Mode & Beauty alle pijlers

Pak, maar dan extra lang...

09-07-2013 18:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die me kan vertellen waar ik echt mooie pakken/ colberts+pantalons kan kopen die ook voor mij lang genoeg zijn? (1.87)

Er zijn wel wat webshops, maar de keuze is daar vrij beperkt en ik zie daar weinig pantalon/colbert combo's... je moet het daar zelf maar bij elkaar zoeken.. in een winkel vind ik dat niet zo'n probleem, maar in een webshop vind ik dat best lastig.. en daarbij, ik wil gewoon passen voor een dergelijke aankoop doe...

Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Tall People in Alkmaar? is daar een beetje een uitgebreid assortiment?

Ik kom zelf wel eens bij AllAboutEve, maar daar vind ik het assortiment echt nette kleding te beperkt...

Alvast bedankt! :-)
Sam surin maakt pakken op maat, tegenwoordig ook damespakken. Google er maar eens op.
Long tall sally
Zara en Mango.
Mango ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Next
quote:paque_pink schreef op 09 juli 2013 @ 19:26:

Next

Wilde ik ook zeggen!

Next heeft een lijn voor lange vrouwen en daarin zit veel werkkleding, waaronder pakken.

Niet al te duur, ook.
Your luck's about to change, cher.
Bedankt alvast! Ik ga vanavond deze merken even googlen!
Ik was laatst toevallig voor het eerst bij Tall People in Alkmaar. Best leuke dingen. Veel broeken, verschillende losse jasjes en een aantal pakken. Het lijkt er op dat alles wat in de winkel hangt ook online staat.

Als antwoord op je vraag: leuk winkeltje, maar geen heeeel uitgebreid assortiment.

Ben benieuwd waar je slaagt.
Misschien www.longlady.nl Vroeger had ik wel eens pakken van Mexx, ging net, wel mouwen en pijpen maximaal laten uitleggen.
C&A heeft ook lange maten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven