Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
quote:iry schreef op 06 juni 2008 @ 03:01:

Geen mosterd meer zeggen?

Hoezo?Ik heb al een paar keer gelezen dat sommigen zich daar aan ergeren......
Daar ben ik het mee eens nachtpaars.

intelligentie zit niet in foutloos typen.

En....daar doen wij hier toch ook nooit aan,haha!

Hier onstaat een hele nieuwe taal.
Haha, Nachtpaars, ik heb genoeg om zelf te missen vrees ik, maar ik ben niet flauw, dus gooi de jouwe er ook maar bij
Ow..nu gaat het kwartje vallen dl,waar ik je van ken.

Helaas,stuur ik geen kilo's van mij op,heb ze zelf hard nodig.
Als ik alles waar mensen zich hier aan ergeren niet meer mag zeggen, kan iknet zo goed mijn mond houden.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Sorry, ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet
quote:iry schreef op 06 juni 2008 @ 03:05:

Ow..nu gaat het kwartje vallen dl,waar ik je van ken.

Vertel?? Ik ben altijd zo nieuwsgierig dan...

Oh, en we kunnen jou ook wel wat kilo's geven Iry, geen enkel probleem, ik heb er zat.
quote:nachtpaars schreef op 06 juni 2008 @ 03:03:

[...]

Ik heb al een paar keer gelezen dat sommigen zich daar aan ergeren......

Och...tsja, ik erger mij aan racisme,mishandeling,geloofsovertuiging binnen de politiek,vleesindustrie e.d.

Maar aan mosterd? Ik kan er niet wakker van liggen,dus je roept maar hoor meid!
Ik heb er niet alleen zat, ik ben ze ook zat trouwens, die kilo's..

Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen die slecht of weinig slapen, dikker worden. Heeft invloed op de stofwisseling ofzo.
haha soleil!

Lief je aanbod,maar ik heb toch liever die laptop.
quote:_Soleil_ schreef op 06 juni 2008 @ 03:05:

Als ik alles waar mensen zich hier aan ergeren niet meer mag zeggen, kan iknet zo goed mijn mond houden.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Sorry, ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet
Weet je wat? Die klo's krijg je als extraatje bij de laptop (aaah, toeoeoe, neem ze nouhouou).
Ik ga aan mijn laatst sigaretje beginnen, denk ik.
hahaha

kom maar hoor. ik neem ze graaag!

feit dat mensen die minder slapen meer kilo's hebben heeft te maken met dat die mensen dus wakker zijn en dan geneigd zijn te gaan eten.. terwijl als je slaapt.. tja uhm.. dan niet.

of in je droom, maar daar kan je onbeperkt eten... zelfs tot je een ons weegt het droomdieet heet dat...

ja iry heb je ook wel eens voorbij zien komen
Ik was altijd en overal de dunste en daar deed ik niks voor, ging gewoon vanzelf.

En ik dacht dat dat altijd zo zou blijven maar tegen m'n 30e veranderde dat opeens.

Ik heb medisch gezien geen overgewicht (val nog binnen 'gezond gewicht' bij BMI index) maar ik vind het gewoon teveel omdat het zoveel meer is dan ik gewend ben.

Het voelt niet lekker en ik zou er het liefste een kilo of 8 af hebben.

Maar ik ben wel weer zo eerlijk om toe te geven dat ik het er niet voor over heb om de lekkere dingen te laten staan.

En sporten zit er met de vermoeidheid ook al niet in (wandelen enzo wel, maar niet echt flink sporten).

Dan maar een paar kilo's meer.

Iry, ik zou jou met liefde en plezier de kilo's geven die je wilt en nodig hebt, maar helaas werkt het niet zo hè :(
quote:_Soleil_ schreef op 06 juni 2008 @ 03:08:

Ik heb er niet alleen zat, ik ben ze ook zat trouwens, die kilo's..

Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen die slecht of weinig slapen, dikker worden. Heeft invloed op de stofwisseling ofzo.

dat klopt,van weinig slapen word je dikker.

je stofwisseling volgt namelijk een bioritme.

Doordat je dit ritme in de war brengt met een verkeerd waak/slaapritme ,raakt je stofwisseling ook in de war.

Overigens verbruik je (anders dan gedacht) nog best veel energie in je slaap.

Als je niet slaapt,gaat het lichaam deze energie opslaan.
Behalve als je s'nachts gaat traplopen als een bezetenen ofzo!

Maar dat doen wij niet.
geen trap te bekennen hier in dit huis... behalve het opstapje naar de deur dan
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik slaap niet MINDER hoor, alleen op andere dan de gangbare tijden.

Ik slaap toch wel 8 uur per nacht en dat is eigenlijk nog niet genoeg, bij 9 of 10 voel ik me beter maar dat lukt niet.

Wel rust ik overdag als dat nodig is, vandaag zelfs 2 keer maar ik had dan ook een 'slechte' dag.
quote:iry schreef op 06 juni 2008 @ 03:14:

[...]

dat klopt,van weinig slapen word je dikker.

je stofwisseling volgt namelijk een bioritme.

Doordat je dit ritme in de war brengt met een verkeerd waak/slaapritme ,raakt je stofwisseling ook in de war.

Overigens verbruik je (anders dan gedacht) nog best veel energie in je slaap.

Als je niet slaapt,gaat het lichaam deze energie opslaan.

Nou, dat verklaart dan een hele hoop. Ik slaap al sinds dat ik een peuter was slecht.

Nee correctie, als ik eenmaal slaap, slaap ik prima, maar ik heb enorme inslaapproblemen, al zo lang als ik me kan herinneren. Ik lag als klein kind vaak al tot een uur of 2 wakker. En dan moest ik er wel gewoon vroeg uit naturlijk voor school enzo. Dus ik heb altijd te kort geslapen.
Ik kom er niet meer zo vaak dl omdat het mij triggert om meer erover na te denken.

en ik het heel moeilijk vind om jonge mensen te lezen hoe ze hun lijfje om zeep helpen,dat maakt mij verdrietig.

( eetstoornistopic)

Tsja ,ik kan ze wel gebruiken nachtpaars,maar ik wil ze niet.

Sterker nog,ik zit weer ernstig in mijn afvalgedachte omdat ik wat ben aangekomen door mijn eetbuien.

Ik heb er nog niet aan toe gegeven,want ik weet verstandelijk wel dat het gezonder is voor mij en ik nog steeds ondergewicht heb. Maar het is een gevecht.
Nou nachtpaars, nu slaap ik het wel af en toe redelijk bij. Inderdaad op minder gangbare tijden. Maar als ik normaal moest werken, of naar school of de universiteit, dan kon dat niet en dus slaap ik dan te kort.
Ik slaap denk ik wisselend van 4 uur tot 7 uur.

soms uitschieters van 10 uur in het weekend.
keb nooit zin om te slapen, nog veel te veel leuks onlinos enzo iry kom daaar ook bijna nooit meer... heb een ander topic waar ik geregeld post (met die lijstjes)... ben nu wel heel gemotiveerd want tis zomer kan niks meer verhullen en ik voel die blikken.. dus ik MOET!
Hè wat klote Iry. Ik wou dat ik je wat van mijn onverschilligheid over mijn gewicht kon geven (want ik klaag hier af en toe wel een beetje, maar ik zie het niet echt als een groot drama. Ik zou graag wat dunner willen zijn, maar mijn overgewicht beïnvloedt mijn leven zelden, het is geen halszaak).
nu zijn mijn koekjes echter op (poe) en meot ik plassen en daarna ook maar eens even een poging tot slapen doen.

goodnight y'all

best leuk hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven