Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:Rifkaa schreef op 08 juli 2013 @ 13:58:

[...]

Insgelijks!

Gaat het een beetje? Nog even doorbijten tot woensdag, dan wordt het tenminste iets minder warm en zonnig. Scheelt toch alweer.

Jawel hoor. Net moest ik naar buiten en dat was een ramp, maar zit nu weer lekker binnen bij mijn topventilator! Drie weken geleden een nieuwe gekocht, daar ben ik echt bij mee.

En met jou?
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juli 2013 @ 17:14:

Toch moet je toegeven dat het hier gisteren harder liep dan nu .

Hoe is het met je man Mientje?Het gaat, hij is benauwd.. Maar overal is airco: in de auto, op het werk en zo, dus dat scheelt enorm. Ik leef ook van airco tot airco en dat gaat ook goed. Thanx!
Oh horror, wat heb ik weer een heerlijke horrordag vandaag.
Heerlijk weer en nu lekker hache met rijst eten
Ik moest helaas werken (de horror) en nu mag ik m'n opgewarmde chinees (het eten, niet een individu) lekker op het terras gaan verorberen. Ik vind het verschrikkelijk.
quote:mientjelater schreef op 08 juli 2013 @ 18:05:

[...]

Het gaat, hij is benauwd.. Maar overal is airco: in de auto, op het werk en zo, dus dat scheelt enorm. Ik leef ook van airco tot airco en dat gaat ook goed. Thanx!Ik ben blij dat jullie je daar mee kunnen redden.
Ik was te druk met een heerlijke dag te hebben in de apenheul
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:mayhem schreef op 08 juli 2013 @ 17:50:

[...]

Jawel hoor. Net moest ik naar buiten en dat was een ramp, maar zit nu weer lekker binnen bij mijn topventilator! Drie weken geleden een nieuwe gekocht, daar ben ik echt bij mee.

En met jou?

Goeie koop dus, die ventilator! Zo ben ik nog steeds zo blij met mijn nieuwe auto met airco. Wat een verademing, had ik veel eerder moeten doen!

Ach, zo komen we de zomer wel door. Nog een paar maandjes en onze favoriete tijd breekt weer aan!
quote:Rifkaa schreef op 08 juli 2013 @ 20:35:

[...]

Goeie koop dus, die ventilator! Zo ben ik nog steeds zo blij met mijn nieuwe auto met airco. Wat een verademing, had ik veel eerder moeten doen!

Ach, zo komen we de zomer wel door. Nog een paar maandjes en onze favoriete tijd breekt weer aan!

Fijn dat je auto nog steeds zo goed bevalt

En straks proosten we weer samen op de herfst!
quote:mayhem schreef op 08 juli 2013 @ 20:36:

[...]

Fijn dat je auto nog steeds zo goed bevalt

En straks proosten we weer samen op de herfst!

Ik ben al aan het aftellen!

Nog 76 dagen en 2 uren tot de (astronomische) herfst.
Ik tel met je mee Rifkaa

Heb het ingaan van de wintertijd en de kortste dag van het jaar in mijn agenda gemarkeerd (alleen spijtig dat de dagen daarna weer langer worden )

Maar laat eerst die heerlijke mooie herfst maar eens komen!
quote:ThunderassMan, 4 uur geleden

Ik moest helaas werken (de horror) en nu mag ik m'n opgewarmde chinees (het eten, niet een individu) lekker op het terras gaan verorberen. Ik vind het verschrikkelijk.

Gruwelijk.

Ik kom net uit de jacuzzi gestapt. Doffe ellende, zo'n zomeravond dat het ding eindelijk bruikbaar is. En al die kinderen die zoveel plezier hebben met het zwembad, afgrijselijk. Hoop dat het snel weer voorbij is. Moet niet kunnen dit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 juli 2013 @ 22:46:

[...]

Gruwelijk.

Ik kom net uit de jacuzzi gestapt. Doffe ellende, zo'n zomeravond dat het ding eindelijk bruikbaar is. En al die kinderen die zoveel plezier hebben met het zwembad, afgrijselijk. Hoop dat het snel weer voorbij is. Moet niet kunnen dit.

Méid, hoe houdt je het vol. Sterkte ermee.

Ik heb nu 3 hele dagen vrij. Verschrikkelijk, al die vrije tijd met dit weer.
Nou het is voorbij hoor dat horrorweer
In het noorden overheerst de bewolking, ik stel voor dat de zonaanbidders richting zuiden verkassen en de zomerhaters hier naar het noorden komen!
Ik ben ook erg benauwd als het te vochtig is, astma. Maar het was toch heerlijk weer! Ik heb trouwens gewoon voor de echt slechte dagen een mobiele airco in huis. Niet zozeer om de temperatuur maar het klimaat word zoveel beter omdat het vocht er ook uitgehaald word. Zo duur zijn die niet. Zo jammer dat het vandaag weer grijzig is (hier dan) Ik houd van de zon, zelfs als ik binnen zit met airco aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven