Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Rua-Red schreef op 09 juli 2013 @ 11:08:

Alakia, hoe gaat jouw 147? Schiet echt geen reet op voor mij!

Elninjoo, in een week tijd 72 levels gespeeld? Wauw!Maar ik doe dus wel aan die gratis nieuwe levens via datum verzetten, dus dan gaat 't snel. Tot nu toe denk ik dat ik 'n stuk of 5 levels heb gehad die me heel veel levens gekost hebben, maar er zijn er ook waar ik in 1-2-3 keer doorheen fiets.
Kan iemand hier me helpen. Misschien dat het er al ergens tussen staat, maar ik heb niet alles gelezen. Ik speel op mijn iphone en ik ben verbonden met facebook alleen als ik een verzoek doe voor een leven of zoals nu niet verder kan bij een episode omdat er dan drie vrienden me moeten helpen, krijgt niemand mijn verzoek. Weet iemand waardoor dit komt?
quote:sandra9100 schreef op 09 juli 2013 @ 16:35:

Kan iemand hier me helpen. Misschien dat het er al ergens tussen staat, maar ik heb niet alles gelezen. Ik speel op mijn iphone en ik ben verbonden met facebook alleen als ik een verzoek doe voor een leven of zoals nu niet verder kan bij een episode omdat er dan drie vrienden me moeten helpen, krijgt niemand mijn verzoek. Weet iemand waardoor dit komt?Geen idee waar dat door komt, maar bij mij gebeurt hetzelfde. Ik speel het nu afwisselend op laptop en iPhone en doe de verzoeken via de laptop, dan werkt het blijkbaar wel.
Wat voor voordelen heeft 't als je het spel verbindt aan facebook? Die levens krijg ik namelijk ook al door de datum te verzetten. Wat levert facebook op?
Haha...! Net als elninjoo speel ik het nu ook sinds een week (en heb na een aanrijding en wachtend op de ok over een paar weken meer dan genoeg tijd) en ik zit inmiddels op niveau 86.

Ik vind het geen bijster leuk spelletje, maar net leuk genoeg om een beetje te spelen en net niet zo irritant dat ik het opzij leg.

Het allerliefste speel ik Jewel Mania, daar zit veel meer uitdaging in dan in Candy Crush. Maar het duurt bij dat spelletje veel langer voor je weer beurten hebt én je kunt het niet op de laptop spelen.

Ook wel weer goed eigenlijk, anders zit ik alleen nog maar spelletjes te doen.
quote:elninjoo schreef op 09 juli 2013 @ 16:45:

Wat voor voordelen heeft 't als je het spel verbindt aan facebook? Die levens krijg ik namelijk ook al door de datum te verzetten. Wat levert facebook op?Hoe krijg jij de tickets dan om verder te spelen? Koop je die?
quote:elninjoo schreef op 09 juli 2013 @ 16:45:

Wat voor voordelen heeft 't als je het spel verbindt aan facebook? Die levens krijg ik namelijk ook al door de datum te verzetten. Wat levert facebook op?Behalve dat je 'kaartjes' alleen maar via andere spelers die ook op facebook zitten kunt krijgen om door te kunnen naar een ander niveau, zou ik niet weten wat er nog meer voor voordelen aan zitten.
quote:Ratteke schreef op 09 juli 2013 @ 16:48:

[...]

Hoe krijg jij de tickets dan om verder te spelen? Koop je die?

Tickets om verder te spelen?

Je bedoelt die 3 uitdagingen die je moet oplossen voor je naar 't volgende level kan? Die speel ik gewoon en dan mag ik verder.
quote:waranaka schreef op 09 juli 2013 @ 16:51:

[...]

Behalve dat je 'kaartjes' alleen maar via andere spelers die ook op facebook zitten kunt krijgen om door te kunnen naar een ander niveau, zou ik niet weten wat er nog meer voor voordelen aan zitten.Oh, dan heb je er dus eigenlijk niets aan. Heb weinig zin om facebook hieraan te verbinden.
Ik zit precies vast in het zelfde level solomio! Wat een grafspel
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mali, wat een juweeltje voor de compilatie
quote:elninjoo schreef op 09 juli 2013 @ 16:54:

[...]

Tickets om verder te spelen?

Je bedoelt die 3 uitdagingen die je moet oplossen voor je naar 't volgende level kan? Die speel ik gewoon en dan mag ik verder.Hoef jij dan niet voor elke uitdaging 24 uur te wachten?

Oh, laat maar. Dan zet je de datum natuurlijk ook vooruit.
quote:Solomio schreef op 09 juli 2013 @ 09:13:

Probleem is: wat moet ik de hele zomervakantie doen als ik stop met CCS? quote:waranaka schreef op 09 juli 2013 @ 16:47:

Het allerliefste speel ik Jewel Mania, daar zit veel meer uitdaging in dan in Candy Crush.
@Rifkaa: bedankt voor het meedenken, maarre.....quote:waranaka schreef op 09 juli 2013 @ 16:47:

Het allerliefste speel ik Jewel Mania, daar zit veel meer uitdaging in dan in Candy Crush. Maar het duurt bij dat spelletje veel langer voor je weer beurten hebt én je kunt het niet op de laptop spelen.

Ook wel weer goed eigenlijk, anders zit ik alleen nog maar spelletjes te doen.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat een verschrikkelijke Sufkut ben ik (ja met hoofdletter) aaarrrrggghhhh........

Ik moest nog 1 hoerig stukje jelly wegspelen en heb daar een lollyhamer voor gebruikt, sla ik van de zenuwen op het snoepje erboven.

En toen werd het weer bedekt met chocolade......

Ik haat dit hoerige tyfusspel
Nou, bij mij is de euforie ook wel weer voorbij. Ik zit al de hele dag te kutten in 116, en elke keer hou ik precies zó veel jelly's over dat ik niet weet of ik nou in mijn beste plat-Amsterdams moet gaan schelden of dat ik gewoon de moed erin moet houden. Dat zijn de rottigste levels: zo tussen hoop en vrees.

Ik ben trouwens wel heul nieuwsgierig naar dat Jewel Mania. Morgen eens kijken of ik het stiekem kan downloaden op dochters tablet .
quote:pearssy schreef op 09 juli 2013 @ 18:19:

Wat een verschrikkelijke Sufkut ben ik (ja met hoofdletter) aaarrrrggghhhh........

Ik moest nog 1 hoerig stukje jelly wegspelen en heb daar een lollyhamer voor gebruikt, sla ik van de zenuwen op het snoepje erboven.

Heel herkenbaar trouwens. Van de vijf lolliehamers die ik met veel moeite bij elkaar heb weten te sprokkelen door tig stomme levels van dat stomme Papa Pear Saga te spelen heb ik er drie naar de kloten geholpen door op het verkeerde snoepje te hameren.

Het is dat ik zo blijmoedig van aard ben, anders zou ik de ontwikkelaars van dit spel een hele nare aandoening toewensen. Aambeien of zo.
quote:Rifkaa schreef op 09 juli 2013 @ 17:17:

Oh, laat maar. Dan zet je de datum natuurlijk ook vooruit.Bingo!

Ik haat dit hoerige tyfusspel je ontwikkelt er wel n aversie tegen chocola door idd, haha
EN leeft intussen in het jaar 2374 denk ik zo .
Nee hoor, gewoon op de dag van vandaag. Je moet de datum weer terug goed zetten voor je je nieuwe levens gaat verspelen.
Je leven verspelen, dat zeg je heel treffend .

Filmpje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven