ROC Gelderland
zondag 14 juli 2013 om 09:16
Yes!!!!! Zo ontzettend blij ben ik met de opleidingsplaats voor de BBL-opleiding Verzorgende IG. Afgelopen vrijdagavond kreeg ik te horen dat ze verder willen met me. Dat is nog eens leuk het weekend in gaan. Nu is het van belang dat ik een school ga uitkiezen. Ik woon in Arnhem. De Teamleider vertelde mij dat ze goede ervaringen hebben met de school in Doetinchem (die heeft helaas geen plek meer) en Deventer (die zit net te ver weg). Uiteraard wil ik voor een school kiezen met goede begeleiding. Heeft iemand ervaring met scholen in de regio Arnhem en deze opleiding?
zondag 14 juli 2013 om 09:32
Met de auto is het 40 minuten. Dan ben ik er sneller. Maar mijn voorkeur gaat uit naar een school dichter bij als deze ook goed aangeschreven staat. Ik moet al reizen voor mijn werk wat ik helemaal niet erg vindt. Maar ben nu even alle mogelijkheden aan het bekijken om de school dichter bij huis te vinden zodat ik die ene dag op de reiskosten kan besparen.
donderdag 18 juli 2013 om 22:31
Eh... Waarom ga je dan niet naar Rijn IJssel in Arnhem zelf? Of ROC A12 (Ede/Veenendaal/Velp) Of evt. Zutphen/Apeldoorn (www.aventus.nl)?