Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!
dinsdag 20 mei 2008 om 20:56
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .
Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
donderdag 5 juni 2008 om 11:23
Lieselotje, heb net mijn huisarts gebeld en de assistente zou navragen of ik een verwijzing nodig heb voor de verloskundige. Vond het wel een beetje een dozig meisje, geen felicitatie en ik moest morgen maar weer bellen of ik een verwijzing nodig heb. Dan pak ik mijn werk toch heel anders aan. Sommige lijken er echt alleen maar te zitten, omdat je er voor betaald wordt haha.
37 weken zwanger!

donderdag 5 juni 2008 om 11:26
jaaa dat boek is inderdaad leuk!
Ik las nou laatst weer over een boek:
Dochters! van G. Janssen
Die ga ik bestellen bij Bol.com en ik ben van 3 tot 14 juli in Nederland, dus dan kan ik lekker gaan lezen
Ik mis de NL boeken dus ik ga weer terug met een hele tas vol hoop ik.
nou ga ik ff buiten liggen want het is lekker zonnig!
Tot later!
Ik las nou laatst weer over een boek:
Dochters! van G. Janssen
Die ga ik bestellen bij Bol.com en ik ben van 3 tot 14 juli in Nederland, dus dan kan ik lekker gaan lezen

Ik mis de NL boeken dus ik ga weer terug met een hele tas vol hoop ik.
nou ga ik ff buiten liggen want het is lekker zonnig!
Tot later!
donderdag 5 juni 2008 om 11:27

donderdag 5 juni 2008 om 11:29
hahaha ik herken dat wel Fennah, toen ik zwanger was ben ik ook vol ongeloof naar de huisarts gegaan en daar zat ik ook zo van: ja nou eh... ik denk dat ik zwanger ben....
Zei die huistarts, nou dan moet je maar een verwijsbrioefje voor het ziekenhuis.. zoiets. Ook lekker droog. Was inderdaad niet echt feestelijk maar ik was er toen zelf ook nogal van geschrokken ( was niet geheel de bedoelign namelijk)
Mocht ik nu zwanger zijn denk ik dat ik echt wel leuk dat eerste rompertje ga kopen haha. Das mijn grootste frustratie, dat mn schoonmoeder toen gelijk de stad inrende en met een hele tas babyspullen terugkwam. hahaha, na goed, ik zal deze ronde nog mn best doen maar volgens de kalender ben ik al te laat, heel fijn.
Zei die huistarts, nou dan moet je maar een verwijsbrioefje voor het ziekenhuis.. zoiets. Ook lekker droog. Was inderdaad niet echt feestelijk maar ik was er toen zelf ook nogal van geschrokken ( was niet geheel de bedoelign namelijk)
Mocht ik nu zwanger zijn denk ik dat ik echt wel leuk dat eerste rompertje ga kopen haha. Das mijn grootste frustratie, dat mn schoonmoeder toen gelijk de stad inrende en met een hele tas babyspullen terugkwam. hahaha, na goed, ik zal deze ronde nog mn best doen maar volgens de kalender ben ik al te laat, heel fijn.

donderdag 5 juni 2008 om 14:07
Boepie, wat lief dat je meteen het schema hebt aangepast. Ik hoop dat jij, als TO, ook heel snel zwanger mag zijn!
Ga eens ff in het schema spieken wie de volgende is met haar NOD...
Schrijvertje, je hebt nog alles kan he, zolang je nog niet ongesteld bent geworden! Ga alvast ook duimen voor Athena en Getrouwdejuf (schrijft ze nog mee?)!!
Moest wel ff lachen om jullie tekst... die rode knots van de Viva. Tja, als je lid wordt hoef je 'm zelf niet meer aan te schaffen he, Lieselotje en Lente
Ga eens ff in het schema spieken wie de volgende is met haar NOD...
Schrijvertje, je hebt nog alles kan he, zolang je nog niet ongesteld bent geworden! Ga alvast ook duimen voor Athena en Getrouwdejuf (schrijft ze nog mee?)!!
Moest wel ff lachen om jullie tekst... die rode knots van de Viva. Tja, als je lid wordt hoef je 'm zelf niet meer aan te schaffen he, Lieselotje en Lente

37 weken zwanger!
donderdag 5 juni 2008 om 14:44
He Fennah, het was toch jou moeder die zo lauw reageerde op het nieuws dat je met kinderen wilde beginnen? En dat terwijl je stiekum toen wellicht al zwanger was!
He Lieselotje, misschien moesten die zaadjes van je vent juist niet hard zwemmen. Want dan komen we wellicht nu pas bij hun partner aan
NOD's per week (incl maand waarin begonnen)
(ik hou dus stiekum mn eigen excel bij, zodat ik steeds kan sorteren op een categorie; leeftijd, maand begonnen, nod, alfabetische volgorde..... l excel)
Getr.juf June 3
Schrijvertje June 4
Atheena June 8
Marmira June 11
Lipa26 June 11
Drew June 12
Woesel June 13
Vliet June 15
Boepie June 16
Lieselotje June 17
Cuore June 19
Lente June 19
Estherz June 27
gggbr**llkrr , waarom is er geen tab of spatie opmaak hiero!
We hebben dus vanaf de 11e praktisch elke dag een NOD! Zou was wezen als het elke dag een zwangere erbij was
He Lieselotje, misschien moesten die zaadjes van je vent juist niet hard zwemmen. Want dan komen we wellicht nu pas bij hun partner aan
NOD's per week (incl maand waarin begonnen)
(ik hou dus stiekum mn eigen excel bij, zodat ik steeds kan sorteren op een categorie; leeftijd, maand begonnen, nod, alfabetische volgorde..... l excel)
Getr.juf June 3
Schrijvertje June 4
Atheena June 8
Marmira June 11
Lipa26 June 11
Drew June 12
Woesel June 13
Vliet June 15
Boepie June 16
Lieselotje June 17
Cuore June 19
Lente June 19
Estherz June 27
gggbr**llkrr , waarom is er geen tab of spatie opmaak hiero!
We hebben dus vanaf de 11e praktisch elke dag een NOD! Zou was wezen als het elke dag een zwangere erbij was
donderdag 5 juni 2008 om 14:51
Woesel, houdt een heel schema bij Grappig hoor jij dat zo'n controlefreak bent haha. Hou trouwens ook wel van die schema's, is zo makkelijk om dan precies te kunnen wie de volgende is met een NOD.
Het was inderdaad mijn moeder die zo lauw reageerde, dus nu krijgt ze het ook terug hoor... ik hou het lekker voor me tegenover haar. Normaal gesproken zou ik het zsm tegen haar vertellen, maar heb geen zin in weer een teleurstelling, dus vette pech voor haar. Ik vertel het pas over een tijdje, als iedereen bij mekaar is voor een bbq ofzo. Of het moet tegen die tijd niet meer te verbergen zijn, maar dat verwacht ik niet.
Lieselotje, oh je maakte maar een grapje vwb die rode knots
Nou ja, waarom niet toch. 4 weken is lang hoor haha.
Ik heb het nog tegen niemand verteld hoor. Heb wel met mijn vriend afgesproken dat we het dit weekend alleen tegen zijn ouders vertellen. Zij roken nogal veel en dan kan daar rekening mee gehouden worden, kan ze moeilijk vanuit de tuin spreken als zij in de woonkamer zitten, valt niet op he
Maar ze moeten zeker hun mond houden en dan zien we wel hoelang we het voor de rest verborgen houden. Weet dat zij ontzettend enthousiast zullen reageren in tegenstelling tot mijn familie.
Heb net wel de verloskundige informatie even gebeld. Ze vond het ook moeilijk om te bepalen hoe ver ik nu dan ben. Ze wilde eigenlijk volgende week al een afspraak maken voor een echo, maar dat vind ik wat vroeg. Dus heb nu een afspraak voor 23 juni.
Het was inderdaad mijn moeder die zo lauw reageerde, dus nu krijgt ze het ook terug hoor... ik hou het lekker voor me tegenover haar. Normaal gesproken zou ik het zsm tegen haar vertellen, maar heb geen zin in weer een teleurstelling, dus vette pech voor haar. Ik vertel het pas over een tijdje, als iedereen bij mekaar is voor een bbq ofzo. Of het moet tegen die tijd niet meer te verbergen zijn, maar dat verwacht ik niet.
Lieselotje, oh je maakte maar een grapje vwb die rode knots

Nou ja, waarom niet toch. 4 weken is lang hoor haha.
Ik heb het nog tegen niemand verteld hoor. Heb wel met mijn vriend afgesproken dat we het dit weekend alleen tegen zijn ouders vertellen. Zij roken nogal veel en dan kan daar rekening mee gehouden worden, kan ze moeilijk vanuit de tuin spreken als zij in de woonkamer zitten, valt niet op he

Heb net wel de verloskundige informatie even gebeld. Ze vond het ook moeilijk om te bepalen hoe ver ik nu dan ben. Ze wilde eigenlijk volgende week al een afspraak maken voor een echo, maar dat vind ik wat vroeg. Dus heb nu een afspraak voor 23 juni.
37 weken zwanger!
donderdag 5 juni 2008 om 14:55
huh? jij vind het wat vroeg voor een echo? je krijgt ze toch vergoed? ik zou het gewoon doen en als ze dan niets kunnen zien, dan moet ik er later nog een...erg hoor Toffifee bleek ook nog een stuk minder lang zwanger, maar kan toch t hartje horen...
En euh, ik loerde niet in mijn onderbroek hoor. alleen soms moet je per ongeluk naar de wc en dan veegt t toch wel erg soepel. en dan denk je "huh"
En euh, ik loerde niet in mijn onderbroek hoor. alleen soms moet je per ongeluk naar de wc en dan veegt t toch wel erg soepel. en dan denk je "huh"
donderdag 5 juni 2008 om 14:57
Ik heb me op de menstruatiekalender gestort!!!
Ik heb te weinig zaad tot me genomen???!!! Nou vraag ik je!!!! Volgens mij komt dat omdat ik voor de zaadlozing mijn orgasme heb. Tja... kan ik toch ook niks aan doen!
Maar mocht het lukken ben ik 24 februari uitgerekend en krijg ook ik een meisje Lente hahahahaha
Ik heb te weinig zaad tot me genomen???!!! Nou vraag ik je!!!! Volgens mij komt dat omdat ik voor de zaadlozing mijn orgasme heb. Tja... kan ik toch ook niks aan doen!
Maar mocht het lukken ben ik 24 februari uitgerekend en krijg ook ik een meisje Lente hahahahaha
donderdag 5 juni 2008 om 15:02
Woesel, ben ook erg nuchter haha, maar ga er gewoon vanuit dat ik dan voor niks kom, omdat ze nog niks kunnen zien. Zie alleen dat ik de afspraak moet verzetten qua tijd of qua dag, mijn vriend is dan net op zijn werk en wil niet alleen gaan.
Lieselotje, hoe kan dat dan? Klopt die kalender wel dan? En hoe kan je nou berekenen of je wel genoeg 'zaad tot je hebt genomen'?
Lieselotje, hoe kan dat dan? Klopt die kalender wel dan? En hoe kan je nou berekenen of je wel genoeg 'zaad tot je hebt genomen'?
37 weken zwanger!
donderdag 5 juni 2008 om 15:02
Als ze een echo aanbieden dan zou ik die ook met beide handen aanpakken hoor! Dan heb je tenminste zekerheid.
Die rode knots...tja...ik vind hem er niet zo smakelijk uitzien maar dat is mijn mening.
Woesel: ik heb je hyves gezien hoor! Leuk joh.
En jullie zijn allemaal zo slank...jemig...ik probeer er nog even 4 kilo af te krijgen voor mijn zomervakantie maar dat lukt niet al te best.
Die rode knots...tja...ik vind hem er niet zo smakelijk uitzien maar dat is mijn mening.
Woesel: ik heb je hyves gezien hoor! Leuk joh.
En jullie zijn allemaal zo slank...jemig...ik probeer er nog even 4 kilo af te krijgen voor mijn zomervakantie maar dat lukt niet al te best.
donderdag 5 juni 2008 om 15:12
Heb net de afspraak verzet en het wordt nu de 30e. Baal wel een beetje dat het nog langer duurt, maar ze kunnen iedere keer alleen op de dagen dat ik moet werken en anders is mijn vriend weer aan het werk. Lijkt me niet leuk als hij niet mee kan. Maar ja, wel grotere kans dat ze dan iets kunnen zien.
37 weken zwanger!
donderdag 5 juni 2008 om 15:12