek op dus ik heb die hele bak voor mij alleen, joepie!

Dubbel feest: mijn moeder is vorige week naar Friesland geweest, daar komt ze ook vandaan en ze neemt als ze op zeilvakantie is ieder jaar 'Suckerbole' (suikerbrood) voor me mee. Ik groei nog dicht hihihi (alhoewel dat bij kersen niet zo snel gebeurt denk ik zo stil in mijn hoofd...)
ow echt Fries suikerbrood..dat wil ik ook!!!

Gisteren heb ik twee keer patat gegeten vandaag maar weer eens naar de sportschool gegaan. Er moet ech 7 kilo af, zucht.
Chantal, pek met veren, brandstapel!

sûkerbôle, geen suikerbrood, kom nou

(mijn moeder is fries, ik ken het niet anders als sukerbole.

suikerbrood is bijna verboden bij ons hihihi...)

Je mag wel een plakkie, moet je wel snel zijn want heb bijna

het hele pak op hihihi...

Ik mocht van mezelf minimagnums kopen, ze waren toch in de aanbieding
quote:missmonroe schreef op 08 juli 2013 @ 19:42:

Ik mocht van mezelf minimagnums kopen, ze waren toch in de aanbieding

Oh, die zijn dodelijk. Omdat ze zo klein zijn denk je dat het wel meevalt en eet je er twee.

Ik heb nu nepperts. Die lust ik niet zo graag
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Er zat net een ONWIJS lekkere vent achter de presentator van Tour du Jour, sodeju. Ik wil hem hebben
I would rather shit in my hands and clap
neeee geen pek met veren, het is warm genoeg haha

sorry voor mijn Nederlands, maar mijn Fries is gewoon niet zo goed

en voor straf (mijn straf) mag je dat laatste stukje lekker opsmikkelen terwijl ik hier kwijlend op de bank zit.

Een lekkere vent tialtngo? Jammer dat ik die heb gemist.
Ik ben een peren ijsje aan het eten.
Ik zou de herhaling gaan kijken Chantal, echt de moeite waard!
I would rather shit in my hands and clap
hmm ik ben geen fan van de tour maar misschien moet ik even een minuutje kijken.

Ohh by the way ik heb een halve zak chipitos opgegeten, ik leer het nooit.
quote:ChantalJS schreef op 08 juli 2013 @ 23:29:Ohh by the way ik heb een halve zak chipitos opgegeten, ik leer het nooit.Ik heb net een halve zak spekjes opgegeten. Tering, wat ben ik misselijk nu. Ik leer het ook nooit.
Oh...Chipito's! Yummm!

Ik heb nu een chemische smaak in mijn mond dankzij mondwater die ik net heb gebruikt, uuuuugh.
quote:merano schreef op 08 juli 2013 @ 19:58:

[...]

Oh, die zijn dodelijk. Omdat ze zo klein zijn denk je dat het wel meevalt en eet je er twee.

Ik heb nu nepperts. Die lust ik niet zo graag

Ik ben nogal krenterig en koop normaal het huismerk, maar de magnums waren in aanbieding dus nam ik die. Idd toch wel een verschil! Al blijf ik van mening dat echt niet alle A merken altijd lekkerder zijn.

Chantal: mijn fries is ook niet goed, mijn moeder is meer in holland opgegroeid dan in Friesland, echter haar ouders waren volbloedfriesen. Maar goed, sukerbole zijn sukerbole, geen suikerbrood, kom nou

Ik ben vrij maar kan al een uur niet meer slapen
ohh we moeten de naam van ons topic veranderen hoor, het gaat hoofdzakelijk over eten

sukerbole, spekkies, ijsjes, kroketten etc.... Dit werkt niet heel erg motiverend om die 7 kilo kwijt te raken, jaja ik moet voor het eerst van mijn leven aan de lijn doen grrr. Nu maar even naar de sportschool.
Zal ik er dan maar aan toevoegen dat ik net een hotdog van de Hema heb gegeten met daarbij een flesje cola.

Pfff...nog 3 weken voordat ik vakantie heb...
Ik heb honger!!!!!

En ik wil heel veel geld winnen. Dan hoef ik me. Niet zo druk te maken om mijn financiële situatie nu ik geen werk meer heb. Iemand iets over? Graag storten op 123456789
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
I'm hungry to
haha pitchperfect hier nog 1 die het wel kan gebruiken, gelukkig nog wel een baan, maar heb nog wel wat gaten te dichten haha.. Ik zal aan je denken als hier die klapper valt.

Kennen jullie eigenlijk mensen die een groot bedrag in een loterij hebben gewonnen? En dan echt een GROOT bedrag.

Ik heb maar een afspraak gemaakt met een voedingscoach, denk dat dat wel een goed plan is dus vanavond een goede reden om alle chips op te eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven