Werk & Studie alle pijlers

HELP!! Relativeren!

18-07-2013 21:04 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik moet echt even relativeren!

Ik ga eindelijk de deeltijdopleiding doen die me aanspreekt. Eindelijk een opleiding waar mijn interesses liggen maar ... daar is dat kleine stukje faalangst weer! Ga ik het wel redden? Financieel, emotioneel, kan ik het wel aan?

Vandaag op gesprek geweest op de stage en ik wéét dat ik het kan maar mén, ik was vergeten hoe eng/spannend ik het vind om ergens nieuw aan te beginnen ...
Ja, het is ook best eng om met iets nieuws te beginnen, maar dat gaat helemaal goed komen. Dus geniet ervan en veel succes :-)
Leuk spannend dus, joh heel veel plezier met je opleiding!
Het is altijd eng ergens te beginnen, maar na poosje denk je: heb ik me hier nu zo druk om gemaakt?

Wat voor soort opleiding wil je gaan doen?
Maar het kan ook zo leuk zijn! Toen ik jaren terug weer voor het eerst in de collegebanken zat (na een eerste, mislukte studie en een paar jaar niet zo leuk werk) bij een deeltijdstudie, was ik zó blij dat ik daar zat. Nu doe ik heel leuk werk, dankzij die opleiding en ga ik binnnenkort met mn derde opleiding beginnen en heb er weer zin in! Succes!
Als je iets wil, dan gaat het je lukken! En deeltijd studeren is zo geweldig leuk! Helemaal in de richting die jij zelf graag wil en het je aanspreekt.

Spanning is gezond en ook leuk. Stukje voorpret. Komt helemaal goed!

Ik heb vorig jaar mijn deeltijdstudie afgerond na 6 jaar niet studeren toch weer besloten in de schoolbanken te gaan. Was te gek! Best pittig af en toe, maar als je het wilt dan haal je het sowieso. Jij ook!

Succes en veel plezier.
Hè .

Ik ben 25 in sep vorig jaar begonnen aan opleiding met de gemiddelde leeftijd van mijn klasgenootjes van 17 jaar.

Ik was drie keer eerder begonnen aan een studie ( wel voor mijn 19e ) ik vond het super spanend en eng . Maar ik zeg gewoon doen , het is me super bevallen !!!
Spannend he? Komt helemaal goed joh . Leuk! Een nieuwe richting voor je toekomst!
Bedankt voor de antwoorden dames. Ik moet gewoon even relativeren en als ik eenmaal begonnen ben dan lukt dat ook vast wel. Maar pfff wat vind ik het spannend

In verband met herkenbaarheid noem ik liever geen details

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven