HELP!! Relativeren!
donderdag 18 juli 2013 om 21:04
Pfff ik moet echt even relativeren!
Ik ga eindelijk de deeltijdopleiding doen die me aanspreekt. Eindelijk een opleiding waar mijn interesses liggen maar ... daar is dat kleine stukje faalangst weer! Ga ik het wel redden? Financieel, emotioneel, kan ik het wel aan?
Vandaag op gesprek geweest op de stage en ik wéét dat ik het kan maar mén, ik was vergeten hoe eng/spannend ik het vind om ergens nieuw aan te beginnen ...
Ik ga eindelijk de deeltijdopleiding doen die me aanspreekt. Eindelijk een opleiding waar mijn interesses liggen maar ... daar is dat kleine stukje faalangst weer! Ga ik het wel redden? Financieel, emotioneel, kan ik het wel aan?
Vandaag op gesprek geweest op de stage en ik wéét dat ik het kan maar mén, ik was vergeten hoe eng/spannend ik het vind om ergens nieuw aan te beginnen ...
donderdag 18 juli 2013 om 22:16
Maar het kan ook zo leuk zijn! Toen ik jaren terug weer voor het eerst in de collegebanken zat (na een eerste, mislukte studie en een paar jaar niet zo leuk werk) bij een deeltijdstudie, was ik zó blij dat ik daar zat. Nu doe ik heel leuk werk, dankzij die opleiding en ga ik binnnenkort met mn derde opleiding beginnen en heb er weer zin in! Succes!
donderdag 18 juli 2013 om 22:23
Als je iets wil, dan gaat het je lukken! En deeltijd studeren is zo geweldig leuk! Helemaal in de richting die jij zelf graag wil en het je aanspreekt.
Spanning is gezond en ook leuk. Stukje voorpret. Komt helemaal goed!
Ik heb vorig jaar mijn deeltijdstudie afgerond na 6 jaar niet studeren toch weer besloten in de schoolbanken te gaan. Was te gek! Best pittig af en toe, maar als je het wilt dan haal je het sowieso. Jij ook!
Succes en veel plezier.
Spanning is gezond en ook leuk. Stukje voorpret. Komt helemaal goed!
Ik heb vorig jaar mijn deeltijdstudie afgerond na 6 jaar niet studeren toch weer besloten in de schoolbanken te gaan. Was te gek! Best pittig af en toe, maar als je het wilt dan haal je het sowieso. Jij ook!
Succes en veel plezier.
donderdag 18 juli 2013 om 22:34