Hoe warm is jouw huis?
zondag 21 juli 2013 om 22:34
Nog effe en we zitten in een hittegolf. Mij hoor je niet klagen, alleen mis ik wel mn koele slaapkamer. Het is ongeveer 25 graden kan mn huis. Mn deuren van mn slaapkamer staan open, dus wordt het hopelijk straks vanzelf frisser.
De laatste ochtenden werd ik altijd wakker van de kou, maar het zal mij benieuwen of dat morgen ochtend ook zo zal zijn.
Hoe warm is jou huis?
De laatste ochtenden werd ik altijd wakker van de kou, maar het zal mij benieuwen of dat morgen ochtend ook zo zal zijn.
Hoe warm is jou huis?
zondag 21 juli 2013 om 22:47
23,5 nu. Plat dak.
Maar ik hou alle ramen en deuren dicht overdag en de gordijnen ook. Zowel beneden als boven. Als ze zon dan weg is gaat alles wagenwijd tegen elkaar open en win ik weer twee graden terug die ik er overdag bij krijg. Werkt prima. Geen enkel raam open en alle gordijnen dicht overdag
Oh en elke kamer boven heeft een plafonfventilator. Die draaien dus nu allemaal op volle toeren en zorgt voor de doorvoer nu alle deuren en ramen openstaan
Maar ik hou alle ramen en deuren dicht overdag en de gordijnen ook. Zowel beneden als boven. Als ze zon dan weg is gaat alles wagenwijd tegen elkaar open en win ik weer twee graden terug die ik er overdag bij krijg. Werkt prima. Geen enkel raam open en alle gordijnen dicht overdag
Oh en elke kamer boven heeft een plafonfventilator. Die draaien dus nu allemaal op volle toeren en zorgt voor de doorvoer nu alle deuren en ramen openstaan
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
zondag 21 juli 2013 om 22:55
Ik slaap alleen onder een laken want ik heb het al heel snel warm en dan met de plafondventilator op de middelste stand en beide ramen open ( ventilator werkt beter tegen muggen dan welk middel dan ook. Sinds we dat ding hebben, nooit meer een mug gehad in de kamer).
Maar nog word ik wel een paar keer wakker wegens te warm.
Maar nog word ik wel een paar keer wakker wegens te warm.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"