Groene vliegen!
vrijdag 19 juli 2013 om 13:15
Hebben jullie ook zoveel last van (groene) vliegen in huis? Ik word er helemaal niet goed van. Gisteren had ik een uurtje de tuindeur open en gelijk al 10 vliegen in huis. Ze zwermen ook bij bosjes door de tuin, allemaal van die vieze groene vleesetende vliegen. Mijn kliko staat niet in de buurt van het huis (sowieso zitten ze daar niet in), en die van de buren staan ook ver weg, er liggen geen dode beesten in de tuin, dus waar komen die vliegen vandaan?!
Nu heb ik dus noodgedwongen de deuren dicht, maar dan wordt het al snel warm in huis
Nu heb ik dus noodgedwongen de deuren dicht, maar dan wordt het al snel warm in huis
vrijdag 19 juli 2013 om 15:06
quote:little_angel89 schreef op 19 juli 2013 @ 14:58:
hier ook veel vliegen maar dat komt volgens mij omdat de buren de kattenbak buiten hebben staan, in een soort van kast. Ding stinkt en staat met kast en al tegen de schutting aan
Daar zou ik dan toch wat van zeggen.
Heb zelf ook een kat en elke dag wordt haar schijtbak schoongemaakt. Is toch voor het beestje ook niet fijn om in eigen smurrie te zitten.
Laat staan de stank met dit weer. Arm beestje.
Arme jij ook als buur.
hier ook veel vliegen maar dat komt volgens mij omdat de buren de kattenbak buiten hebben staan, in een soort van kast. Ding stinkt en staat met kast en al tegen de schutting aan
Daar zou ik dan toch wat van zeggen.
Heb zelf ook een kat en elke dag wordt haar schijtbak schoongemaakt. Is toch voor het beestje ook niet fijn om in eigen smurrie te zitten.
Laat staan de stank met dit weer. Arm beestje.
Arme jij ook als buur.