Hoe warm is jouw huis?

21-07-2013 22:34 227 berichten
Nog effe en we zitten in een hittegolf. Mij hoor je niet klagen, alleen mis ik wel mn koele slaapkamer. Het is ongeveer 25 graden kan mn huis. Mn deuren van mn slaapkamer staan open, dus wordt het hopelijk straks vanzelf frisser.

De laatste ochtenden werd ik altijd wakker van de kou, maar het zal mij benieuwen of dat morgen ochtend ook zo zal zijn.

Hoe warm is jou huis?
Te warm.
Alle reacties Link kopieren
Nu bijna 30 graden, in de ochtend meestal een graad of zes minder.
Best aangenaam, eerlijk gezegd. We hebben de hele dag alles dicht gehad en het is heerlijk koel in huis, 23 graden beneden, boven iets warmer. Maar goed te doen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Beneden 30, boven met mobiele airco aan 25....
In de woonkamer 24 graden, in de slaapkamer (op het zuiden, plat dak) 29 En er staat geen zuchtje wind dus doortochten ho maar.

Grote kans dat ik dus buiten slaap vannacht.
.
Jouw huis, mijn huis.

23 graden. Heerlijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
25,5 graden in de woonkamer en de achterdeur staat nog open.

Boven is het warmer maar daar staat nu het raam open.

Heb wel de hele dag gordijnen dicht gehad
Hier nu 24,5 het is te doen.
Heerlijk koel, met alle eer aan de airco!
28
In de woonkamer 27 graden. In de slaapkamer gelukkig een stuk(je) koeler.
32...zowel in de woonkamer als de slaapkamer. Wat open kan, staat open maar er is geen wind dus het helpt nog niet veel
23,5 nu. Plat dak.

Maar ik hou alle ramen en deuren dicht overdag en de gordijnen ook. Zowel beneden als boven. Als ze zon dan weg is gaat alles wagenwijd tegen elkaar open en win ik weer twee graden terug die ik er overdag bij krijg. Werkt prima. Geen enkel raam open en alle gordijnen dicht overdag

Oh en elke kamer boven heeft een plafonfventilator. Die draaien dus nu allemaal op volle toeren en zorgt voor de doorvoer nu alle deuren en ramen openstaan
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Beneden is het 27,5. In de slaapkamers nog een stuk warmer, helaas, ik schat wel boven de 30.
Bij ons in huis is het beneden 26 graden, straks deuren open en dan koelt het af.

Man en ik slapen op zolder, daar is het 28 graden.

Geen probleem, gewoon rustig gaan liggen en je niet druk maken dan val je vanzelf in slaap.
28 graden
26.0
Ik heb geen thermometer maar t is buiten vanavond flink afgekoeld. Gefietst in hemdje en korte broek maar het had niet kouder moeten zijn.

Nu met ramen open gok ik graad of 20. Prima
23, heerlijk, hier ook alles dicht overdag en s avonds alles open.
Ik zit nu buiten en het is nog steeds warm! 28 graden in mijn stad zegt mijn telefoon. Binnen is het even warm..
27 mensen vinden dit leuk.
Bij mij staat ook alles open, maar het beton van het balkon is nog aardig heet, dus echt afkoelen doet het niet.

Maar wel lekker zwoel buiten, mooi weer voor een avondwandeling.
Woonkamer 29 graden, slaapkamer 34 graden.

Alles overdag potdicht en 's avonds open, maar het helpt niet echt geloof ik.
Ik slaap alleen onder een laken want ik heb het al heel snel warm en dan met de plafondventilator op de middelste stand en beide ramen open ( ventilator werkt beter tegen muggen dan welk middel dan ook. Sinds we dat ding hebben, nooit meer een mug gehad in de kamer).

Maar nog word ik wel een paar keer wakker wegens te warm.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Lekker koel. Maar ik word wakker met de zon op de slaapkamerramen, dat is helaas minder koel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven