Tips voor goede shampoo..
donderdag 18 juli 2013 om 10:37
Mijn haar is de laatste tijd droog, breekbaar. Ik moet het ook elke dag wassen anders wordt het raar vet. Dat elke dag wassen wil ik wel een keer veranderen maar door omstandigheden kan dat nu nog niet.
Nu mijn shampoo van nivea (blondes) uit de handel is genomen weet ik even helemaal niet meer waar ik mijn haar mee kan wassen.
Bij veel shampoo's wordt mijn haar zo lelijk.
Er moeten niet te veel siliconen inzitten. Gewoon een goede elke-dag shampoo...
Wie heeft er een tip voor echt een fijne shampoo??
Tips voor conditioner ook welkom!
Nu mijn shampoo van nivea (blondes) uit de handel is genomen weet ik even helemaal niet meer waar ik mijn haar mee kan wassen.
Bij veel shampoo's wordt mijn haar zo lelijk.
Er moeten niet te veel siliconen inzitten. Gewoon een goede elke-dag shampoo...
Wie heeft er een tip voor echt een fijne shampoo??
Tips voor conditioner ook welkom!
donderdag 18 juli 2013 om 11:42
Voor mensen die niet tegen sulfaten kunnen of niet willen wassen met sulfaten: L'oreal Ever pure.
Het zou voor gekleurd haar zijn, maar daar trek ik me niet zo veel van aan.
Hele fijne shampoo waarvan zelfs mijn haar gaat glanzen. En mocht je een maskertje willen: Dove heeft van die kleine tubetjes (kun je met gemak 2 keer mee doen) met 1minuut masker erin, werkt ook heel fijn!
Het zou voor gekleurd haar zijn, maar daar trek ik me niet zo veel van aan.
Hele fijne shampoo waarvan zelfs mijn haar gaat glanzen. En mocht je een maskertje willen: Dove heeft van die kleine tubetjes (kun je met gemak 2 keer mee doen) met 1minuut masker erin, werkt ook heel fijn!
donderdag 18 juli 2013 om 12:20
Dank jullie!
Zijn de shampoo's van Wella en Gliss bij de kruidvat oid verkrijgbaar? John Frida heb ik ooit geprobeerd, dat was een drama.
Ik weet dat ik minder zou moeten wassen. Maar ik heb heel fijn en veel haar...'s ochtends staat het echt alle kanten op inderdaad. Ik krijg het echt niet goed zonder te wassen!
Nog meer tips meer dan welkom. Ik ga denk ik vanmiddag eerst die van Wella een kopen.
Zijn de shampoo's van Wella en Gliss bij de kruidvat oid verkrijgbaar? John Frida heb ik ooit geprobeerd, dat was een drama.
Ik weet dat ik minder zou moeten wassen. Maar ik heb heel fijn en veel haar...'s ochtends staat het echt alle kanten op inderdaad. Ik krijg het echt niet goed zonder te wassen!
Nog meer tips meer dan welkom. Ik ga denk ik vanmiddag eerst die van Wella een kopen.
donderdag 18 juli 2013 om 13:44
donderdag 18 juli 2013 om 14:00
Met name in shampoo voor gekleurd haar zitten veel siliconen.
En vermijd alle shampoos met "verzorgende bestanddelen". Die maken je haar alleen maar zwaarder, waardoor het vetter lijkt.
Ooit had ik een sample van Fructis. Wát een rotzooi was dat! Alsof er kiezels en zand in mijn haar zaten. PAs na een keer of vier wassen met Head & Shoulders was het schoon.
Voor mijn korte, fijne haar heb ik al jaren volumeshampoo (de blauwe) van Guhl, maar die zou ik niet aanraden als je haar wat pluizig of langer is.
De shampoos van de Hema moeten ook goed en zuiver zijn, heb ik van horen zeggen.
En vermijd alle shampoos met "verzorgende bestanddelen". Die maken je haar alleen maar zwaarder, waardoor het vetter lijkt.
Ooit had ik een sample van Fructis. Wát een rotzooi was dat! Alsof er kiezels en zand in mijn haar zaten. PAs na een keer of vier wassen met Head & Shoulders was het schoon.
Voor mijn korte, fijne haar heb ik al jaren volumeshampoo (de blauwe) van Guhl, maar die zou ik niet aanraden als je haar wat pluizig of langer is.
De shampoos van de Hema moeten ook goed en zuiver zijn, heb ik van horen zeggen.
donderdag 1 juni 2017 om 11:04
Productinformatie
Voed je haar en maak het zacht en soepel met de Aussie Miracle Moist Shampoo. De unieke formule met de Australische macadamianootextract geeft je haar een flinke dosis glans.
De Aussie Miracle Moist Shampoo, met olie van de Australische macadamianoot, hydrateert droog en beschadigd haar. De macadamianoot is rijk aan oliën en wordt al eeuwenlang gebruikt in Australië, waar hij hielp om het haar van de autochtone bevolking uit het ‘land down under’ mooi glad te maken.
Voordelen en kenmerken van de Aussie Miracle Moist Shampoo:
• Helpt om het haar te verzorgen en glad te maken
• Geeft je gezond en gehydrateerd haar
• Met olie van de Australische macadamianoot
• Hydraterende formule
• Shampoo voor droog, beschadigd, lusteloos haar
Voed je haar en maak het zacht en soepel met de Aussie Miracle Moist Shampoo. De unieke formule met de Australische macadamianootextract geeft je haar een flinke dosis glans.
De Aussie Miracle Moist Shampoo, met olie van de Australische macadamianoot, hydrateert droog en beschadigd haar. De macadamianoot is rijk aan oliën en wordt al eeuwenlang gebruikt in Australië, waar hij hielp om het haar van de autochtone bevolking uit het ‘land down under’ mooi glad te maken.
Voordelen en kenmerken van de Aussie Miracle Moist Shampoo:
• Helpt om het haar te verzorgen en glad te maken
• Geeft je gezond en gehydrateerd haar
• Met olie van de Australische macadamianoot
• Hydraterende formule
• Shampoo voor droog, beschadigd, lusteloos haar
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.