Mode & Beauty alle pijlers

Arganolie

11-07-2013 14:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heeft iemand ervaring met arganolie? Iemand die ik ken heeft ergens op een marktje een flesje gekocht in de vorm van bodylotion, en daar word je super bruin mee.

Vraag me af of dit met olie ook kan. En het is goed voor je haren toch, en voor striemen en zachte huid etc?

Ik hoor het graag.
Het is nooit goed om met olie te smeren. Als de zon heel heet is, dan kan olie te heet worden en voor problemen zorgen.

Insmeren met een hoge factor is het best.

Gevallen van huidkanker komen steeds vaker voor. Ik denk dat het belangrijker is om daar rekening mee te houden.
Voor je huid in de zon.. nee, dat zou ik lekker laten liggen.

Voor je haar is het een godswonder. Probeerde uit wanhoop shampoo en cremespoeling met arganolie. Hemels spul, mn haar is zijdezacht.
Zonnen met een factor en die arganolie lekker smeren ná het zonnen.
quote:Koettie schreef op 11 juli 2013 @ 14:24:

Voor je huid in de zon.. nee, dat zou ik lekker laten liggen.

Voor je haar is het een godswonder. Probeerde uit wanhoop shampoo en cremespoeling met arganolie. Hemels spul, mn haar is zijdezacht.

Ik heb droog en pluizig haar. Daar is het dus goed voor?

Hoe gebruik je het... gewoon op droog haar?

Heb je een link naar een webshop?
Arganolie is ook heel goed voor je haar,
Gewoon andrelon shampoo met arganolie. Wil nog wel een potje halen ergens maar ben het nog niet tegengekomen.
Ik gebruik dagelijks arganolie voor m'n huid, haar en nagels. Twee jaar geleden mee begonnen. Na een tip van een vriendin, die arganolie verkoopt. Ik heb kort na het gebruiken van arganolie, al m'n dure cremetjes weggegooid en geen spijt van gehad. Krijg veel complimenten over m'n huid, dit terwijl ik veertiger ben.

Goede arganolie is best kostbaar, maar verdient zichzelf terug als je geen dure cremetjes meer koopt. En pas op voor namaak arganolie. Goede arganolie zit altijd in een donkere fles.

Wil je een goed verkoopadresje dan moet je me ff een privebericht sturen. Groetjes
quote:happyhousewife schreef op donderdag 11 juli 2013 16:20 Ik gebruik dagelijks arganolie voor m'n huid, haar en nagels. Twee jaar geleden mee begonnen. Na een tip van een vriendin, die arganolie verkoopt. Ik heb kort na het gebruiken van arganolie, al m'n dure cremetjes weggegooid en geen spijt van gehad. Krijg veel complimenten over m'n huid, dit terwijl ik veertiger ben.

Goede arganolie is best kostbaar, maar verdient zichzelf terug als je geen dure cremetjes meer koopt. En pas op voor namaak arganolie. Goede arganolie zit altijd in een donkere fles.

Wil je een goed verkoopadresje dan moet je me ff een privebericht sturen. Groetjes

Wil je mij een bericht sturen?

bergje65@hotmail.com

Thanks
Happyhousewife, ik wil ook graag jouw adresje voor goede arganolie. Ik koop hem nu online en ben heel blij met de werking. Het doet wonderen voor mijn haar. Maar de fles is gewoon doorzichtig, niet donker. Wel 100% pure arganolie staat er op. Maar ben toch benieuwd naar die jij gebruikt. Email kerplunk22 apenstaartje gmail punt com.
quote:Kerplunk schreef op vrijdag 12 juli 2013 00:28 Happyhousewife, ik wil ook graag jouw adresje voor goede arganolie. Ik koop hem nu online en ben heel blij met de werking. Het doet wonderen voor mijn haar. Maar de fles is gewoon doorzichtig, niet donker. Wel 100% pure arganolie staat er op. Maar ben toch benieuwd naar die jij gebruikt. Email kerplunk22 apenstaartje gmail punt com.Hoe gebruik je die olie? Voor het wassen laten intrekken? Of tussendoor op droog haar?
Nee na het wassen op handdoekdroog haar een paar druppels tussen mijn handen warm laten worden en dan door mijn haar verdelen, vooral in lengte en punten (schouderlang haar). Niet te veel gebruiken anders wordt het vet. Ik heb pluizig krullend haar en dit werkt heel goed.
Wat voor mij trouwens goed werkt vóór het wassen is één keer per week een haarmasker van pure kokosolie, die is eigenlijk bedoeld om eten in te bakken maar is erg fijn voor je haar. Te koop bij De Tuinen. Vóór het wassen een uur laten intrekken en dan gewoon uitwassen.
Ik had bij de bigbazar ook argan oil producten gezien.
Ik heb de olie ondertussen gekocht. Bij de tuinen. Een donker flesje pure olie (het ruikt niet lekker) met een pipetje.

Een paar dagen gebruikt en het is super. Mn pluizige haar is zachter en het krult mooier. Het is niet meer dof en droog. Ik gebruik het voor het wassen, maar ook een paar druppeltjes in de punten overdag.

Mijn haar wordt er niet vettig of zwaar van. Ik heb het gisteravond ook op mn gezicht gedaan.... heerlijk!
Ik ken die olie niet maar toevallig zag ik het bij de reclame. Geen idee of dit een goeie is of niet maar tien euro valt mee?

http://www.groupdeal.nl/9 ... nzend-haar.html?src=TMGHD
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Kerplunk schreef op 12 juli 2013 @ 00:28:

Happyhousewife, ik wil ook graag jouw adresje voor goede arganolie. Ik koop hem nu online en ben heel blij met de werking. Het doet wonderen voor mijn haar. Maar de fles is gewoon doorzichtig, niet donker. Wel 100% pure arganolie staat er op. Maar ben toch benieuwd naar die jij gebruikt. Email kerplunk22 apenstaartje gmail punt com.

Ik heb ook gewoon arganolie in een doorzichtig flesje, en volgens mij is het wel de goede..

Maar heb je toch een bericht gestuurd happyhousewife
En hoe weten we of dit echte arganoil is?
Waarom is arganolie alleen 'echt' als het in een donker flesje zit? Ik heb nu de arganolie van dr. organic. Zowel het flesje speciaal voor je haar, want daar zitten nog extra toevoegingen (voor als je een stijltang gebruikt) in en 1 flesje helemaal puur. Ook de shampoo en conditioner heb ik er van.

Ik hoorde het de laatste tijd zo vaak voorbij komen dat het goed zou zijn voor huid en haar dat ik het ook eens wilde proberen.

Nou, het werkt dus echt! Mijn haar is heerlijk zacht.
Ben ook een Arganolie gebruikster sinds een paar jaar. Voor het haar heb ik het nog niet veel gebruikt, wel voor de huid. Het is erg goed spul en zeer zuinig in gebruik.
Ik snap niet hoe ze dat doen. Overal Arganolie. Hoeveel bomen zijn er om dit te produceren. Word toch in Marokko geproduceerd.
Ja wordt in marokko geproduceerd.

Maar ook daar word je veelal vern**** waar je bij staat.

Veel zogenaamde arganoil wordt vermengd met n andere olie.

Koudgeperste arganoil moet je hebben dacht ik.
[…]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2013 21:08
Reden: spam
% gewijzigd
divinevitalityy.wordpress.com
Ik heb vandaag bij de kruidvat argan olie van andrelon voor me haar gekocht! Ik ben erg benieuwd !

Ik heb ook krullen en het is meestal ook wel droog en pluizig..

Hebben jullie nog goede tips?
Arganolie werkt super voor haar, nagels en gezicht. Pure arganolie heeft alleen een niet zo lekkere geur, gelukkig zijn er ook varianten met een lekkertje geurtje toegevoegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven