Kortingstopic
dinsdag 16 juli 2013 om 23:59
Naar aanleiding van het topic over je geld terugkrijgen bij een spijt-aankoop: een topic om ervoor te zorgen dat je geen aanbieding meer mist!
Ik heb een reclamefolder-app op mijn telefoon en check vaak even waar mascara of douchegel in de aanbieding is en het lijkt me handig om elkaar op de hoogte te houden van zulke aanbiedingen!
Ik trap af:
Etos: alle douchegel 2 voor de prijs van 1
Kruidvat: L'oreal mascara's allemaal voor ¤10,- per stuk
Ik heb een reclamefolder-app op mijn telefoon en check vaak even waar mascara of douchegel in de aanbieding is en het lijkt me handig om elkaar op de hoogte te houden van zulke aanbiedingen!
Ik trap af:
Etos: alle douchegel 2 voor de prijs van 1
Kruidvat: L'oreal mascara's allemaal voor ¤10,- per stuk
27 mensen vinden dit leuk.
woensdag 17 juli 2013 om 01:21
Zo haal ik altijd mijn wasmiddel en wasverzachter gratis bij Kruidvat. Bij producten die ik toch al nodig heb (shampoo, conditioner, deo) Die actie hebben ze momenteel niet, maar is een regelmatig terugkomende actie. Bij 2 actieproducten wasmiddel gratis en bij 3 ook wasverzachter. Vaak Robijn.
Luister naar je hart, want dat klopt
woensdag 17 juli 2013 om 09:06
Www.voordeelmuis.nl
Daar kun je de categorie of het merk intypen en dan zie je waar het in de aanbieding zit.
Daar kun je de categorie of het merk intypen en dan zie je waar het in de aanbieding zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 17 juli 2013 om 09:25
woensdag 17 juli 2013 om 11:07
Ohja, lijkt me handig om elke week hier het internet over te typen....
Sites zoals www.voordeelmuis.nl zijn toch veel handiger....
Sites zoals www.voordeelmuis.nl zijn toch veel handiger....
woensdag 17 juli 2013 om 13:03
quote:yoshe schreef op 17 juli 2013 @ 11:07:
Sites zoals www.voordeelmuis.nl zijn toch veel handiger....Kun je ook mooi kijken waar de mosterd in de aanbieding is
Sites zoals www.voordeelmuis.nl zijn toch veel handiger....Kun je ook mooi kijken waar de mosterd in de aanbieding is
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje