Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
B.I.T.C.H.

Er staat onder: Babe In Total Controll of Herself

Niet echt toepasselijk.....aangezien ik mezelf echt niet altijd onder controle heb....

Nu heb jij mij ook weer gerustgesteld hoor Woesel....geen steken betekent dus niks....mooi dan !

Ach, ik moet gewoon niet zo hysterisch doen.......heb heus wel een ei....vroeg of laat....

Jij hebt nu dus wel een duidelijk spoor lieselotje? Ikke niet hoor....niks meer te bekennen.....

Het voelt wel steeds zo.....maar als ik dan kijk....noppes !
Woesel: Ik heb nog geen idee of het hcg al gedaalt is. Dat hoor ik denk ik morgen of volgende week. Ik hoop het zó! En ik had ook geen slakkensporen hoor! Wel 2 weken per cyclus ovulatiepijn wat voor mij echt creperen bekend dus of dat nou zo fijn is. Je ei voelen...

Lieselotje: hahahahaha, jullie zijn wel fanatiek zeg
Euh.... heb je al inwendig onderzocht??? Lijkt nl. wel een soort van glijbaan...... :(

Of zal het euh.... van gisteravond zijn?
En inderdaad is hij precies terug voor mijn volgende ei! Dat is dan toch wel weer fijn. Vier weken geen sex en dan komt tie terug en mag tie inhalen in een paar dagen hahahahah

Gaat het eenbeetje met je Aruba?
Neuh....niet gedaan nog....kweet ook nog niet of ik dat ga doen hoor....

Glijbaan.....?Ja kan ook wel van gisteren zijn, heb ik ook vaak wel een beetje....nu eigenlijk weer niet....heb alles opgeslorbt...hahhaaha
Zouden ze op al die andere topics ook zo alles in detail beschrijven?
Denk het niet....lees eigenlijk nooit mee met andere topics...

Heb hier mijn handen al vol aan.

Soms hé....als ik het dan zo teruglees...dan denk ik weleens....sjonge...tis echt maar goed dat ik hier anoniem zit (hoop ik althans)

Denk dat als lief weet dat ik dit allemaal publiceer dat hij mij ook voor gek verklaart.....

Heb Fennah ook alweer effe niet gezien....druk aan het werk denk ik....
Haha...tis maar goed dat de mannen niet meelezen inderdaad! Die hebben na al die woorden hier gelijk geen zin meer!

Hier geen slakkenspoor, steken of wat dan ook tijdens mijn eierweek. En nu heb ik ook nog steeds nergens last van...toch wel gek omdat mijn ei best al eens ingenesteld zou kunnen zijn. Dat moet dan vandaag of donderdag gebeuren. Ben toch wel erg benieuwd.

Volgens de ovulatiekalender kan je de dag voor de NOD al testen, maar dat ga ik niet doen hoor. Dan zal je zien dat je test en de dag erna gewoon ongesteld wordt...kan je dus beter afwachten tot je echt overtijd bent.

Nou de dames van "die grote" gaan vanavond dus weer tekeer. Zin of geen zin, jullie willen zaad!

Schrijvertje: ben je erg teleurgesteld? Of had je er toch ook een beetje op gerekend dat de test negatief kon zijn?

En jep...mijn wekker gaat elke dag om 5.40 uur, erg he?

Tot later en succes vanavond meiden!

Even snel een berichtje van op het werk..

Lente, ook mijn vriend had vorige week enge bezoekers in ons voortuintje. Hij heeft er zelfs ruzie mee gekregen. Ze wilden oude zink van de dakgoot meenemen die gasten, maar ze hadden niet op de aanwezigheid van mijn vriend gerekend. Sindsdien ben ik ook niet meer zo op mijn gemak.

Cuore, ik had het de eerste maand enorm die prestatiedrang en ook mijn vriend. Remember die andere topic. Ik herinner me dat we 's middags wat hadden gevreeën en toen is hij niet in mij klaargekomen (zonder van het zaad, ik weet het), die avond hadden we het dan opnieuw geprobeerd maar was hij niet kunnen klaarkomen en 's morgen (de dag van mijn eisprong vermoed ik) lukte het amper enkele minuten voor hij helemaal slap ging en toen begon hij in mijn armen te huilen. Toen hebben we besloten dat het genoeg was geweest voor die week. Er komt een enorme rust opduiken eenmaal die eisprong voorbij is, zo ervaar ik het toch. En het is echt wel vervelend als je echt geen zin hebt om te vrijen maar het noodgedwongen toch moet doen. Deze maand ging het veel beter. Die druk is verdwenen, we zien het wel maar ik hou het toch wel goed in de gaten als ik mijn eisprong heb hoor. Mijn vriend heeft trouwens altijd zin, dat is gemakkelijk. Denk trouwens dat om de twee à drie dagen echt wel voldoende is maar dat kan ook nog veel zijn in stresserende of drukke periodes.

Dat slakkenspoor dat heb ik soms maar niet tijdens mijn eisprong. Ik blijf vertrouwen op mijn temperatuur, eenmaal die 36,9 is om 8u s morgens dan ga ik ervan uit dat mijn eisprong voorbij is.

En ik las hier dat mijn berekening wel eens niet zou kunnen kloppen. 14 dagen vóór de eerste dag van de maandstonden is natuurlijk iets anders dan 14 dagen na de eerste dag. Vorige maand had ik wel een cyclus van perfect 28 dagen denk ik. Ik dacht ooit te hebben gelezen dat tussen de eerste dag van je maandstonden perfect 14 dagen zit tot je eisprong en daarna tussen de 11 en 16 dagen voor je opnieuw ongesteld wordt. Of is het omgekeerd. Misschien straks nog 's internet afschuimen.

Vorige maand voelde ik ook vanalles, was er bijna 100% zeker van dat ik zwanger was maar noppes. Nu voel ik niets, echt niets. Beetje prikkelbaar (zoals gewoonlijk:PMS), wel nog steeds een beetje pijn links onderaan. NOg steeds mijn darmen, ik weet het eigenlijk niet. Heb mijn voeding wat aangepast en lijk wat van mijn constipatie voorbij te zijn. Heb niet het gevoel zwanger te zijn, heb ook veel stress gehad. Neem te weinig ontspanning en te weinig tijd voor mezelf. Vanavond gaat mijn vriend vieren omdat hij vandaag geheel zelfstandig wordt, afscheid op het werk dus (ja weer op zijn lappen ) en in plaats van me druk te maken ga ik die tijd nu eens goed benutten voor mezelf. Ga eens de Yoga gaan uitproberen in mijn straat en misschien de laatavondvertoning in de cinema meepikken.
Ja het is echt niet leuk als mensen onverwachts voor je neus staan met niet zulke zuivere bedoelingen. Maar goed, ik wil mn leven er niet door laten beheersen. Ik heb er zoooooo'n hekel aan dat mn vriend een bon krijgt omdat ie op een compleet uitgestorven industrieterrein een bon van 90,- heeft gekregen omdat ie niet stopte bij een stop-teken GRMBL!!

Ze stonden dr echt te wachten, en dan denk ik echt, ga es boeven vangen joh, doe eens iets NUTTIGS!

Kan mn dr flink pissig over maken... ok, klaagmodus OFF

Ohnee (~ meteen weer aanzet)

Ik ben net terug van Parijs, mn moeder afgezet. Toen ff Galerie Lafayette ingedoken ( de franse bijenkorf zeg maar) Nix gevonden, nog geen uitverkoop, auto gepakt en wilde weer terug naar huis: KKRRRRGGGGRRRRR

Uitlaat gebroken en op de grond gevallen... ARCH!

Dus... na goed heeel verhaal in notedop, verzekering gebeld, zou mannetje langssturen binnen 45 minuten ( was allang blij) Moest Charlotte plassen, had potje mee in de auto, moest toch ook grote boodschap, kwam oude vent aan, ik schermde C af, C klaar, billen afvegen en snel weer op de grond gezet en de klep weer dicht....met de sleutels in mn auto... boehoehoe het hield niet op.

Na goed, heb uiteindelijk auto gehuurd ( verzekering betaald geloof ik, hoop ik) en nu weer thuis... gelijk met mn moeder ...zucht

Ik zal ook eens mn slakkenspoor checken. Ovutest nog steeds nega en temp nog steeds laag dus ben benieuwd. Ik zou volgens een of andere site morgen mn ei hebben maar daar ga ik niet van uit.

OOoo ff een cola light, trek in na die geitenkaas hihi
Ja, hoor! Weer twee pagina's erbij! Daar gaan we weer

Eerst even bedankt voor jullie medeleven! Hier nog steeds schone veeg, dus ik wacht het nog even af, maar reken erop dat ik "gewoon" ongesteld wordt. Wat een ku*cyclus

Lieselotje, moeilijk he, om het spontaan en effectief tegelijkertijd te houden.... Hoop dat het voor jou dit keer bingo gaat worden!

Oke, hier komt de dummie weer Gemiddeld ben je zeven dagen vruchtbaar?? Hoe komen ze aan die zeven????

Woesel, nee hoor! Ik doe in ieder geval niet alsof. Het voelt redelijk oke allemaal. Misschien stiekem (zonder dat ik er zelf erg in heb) nog hoop dat het nog komt, maar anders volgende maand (ofzo) weer een kans. Baal wel flink van mijn cyclus, maar de teleurstelling viel me heel erg mee! Gelukkig maar

Enneh, met die cyclus bedoelde ik minimaal 14 dagen na OD en exact 14 dagen voor je NOD. Maar goed, maakt niet zoveel uit

Te hoog gemikt!!! Yegh!!!

O en die steken na het rommelen had ik wel hoor!!! Maar dat zegt dus ook niets.....

Atheena fijne vakantie alvast! Spreek je Frans? Ik vind dat echt een super moeilijke taal!!!

Cuore, Londen, wauw!! en een stuk makkelijkere taal daar! Volgens mij heeft dat seksen ook echt wel invloed op je blaas. Ik moest ook zo ongelofelijk nodig. Echt a-romantisch!

Laat het leuk blijven alsjeblieft! Ook om de dag wordt een gewoonte! Probeer van elkaar te genieten!! (sprak de stresskip herself )

Jeetje, Walinde net getrouwd en gewoon ook hup zwanger! Heerlijk zeg! Klinkt ideaal!

Estherz, ja onvoorstelbaar he, hoe een mens zich voor de gek kan houden. Maar 1 ding weet ik echt zeker: ik word gek van mijn neus!!!! Ik rook nooit zaken, of ik rook ze alleen als iemand mij er op wees. Maar nu word ik gek van alle luchtjes om mij heen. Dat blijft toch vreemd.... En die menstruatie die laat ik niet zelf uit blijven hoor, dat denk ik echt niet (ik weet dat het wel kan). ik heb gewoon een rare cyclus. Afwachten dus

Oke, dat slakkenspoor dat kon ik nog hebben. Met je neus erin vond ik al ietsjes dat ik dacht van "nou moet het nou", maar die glijbaan....... a bit to much information for me

Lipa, jeetje wat vroeg zeg!!! Oef, moet er niet aan denken! die van mij gaat zo'n drie kwartier later en daar ben ik dan ook erg vlij mee hoor!

Jij bent ook al weer lekker met je ei bezig, lees ik. Spannend hoor!

Hier valt het met de teleurstelling erg mee!

Drew, even snel een berichtje. Yeah right! Het is bijna een boekwerk

Jazzes eng hoor, al die ongewenste gasten overal!!!

Moeilijk he, al die kwaaltjes die er zijn of juist niet zijn. Ik wens je in ieder geval een heerlijke ontspannen avond toe!!!

Lente, oef bekeuringen, dat vind ik ook altijd zo zonde geld En helemaal in zo'n situatie! Ben niet snel agressief, maar op zo'n moment kan ik zo'n agent wel door het autoraampje heen trekken!!!!

Wat een ellendige dag zo zeg! Het is net een one-man(ehm woman)-soap!!! Hoop dat dit het dan ook wel is voor vandaag!!! Sterkte!

Goed, heb vandaag een rare dag gehad op het werk maar laat ik daar gezien bescherming van mijn privacy maar niet over uitwijden. (sorry). Wij gaan zo leker frietjes halen met veeeeel pindasaus! Ben gek op pindasaus!!!

Fijne avond allemaal!
Hey meiden,

Vandaag helaas veels te druk om mijn werk geweest, om in mijn pauze even te kunnen bijlezen en posten.

Wat is er weer veel geschreven.

Allereerst Schrijvertje, toch wel balen hoor dat je een negatieve test had! Dan heeft al mijn geduim dus helaas niks geholpen. Ik wil zelf echt niet meer testen voor een werkdag, ook al verwacht je het, onderweg in je auto ben je toch iets (understatement) minder vrolijk. Nog steeds last van je een slakkenspoor... uit je neus?

Lente, wat eng zeg die man in je tuin. Ik ben echt bang voor inbrekers, zeker als ik alleen thuis zou zijn. Maar hoezo is dat normaal in jullie omgeving? Creepy hoor, morgen meteen een alarm kopen, dan kan jij weer rustig slapen. En wat een pechdag zeg, volgens mij is zo'n beetje alles wel fout gegaan he. Vooral dat je autodeur net dichtvalt... aarggh!

Cuore, die arme vent van jou krijgt geen nachtrust meer joh haha. Om de dag schijnt echt het beste te zijn. Als je het elke dag doet, komt dit absoluut niet het zaad ten goede. En heb jij ook weer wat meer rust in je hoofd.

Merk dat nu ik verplicht 3 weken niet mocht vrijen, veel relaxter ben geworden. Morgenochtend nog even voor het idee testen en dan meteen een pilletje om mijn menstruatie op gang te helpen. Heb al bij iemand gelezen dat ze na 1 pil al haar menstruatie had, dus ik hoop dat het bij mij ook snel werkt.

Lipa, wat moet jij vroeg opstaan zeg! Ik doe het je niet na hoor. Hoeveel dagen per week werk je? Neem aan dat jij ook gewoon om 8.00 uur moet beginnen, werk je dan zo ver van je woonplaats af. Ik doe er een halfuur over met de auto.

Heb vandaag echt lopen kloten met de benzinedop! Auto heb ik pas sindskort en kreeg die dop met geen mogelijkheid eraf en ik moest echt heel nodig tanken, anders kwam ik niet meer thuis. Man gevraagd die naast me stond, heb maar gezegd dat ik het niet mijn eigen auto was. Klaar met tanken, gvd, krijg die dop er niet weer op, na 5 minuten kloten andere man gevraagd... ga morgen even oefenen in de straat hahah. Dit wil ik niet nog een keer meemaken, voelde me echt blond
37 weken zwanger!
He Fennah,

Ja het is bijna niet meer bij te houden he?!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo veel last gehad heb van de negatieve test hoor! Heb er in de auto eigenlijk al niet meer aan gedacht. Had er dus voldoende rekening mee gehouden. Heb wel nog steeds last van hier en daar een slakkenspoortje, maar helaas nog steeds vanuit de verkeerde lichaamsopening

Ik hoop voor je dat de pil die je morgen gaat nemen snel werkt!!

Doeg!
Jaja...5 dagen in de week om 5.40 uur opstaan. Vandaar dat ik altijd voor 22 uur in bed lig. Ik doe er een uur over om op het werk te komen en ik begin al om 7.30 uur zodat ik al om 15.30 naar huis kan. Ben dus altijd weer voor 17 uur thuis, dat is wel lekker.

Maarja...met een baby moet ik dus NOG vroeger opstaan...hoe ga ik dat ooit doen???!!!

Succes met je pil morgen, hoop dat het meteen op gang komt.
Ehm. Nog een dummie vraag Ik hoor van alles over die baarmoedermond, maar zijn je vingers wel lang genoeg om die baarmoedermond te voelen? (snap dat een verloskundige dat voelt, maar die hoek is misschien net even iets gunstiger???? Ik heb geen idee of ik dat wel herken hoor. Zal wel weer enorm blond overkomen, maar ja ik heb er nou eenmaal niet zo veel verstand van!

He lipa, vroeg thuis is dan natuurlijk wel weer reuze fijn he!
Schrijvertje, je baarmoedermond is wel met je vingers te voelen, weet niet zo goed op welke manier je er het beste bijkomt. Maar dat is gewoon een soort kuiltje, zo schijnt het te voelen met je vingers dan he. Alleen wat ben je ermee van plan? hahah Vind jouw vragen trouwens echt niet blond hoor, ik weet toevallig veel op medisch gebied, maar in jouw vakgebied ben ik weer een dummie.

Lipa, pfff meid wat een tijden! Wel fijn natuurlijk dat je eerder weg kunt, maar zo vroeg... ik zou dat niet trekken lichamelijk. Mag officieel maar 20 uur per week werken en sinds ik een hondje heb, hou ik me hier ook aan. Maar zo vroeg opstaan, dat trok ik al niet toen ik heel gezond was. Doe het je niet na! En kan me voorstellen dat je je al bedenkt hoe je dat gaat oplossen als je een baby hebt. Heb ik zelf ook nog geen idee van. Hoop dat ons kind die 2 dagen per week 's ochtends naar mijn schoonouders kan, dan haalt mijn vriend hem/haar weer om 16.00 uur op. Maar ik ga me er nog niet echt druk om maken. Oppas e.d. lost zich meestal tegen die tijd wel op.
37 weken zwanger!
He schrijvertje, ik heb ook gelezen dat je in theorie zelf zou moeten kunnen voelen of je baarmoedermond zaadjes klaar is etc. Maar in mijn boek staat dat de verschillen voor een leek nauwelijks te ondescheiden zijn. Ik zou me er dus maar niet aanwagen. Tenzij je natuurlijk geinteresseerd bent in de thuisstudie "praktische biologielessen van de LOI"

Lente, wat een k**te dag zeg! aaarrrggghhhh! Hopelijk maakt je ei het snel goed!

BITCH - In total controle..... Gelukkig heb je wel een beetje zelfkennis, Cuore

Lieselotje, om de afwezigheid van je vent toch nog iets goeds te laten zijn....: Wist je dat er een theorie bestaat dat je lichaam de zaadjes beter benut als je een tijdje geen sex hebt gehad? Heb ik wel eens ergens gelezen.... Dus wieweet, als t deze keer niet lukt, dat het juist door het EK wél lukt. Wat zul je dan van voetbal gaan houden...

Boepie, hoest met je boepies?
he dag meiden,

wat geweldig om jullie forum te vinden, zijn precies alle neuroses waar ik ook al een paar maanden mee rond loop. Sinds ik februari met de pil stopte om precies te zijn! Slakkesporen, ruiken, allerlei boeken kopen, internet afstruinen en deze maand voor t eerst ovulatietest gekocht, maar nee hoor geen ovulatie En al zou ik elke dag van bil willen, het lukt gewoon niet. (stress, laat thuis en vroeg op). Om de dag zou al mooi zijn. Dus bij ons wordt het echt een wonder als het lukt

Anyway, ik ben Zina, op zoek naar 1e kindje en hoop dat jullie het leuk vinden als ik mee schrijf, weet niet of er nog andere fora zijn. En mijn NOD is 25 juni. Cyclus is zo'n 25 dagen. Weet trouwens iemand wanneer je cyclus echt begint. Heb altijd eerst paar dagen smurrie en beetje bloed, pas na ongeveer 2 dagen begint het echt te vloeien. Lekkere details die ik verder volstrekt geheim houd, en al helemaal voor mijn vriend...

groeten! Zina
Goed hoor Woesel, ze voelen nog steeds wat hard aan en ik voel ze de hele dag. Pijn kan ik het niet noemen, maar ze zijn wel erg gevoelig.

@Zina, wat mij betreft ben je welkom hoor. Als de rest er ook zo over dekt zal ik je morgen even in het schema zetten.
Zina welkom

Ik geloof gelezen te hebben dat de eerste dagen bruine smurrie oud bloed is en dat moet bij de vorige maand geteld worden. Eerste dag is de dag waar je ook echt goed begint te bloeden.

Ben daarnet naar Seks and the city gaan kijken. Eigenlijk is de film wel leuk, heb toch wel enkele keren moeten lachen. Ik hou wel van de serie. Mijn vriend is nog niet thuis, zal een leuk feestje zijn en het is twintig voor twaalf. Ik hoop dat ik wat kan slapen straks.

Die veranderingen aan mijn baarmoedermond, die word ik niet gewaar. Heel vreemd maar ik voel precies altijd hetzelfde. Precies een nat neusje van een hondje met een klein gaatje (streepje) er in.
@Boepie, fijn!

@Drew, dank je, dan weet ik het zeker. wist niet of er veel of n beetje bloed moest vloeien.

Weet niet of ik de enige ben, maar pas nu ik bezig ben met zwanger raken begin ik me te interesseren voor alles wat er rond je eierstokken gebeurt. Al die jaren dat ik de pil niet slikte en het condoom scheurde (of zo en wel tig keer, ok ik overdrijf, in paniek de morning after ging halen. Had ergens de indruk opgedaan dat je drie weken van de vier vruchtbaar bent. Dus niet. Echt een domme doos wat dit soort dingen betreft.

En weten jullie je ovulatie te vinden? Heb wel slijm, maar waag me nog niet direct aan temperaturen en die baarmoedermond voel ik nauwelijks. Heb trouwens wel gelezen dat teunisbloemolie zou helpen als je weinig wit slijm hebt.

@ Lente, weet precies heo je je voelt. Was afgelopen maandag te laat voor een belangrijke afspraak, neem heel even snel telefoon op in de auto terwijl ik stil sta voor stoplicht. En ja hoor, 150 euro!!! Ik werd gek, alsof er echt niets beters te doen is dan mij een bon geven voor zoiets. Als ik nou heftig zou rijden en bellen tegelijk. En dan lees je later dat ze hun bonnen moeten inhalen omdat ze er te weinig hebben uitgeschreven wegens de stakingen...

Anyway, iedereen succes met de eitjes enniet te veel stress,

groeten!

Zina
Goedemorgen!

hihi LOI cursus bio is aan mij niet besteed hoor! Kan ik helemaal niets mee! Kwam op dit soort vragen omdat iemand over die wijzigingen sprak vlak voor de evaluatie... ehm.... ovulatie! Vroeg me opeens af of ik em uberhaupt kan vinden, laat staan dat ik dan ook nog verschillen ga ontdekken. Ga ik me dus lekker even niet mee bezig houden!

Zlna, welkom. Lees je al een tijdje mee? Je hebt je ons forum-taalgebruik al aardig waar gemaakt zie ik! Gezellig!

Nu snel douchen!

Fijne dag allemaal!
@zina, ff heel snel voor ik C wegbreng: volgens mij mag je bellen zolang je stilstaat! echt, ook bij het stoplicht. Je moet wel weer neerleggen als je rijdt, dus misschien een idee om bezwaar aan te tekenen?

Ga nu verder in ed verzekeringsshit ( in het frans grmbl) en kijken of het niet goedkoper kan dan 634,-.... dat is mn auto namelijk niet echt waard...

Gezellig, ik schuif vanmiddag wel weer aan!

Oja mn ovulatietest wordt langzaam posi! En die menstruatiekalender vind ik geweldig! Moest er wel ff induiken, tis niet zomaar duidelijk, maar ik moet vandaag en zaterdag aan het 'werk', ik beval dan eind februari en het wordt een meisje haha

bisous a tout!
Goed zo Lieselotje, de neus erin! Je kan in ieder geval zeggen dat je er deze maand alles aan gedaan hebt

Even snel want ik moet de deur uit. Weet niet wie het vroeg, maar ik spreek wel redelijk frans, genoeg om me verstaanbaar te maken in ieder geval. Enneh we gaan 3 weken op vakantie

@ Zina welkom! Je hebt ons jargon inderdaad al goed onder de knie.

@ Lente: ik ben ook fan van de online menstruatiekalender, handig he? Ik zet er ook in als ik hoofdpijn/migraine heb, omdat ik al jaren niet meer gekeken heb of dat nou erger is in bepaald deel van de maand.
Goeiemorgen meiden,

Ik ben even in de war hoor. Ik moest vanmorgen toch testen, zodat ik kon beginnen met die pillen voor mijn menstruatie. Nou de eerste test wat heel erg duidelijk positief, meteen een 2e test gedaan ook die binnen 30 sec positief. Heb nu mijn vriend naar de apotheek gestuurd voor een Clear Blue test, want ik geloof het helemaal niet! Dat kan toch niet...

Kan ook nog niet echt blij zijn, omdat ik zo bang ben dat de testen niet kloppen. Wanneer kan ik dan trouwens die andere test doen? Heb dit namelijk met ochtendurine gedaan. Kan ik over een uurtje gewoon ook die test doen die mijn vriend heeft meegenomen?
37 weken zwanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven