wat doen jullie met deze hitte?

21-07-2013 12:47 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaa,\l,

vroeg me af wat jullie doen?

hier in huis is het superwarm en heb nergens echt puf voor...

dus wat doen jullie zoal met dit weer?
Nee ik zit hier te lekker;-)

Heb wel andere lekkere dingen in huis hoor dus de noodzaak is er niet;-))

Oh en dan moet ik me aankleden;-)
quote:dolfje schreef op 21 juli 2013 @ 14:57:

Nee ik zit hier te lekker;-)

Heb wel andere lekkere dingen in huis hoor dus de noodzaak is er niet;-))

Oh en dan moet ik me aankleden;-)Dat laatste herken ik. Als ik nu de straat op ga zonder iets aan mijn kleding te veranderen, word ik acuut gearresteerd.
Ik verkeer ongeveer in dezelfde staat als dolfje. Gooit een hompje blauwe kaas en een zak je amandelen naae dolfje zodat hij kan blijven zitten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 14:57:

@Mayhem: oh maak me gek! Helaas hebben wij in ons tuintje net ruimte voor een afwasteiltje, dus man en kinderen liggen heel plebejerig in het plaatselijke sportfondsenbad. Maar het lijkt me echt heerlijk, een eigen zwembad .

Het was maar een opblaasbare hoor maar wel eentje waarin je echt met meerdere mensen languit kon. Heerlijk en dan 's nachts nog even een duik nemen. En dan die kat erbij die regelmatig aan kwam lopen, die maakte het helemaal af

Heerlijk hoor even zwemmen in het plaatselijke zwembad Ik geef ze groot gelijk!

Een eigen zwembad lijkt me ook heerlijk! Dan zou ik echt wel lekker zwemmen in de zomer, het allerbeste ervan maken! (maar dat laatste doe ik nu ook). Maar ik heb nog geeneens een balkon
Ik ben een zij!

Lekker blauwe kaas!
We hebben zo goed als alle ramen lekker open staan en vanmorgen wat huishoudelijke klusjes gedaan, daarnet een uurtje gewandeld en gelunched. Nu een beetje relaxen, vriend in de woonkamer en ik in de tuin. Ik kan erg goed tegen de warmte maar zit nu wel in de schaduw.
voor nu lekker in de tuin hangen

straks mag ik werken en mensen plagen (of vereren) met mijn bezoek. Het is net hoe je het bekijkt.

Overigens doe ik wel rustig aan, kan me sowieso niet druk maken en nu al helemaal niet.

Voel je je flauw? neem iets hartigs te eten/drinken. Zo krijg je zout binnen waardoor je weer dorst krijgt en dus weer meer drinken gaat. Dan blijft je cirkeltje rond en ga je je ook niet zo flauw voelen
quote:Cateautje schreef op 21 juli 2013 @ 13:40:

[...]

Nee, ik heb er geen eentje kunnen openen, dus je hebt niets gemist. Ik kon m ook al niet ontdekken
Tijd voor watermeloen!!!!!!!!!!!!
Zo warm is het overigens niet eens
Zo min mogelijk. Het is hier nu 26 graden in huis en ik zit te hopen dat het snel weer normale temperaturen gaan worden. Graadje of 23 met een zonnetje vind ik best. Maar kom op zeg.. als de temperatuur in Nederland boven de 30 graden komt dan is het geen fijn weer meer.
quote:mientjelater schreef op 21 juli 2013 @ 13:50:

[...]

Absoluut, en dan de stille belofte op een kleine ijstijd! De voorspelling is dat überhaupt de winters langer en veel kouder gaan worden! Dus dat zou wel heel fijn zijn..

Er was ook een prutzomer voorspeld, de koudste en natste ooit geloof ik? Mwah..vind het nog te doen hoor

Ik moest net nog aan je denken, veel mensen zaten hier langs de waterkant onder de bomen in alle koelte. Ik denk dat je, en misschien je man, dat heerlijk zouden vinden. Of is hij aan huis gebonden?

Het was daar in elk geval koeler dan bijvoorbeeld bij ons in huis.
Vanmorgen op mijn fietsje naar mijn zus, daar heerlijk in de tuin haar vierdaagse avonturen aangehoord!

Nu lekker turkse broodjes gehaald voor bij de kipsateetjes van de BBQ vanavond tussendoor opdrogen forummen boekje lezen....
Ik vind het prima te handelen hoor. Het is wel warm, maar er staat een briesje en het is tenminste niet benauwd. 's Nachts is het ook goed te doen, ik drijf nog niet mijn bed uit (want dáár heb ik wel een bloedhekel aan).

Van mij mag dit nog wel een paar weken duren!
Man en ik zijn in de tuin bezig, in de volle zon. Bloedheet. Af en toe gaan we binnen even afkoelen met een glas limonade.

Maar het ligbed is besteld, dus nu even zweten betekent de rest van de week genieten van een prachtige tuin!
Ik zit bij het strandhuisje van m'n opa en oma in Egmond aan zee met m'n familie, vriendje en beste vriendin blijven misschien slapen en anders morgen weer
Internagelaktisch
Klinkt goed Maaique!
Mijn huis is helemaal niet zo warm. Heb de ramen en deuren alleen aan de kant waar de shadyw is, open. Ook heb ik zonneschermen voor de ramen.
quote:Phoolan schreef op zondag 21 juli 2013 15:46 Klinkt goed Maaique!Nou dat is het zeker!
Internagelaktisch
Zo, ik heb alles aan kant voor de BBQ voor 30 personen (afscheidsfeestje van mijn huis en vooral: tuin). De keukenvloer is gedweild en ik ben gedouchet en alles staat klaar.

Straks leuk jurkje aan en een beetje make up op mijn snoet en dan moet ik niet teveel bewegen anders transpireer ik weer als een gek.

En dan zo de ontspannen gastvrouw uithangen.

Het is wel echt het ultieme weer voor een BBQ-feestje!
TO laat je niks wijs maken hoor, iedereen zit op VF
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 15:57:

TO laat je niks wijs maken hoor, iedereen zit op VFdat kan tegenwoordig op elke plek...
Vind de temperatuur vandaag nog prima te doen hoor. Vanmorgen met de fiets naar het bos en daar een rondje hardgelopen en vanmiddag met mijn zoon een dikke 70km gefietst.

Over een uurtje lekker frietjes en vanavond nog de tour kijken.

En dan helaas zit mijn weekje vakantie er weer op en moet ik vanaf morgen weer gewoon de hele dag werken.

En inderdaad tussendoor een beetje rondhangen op het forum.
Met mijn dochter in haar badje gezeten, opgepropt en wel .

Met itsman potjes set gespeeld

En nu binnen lekker nietsen

(Ik vind het ook nog redelijk uit te houden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lekker in de tuin onder de partytent met mijn baby's. Ze vinden het heerlijk ♥

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven