Gezondheid alle pijlers

ewwww! Help..

16-07-2013 19:10 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal.

ik zit aan de moviprep help! het is zo smerig ik weet niet hoe ik het weg krijg. heb al slimpie erin gedaan maar toch blijft het ranzig.

iemand tips? met neus dicht drinken ofzo? nu ik dat zo typ ga ik het uitproberen. lol. maken ze het express zo vies dat je het wel langzaam opdrinkt? en hoelang duurt het voordat je wat gaat voelen?

hoop dat jullie me nu wel goed kunnen lezen
Met een rietje drinken en dan zoveel mogelijk achter op je tong.
ik moest om 6 uur de moviprep klaarmaken. en heb er pas een paar slokken van genomen.. dus eigenlijk moet ik om half 8 alles op hebben is dit erg?
rietje helpt! :D
Heb je het koud gezet?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik kan het alleen wegdrinken met mijn neus dicht. Alles snel doorslikken en de neus nog goed dichthouden tot de laatste slok verdwenen is. BAH !!!
Met groene limonade is het nog wel weg te krijgen.
ik heb koude kraanwater gebruikt. ik ben alleen bang dat ik het te langzaam nu opdrink had half 8 al alles op moeten hebben. mag ik het nu atten of niet? ik heb idd ook met neus dicht geprobeerd dat hielp ook een beetje, rietje helpt nu wat minder opeens maar toch nog beter dan normaal drinken.
ik mag geen groene limonade alleen oranje of gele slimpie.
Ijsklontjes in de kan.en het geheel tussendoor in de koelkast. Drinken met n.rietje.

T is echt neus dicht en gieten. Hoe sneller je drinkt deste eerder ben je er van af.

Succes
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik dronk die troep zo snel mogelijk op. Dus flink naar binnen klokken. Achteraf vond ik het darmonderzoek vervelender dan het drinken van die prep.
Sterkte TO

(Heb niks toe te voegen aan de al gegeven tips helaas)
ik probeer het nu zsm weg te werken maar ik stop als ik kokhals neigingen op voel komen. ik hoop dat ik dit niet allemaal voor niks doe :( ik ga morgen ochtend het proberen sneller op te drinken. denken jullie dat het gaat werken? ik voel nog niks. iemand zei dat het naar 7up smaakte.. nou ECHT niet wauw wat is deze smaak goor, kunnen ze het niet lekkerder maken?
dankje rastan!

het is zwaarder dan ik dacht. ik snak ook heel erg naar eten..

heb voor 1uur smiddags nog wel laatste maaltijd gegeten. ik heb mezelf ertoe gedwongen anders had ik helemaal niks gegeten. ik had mezelf ook nog voorgenomen voordat ik de prep ging maken ik nog vla en appelmoes ging nemen.. maar ik was zo moe.
O bah. Sorry, geen andere tip dan neus dicht. En zorgen dat de meuk echt koud is.

Sterkte.
haha zeker bah echt zwaar dit. maar nog een halve liter dan zijn we klaar en ga ik veel drinken erna.
mag ik de prep voor morgen ochtend alvast klaarmaken en koud zetten of raden ze dat af?
oke! nog 200 ml en ik ben bang dat ik het eruit ga kotsen. ik hoop van niet. en ik begin al wat te voelen in me buik :(
yay het is op nu ff bijkomen en veel drinken..
Probeer afleiding te zoeken. Ff spelletje (candy Crush) spelen of ff een rondje om lopen. Als alles er nu uit komt, zou t echt zonde zijn van de moeite....:(
Oeh... goed gedaan!

Morgenochtend nog een lading? Mocht je iemand hebben die je naar de supermarkt kan sturen: citroenen/limoenen en ijsklontjes! Flink glas volschenken, halve limoen erboven uitknijpen, ondertussen op een ijsklontje sabbelen om je tong/smaakpapillen te verdoven, en dan snél opdrinken. Dat is hoe ik het doe :p (mede na tips hier op het forum).

Voor helemaal een volgende keer kun je vragen of je picoprep in plaats van moviprep mag proberen -> is veel minder (en minder vies ook nog).

Heel veel succes de komende 24 uur!!
oh en prep vooraf klaar maken wordt idd afgeraden. Mocht je dus een winkel in de buurt hebben die nog open is en iemand om erheen te sturen: laat die persoon een tweeliter pak bar-le-duc meenemen en zet die vannacht in de koelkast (gewoon kraanwater kan natuurlijk ook).
quote:ebgl, 48 minuten geleden

mag ik de prep voor morgen ochtend alvast klaarmaken en koud zetten of raden ze dat af?Water alvast in de koelkast doen.
Wat zeniiba zegt dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven