Pak, maar dan extra lang...
dinsdag 9 juli 2013 om 18:14
Is er iemand die me kan vertellen waar ik echt mooie pakken/ colberts+pantalons kan kopen die ook voor mij lang genoeg zijn? (1.87)
Er zijn wel wat webshops, maar de keuze is daar vrij beperkt en ik zie daar weinig pantalon/colbert combo's... je moet het daar zelf maar bij elkaar zoeken.. in een winkel vind ik dat niet zo'n probleem, maar in een webshop vind ik dat best lastig.. en daarbij, ik wil gewoon passen voor een dergelijke aankoop doe...
Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Tall People in Alkmaar? is daar een beetje een uitgebreid assortiment?
Ik kom zelf wel eens bij AllAboutEve, maar daar vind ik het assortiment echt nette kleding te beperkt...
Alvast bedankt!
Er zijn wel wat webshops, maar de keuze is daar vrij beperkt en ik zie daar weinig pantalon/colbert combo's... je moet het daar zelf maar bij elkaar zoeken.. in een winkel vind ik dat niet zo'n probleem, maar in een webshop vind ik dat best lastig.. en daarbij, ik wil gewoon passen voor een dergelijke aankoop doe...
Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Tall People in Alkmaar? is daar een beetje een uitgebreid assortiment?
Ik kom zelf wel eens bij AllAboutEve, maar daar vind ik het assortiment echt nette kleding te beperkt...
Alvast bedankt!
dinsdag 9 juli 2013 om 20:58
Ik was laatst toevallig voor het eerst bij Tall People in Alkmaar. Best leuke dingen. Veel broeken, verschillende losse jasjes en een aantal pakken. Het lijkt er op dat alles wat in de winkel hangt ook online staat.
Als antwoord op je vraag: leuk winkeltje, maar geen heeeel uitgebreid assortiment.
Ben benieuwd waar je slaagt.
Als antwoord op je vraag: leuk winkeltje, maar geen heeeel uitgebreid assortiment.
Ben benieuwd waar je slaagt.
dinsdag 9 juli 2013 om 22:12
Misschien www.longlady.nl Vroeger had ik wel eens pakken van Mexx, ging net, wel mouwen en pijpen maximaal laten uitleggen.